AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4501 Del Skrevet 28. juni 2016 Et øyeblikk siden, AnonymBruker skrev: Se Anonymkode: d7aca...61f Gratulasjoner kommer fra sengekanten her For et lekkert tall du fanget! Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2016 #4502 Del Skrevet 28. juni 2016 Ooops jeg sovnet visst 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4503 Del Skrevet 28. juni 2016 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Gratulasjoner kommer fra sengekanten her For et lekkert tall du fanget! Anonymkode: e7763...421 Mumle til Rumle, litt sur for 4 444 tallet som glapp..... 25 minutter siden, Rumle skrev: Ooops jeg sovnet visst Fint Sov du godt Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2016 #4504 Del Skrevet 28. juni 2016 1 time siden, AnonymBruker skrev: Mumle til Rumle, litt sur for 4 444 tallet som glapp..... Fint Sov du godt Anonymkode: d7aca...61f Ja, sov ganske godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2016 #4505 Del Skrevet 28. juni 2016 Jasså...så kapteinen drev klappjakt på tallet...og fanget det. Luringen. Jeg fikk nå den gode idèen å blande rød fun-saft med blå farris, fordi jeg så for meg at resultatet kunne bli noe lignende en eventyrbrus jeg husket fra min lillehoppe-barndom, men slik gikk det ikke. Det smakte ikke likt i det hele tatt. Skuffet er jeg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. juni 2016 #4506 Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg bruker å blande litt saft i hjemmelaget kullsyret vann, for at det skal ha noe smak. Jeg synes det er kjempegodt! Men det smaker nok ikke brus.. mer bris med diverse hint av smak. Er du sikker på at du tok nok saft? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4507 Del Skrevet 28. juni 2016 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Jasså...så kapteinen drev klappjakt på tallet...og fanget det. Luringen. Jeg fikk nå den gode idèen å blande rød fun-saft med blå farris, fordi jeg så for meg at resultatet kunne bli noe lignende en eventyrbrus jeg husket fra min lillehoppe-barndom, men slik gikk det ikke. Det smakte ikke likt i det hele tatt. Skuffet er jeg! Har skuffelsen gått over nå? To timer senere? Klapp jakt og klappjakt, jeg så da virkeligens ingen 37 minutter siden, Zenobia skrev: Jeg bruker å blande litt saft i hjemmelaget kullsyret vann, for at det skal ha noe smak. Jeg synes det er kjempegodt! Men det smaker nok ikke brus.. mer bris med diverse hint av smak. Er du sikker på at du tok nok saft? Spørsmålet er vel som med melk i kaffen. Noen har kaffe med melk, andre har melk med kaffe. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. juni 2016 #4508 Del Skrevet 28. juni 2016 Jeg sorterer under sistnevnte. Lurer på om jeg begynner å få lyst på dagens første.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4509 Del Skrevet 28. juni 2016 vær'så god, den er herved servert. Setter frem en til de andre og om de vil ha Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. juni 2016 #4510 Del Skrevet 28. juni 2016 Takk, det var vennlig av Dem, kaptein! Nu må jeg bort og henge i en uinteressant tråd. Den hefter meg faktisk! Får ikke begynt på Derrick'en min. Nervene, vet De. Men kanhende kaffen kommer til unnsetning.. Å, jeg ble helt fjong jeg, nå 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2016 #4511 Del Skrevet 28. juni 2016 1 time siden, Zenobia skrev: Er du sikker på at du tok nok saft? Ehh...sikker og sikker fru B. Lom. Jeg skal sjekke det ut igjen i løpet av kvelden. Takk. 34 minutter siden, AnonymBruker skrev: Har skuffelsen gått over nå? To timer senere? Anonymkode: d7aca...61f Ikke helt, men nybakt brød gjør ting bedre. 23 minutter siden, Zenobia skrev: Å, jeg ble helt fjong jeg, nå Syns du er fjong stadig vekk jeg...men du mener kanskje noe annet med det ordet? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. juni 2016 #4512 Del Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Syns du er fjong stadig vekk jeg ...men du mener kanskje noe annet med det ordet? Neida. Men i dag har jeg ikke sminke på. Da måtte det noe annet til. Overraskende ofte jeg føler meg ganske harry også 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juni 2016 #4513 Del Skrevet 28. juni 2016 Merkelig nok så ser jeg deg alltid nymalt og oppdatert hele tiden... Lilla er fargen. ...eller kanskje det er fiolett? Hva er egentlig forskjellen? Lilla går mot rødt og fiolett mot blått? Forresten, mens jeg er i gang med å lure på noe: hva smaker hvit geitost i forhold til den brune? 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4514 Del Skrevet 28. juni 2016 @Zenobia er alltid seg selv lik, uansett tid på døgnet. Hvordan hun klarer det, er meg en gåte. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2016 #4515 Del Skrevet 28. juni 2016 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zenobia Skrevet 28. juni 2016 #4516 Del Skrevet 28. juni 2016 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Merkelig nok så ser jeg deg alltid nymalt og oppdatert hele tiden... Lilla er fargen. ...eller kanskje det er fiolett? Hva er egentlig forskjellen? Lilla går mot rødt og fiolett mot blått? Forresten, mens jeg er i gang med å lure på noe: hva smaker hvit geitost i forhold til den brune? Tok den ikke, Hoppe! At det går an. Lilla mere blå trodde jeg; dypere, men jeg har egentlig logget av nå, det er bare fingerene mine som henger igjen i tastaturet. Jeg må vel rive dm løs. Fant jo en PC her i andre også! Hvit geitost er skarp og besk. Og egentlig ganske god, hvis du ikke forventer mild norvegia når du tar første tygget. Har ikke spist det siden barndommen omtrent. Likte det da. 2 timer siden, AnonymBruker skrev: @Zenobia er alltid seg selv lik, uansett tid på døgnet. Hvordan hun klarer det, er meg en gåte. Anonymkode: d7aca...61f Ikonisk, vettu. Presentasjon, ikke innhold. MEn nå skal jeg slutte å vrøvle. @Rumle det der kan være skrittene mine mot soverommet. Hvis ikke, er jeg helt uskyldig. Godnatt! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2016 #4517 Del Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, Zenobia skrev: --- @Rumle det der kan være skrittene mine mot soverommet. Hvis ikke, er jeg helt uskyldig. Godnatt! Er det Herr Blund du er på sporet av? Sov godt 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4518 Del Skrevet 28. juni 2016 36 minutter siden, Rumle skrev: Å, er dere her og arbeider med tråden Kapteinen er avslørt. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 28. juni 2016 #4519 Del Skrevet 28. juni 2016 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Å, er dere her og arbeider med tråden Kapteinen er avslørt. Anonymkode: d7aca...61f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 28. juni 2016 #4520 Del Skrevet 28. juni 2016 21 minutter siden, Rumle skrev: Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå