Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

7 timer siden, Zenobia skrev:

1.  Fant jo en PC her i andre også!

2. Hvit geitost er skarp og besk. Og egentlig ganske god, hvis du ikke forventer mild norvegia når du tar første tygget. 

1. Det høres matematisk ut. Pc opphøyd i andre må være for viderekomne. :nigo: 

2. Jeg liker ikke "skarp og besk" noe som helst, så da holder jeg meg unna den. (reklame på tv2 for tiden)

Godmorgen alle sammen. I natt har det vært rundt åtte grader utenfor mitt hus. Det går rette veien.  :hoppe: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

2. Jeg liker ikke "skarp og besk" noe som helst, så da holder jeg meg unna den. (reklame på tv2 for tiden)

Godmorgen alle sammen. I natt har det vært rundt åtte grader utenfor mitt hus. Det går rette veien.  :hoppe: 

God morgen unge dame(r)  :nigo:

Geitost i form av Snøfrisk smøreost er i jaffal helt okay.  

Var da voldsomt til desembertemperatur i juni. Ja, ja, 6 måneder og en dag til 2017 :klo: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Relativt plutselig er det høst og bladene faller.   :nigo:  
Ikke et ord negativt om sommeren fra mitt tastatur, men det er så strevsomt med menneskers hastige sommertempo. Det er så kort tid å gjøre ting på og folk skal ha med seg alt på en gang. Det er ikke i min ånd. Jeg ønsker meg et helårslandsted ute i naturen, langt fra menneskeskapt "hussel og bussel"... Det var bare det liksom. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 timer siden, Rumle skrev:

Er det Herr Blund du er på sporet av? :ler: Sov godt :) 

Fant ham også :ler: 

3 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Snøfrisk er nydelig! Jeg vet ikke hva reklamen er for; hvit geitost er en ost man bruker høvel på. HELT annerledes enn snøfrisk!

Det er helt riktig at den ene PC-en min er opphøyd i andre - etasje! :lol:  På kveldstid betyr viderekommen at jeg endelig har funnet veien til senga, men ikke er helt i mål. Det var virkelig tatt på kornet den kommentaren der. Spiser du mye müsli?

God morgen til deg også :hoppe: eller formiddag tenker jeg at jeg sier. Lunchtid her  :spise: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg baker mitt brød og håndterer en del kornete ting der. :nigo: 
Nå skal jeg følge ditt gode eksempel og lønsje før skjema...kun fordi jeg fortjener det! :jepp: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Noen har bestemt at formiddagen slutter klokka 12.00. Derfor god ettermiddag :vinke: 

Nærmere bekjentskap med geitost enn Snøfrisk kommer ikke jeg til å stifte. Jeg har prøvd geitemelk i hine hårde dagar.  Jeg sier ikke mer. @Nietsoj alias Guldbrand i Lia er nok helt enig. @Rumle vanker du andre tråden enn vår i dag?  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Noen har bestemt at formiddagen slutter klokka 12.00. Derfor god ettermiddag :vinke: 

Nærmere bekjentskap med geitost enn Snøfrisk kommer ikke jeg til å stifte. Jeg har prøvd geitemelk i hine hårde dagar.  Jeg sier ikke mer. @Nietsoj alias Guldbrand i Lia er nok helt enig. @Rumle vanker du andre tråden enn vår i dag?  

Hvordan det? :ninja: 

*dra plastposen godt ned over ørene*

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
15 minutter siden, Rumle skrev:

Hvordan det? :ninja: 

*dra plastposen godt ned over ørene*

Du skal ikke ha andre tråder enn vår! :nei: 

Hvor Kiviposene går, spiller da kaine kasserolle. :fnise: 

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt riktig. Vi har alle "frihet under ansvar" og vi vet da at dette er tråden som gjelder. :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt å se at kapteinen sitter ved sin lest = tastatur og gjør sin daglige "dont" i fellesskapslandskapet. :) 

Må si at jeg savner fenomenet "stillhet" denne sommeren. Så fort det blir lys årstid, så setter noen i gang
med sprenging, boring, graving og støyende driving av "solide ting" som fundament ned i fjell m.m.
i tillegg til alle som skal klippe gress, busk og kratt på helt forskjellige tider, hele uka igjennom,
søndags morgen er heller ingen hindring... Hadde vært fint å få våkne opp (og legge seg om kvelden)
i helt stille omgivelser, kun med fuglekvitter og naturlyder i. *sukk* :sukk: Lottogevinst kom til mig! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Lottogevinst som monner, kom til kapteinen og la det dryppe litt på Hoppefrøkna. 

Ellers får du kanskje låne adressen om du spør @Nietsoj fint. Her er stilhet og fredlighet, i jaffal på kvelden og formiddagsmorgenen. Ta med hengekøye i tilfellet. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk. Den er klar den.
    smileys-summer-374559.gif

:skratte: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Godt å se at kapteinen sitter ved sin lest = tastatur og gjør sin daglige "dont" i fellesskapslandskapet. :) 

Må si at jeg savner fenomenet "stillhet" denne sommeren. Så fort det blir lys årstid, så setter noen i gang
med sprenging, boring, graving og støyende driving av "solide ting" som fundament ned i fjell m.m.
i tillegg til alle som skal klippe gress, busk og kratt på helt forskjellige tider, hele uka igjennom,
søndags morgen er heller ingen hindring... Hadde vært fint å få våkne opp (og legge seg om kvelden)
i helt stille omgivelser, kun med fuglekvitter og naturlyder i. *sukk* :sukk: Lottogevinst kom til mig! 

Er litt enig i det, det er så mye lyder hele tiden, men det synes jeg egentlig det er året rundt :vetikke:  Er nok derfor natten er så fin å være våken i (når den er det), får en helt annen stillhet da :Nikke: 

Kanskje kapteinen kan kjøpe en øy langt uti havet som alle kan flytte til, så hører vi bare bølgeskvulp og hoppelyder? :laugh:

Og kanskje litt; tastelyder, og ostehøvellyder, poseknitring .. 

Vinglassklinking? :ninja: 

Iskremsmasking! :nigo: 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
2 minutter siden, Rumle skrev:

Er litt enig i det, det er så mye lyder hele tiden, men det synes jeg egentlig det er året rundt :vetikke:  Er nok derfor natten er så fin å være våken i (når den er det), får en helt annen stillhet da :Nikke: 

Kanskje kapteinen kan kjøpe en øy langt uti havet som alle kan flytte til, så hører vi bare bølgeskvulp og hoppelyder? :laugh:

Og kanskje litt; tastelyder, og ostehøvellyder, poseknitring .. 

Enig med alt, bortsett fra at Kapteinen ikke bor på en øde, havgaps øy. :nei:  

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Liker ikke kapteinen havet? :sjokkert: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Nå syns jeg at vi har litt småkrav på en snill måte å få vite hva slags øy hen egentlig bor på? :klo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...