Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har jo ikke lagt meg og sovet ennå. Jeg skal drømme om både blomster og...litt-av-hvert om en liten stund. :biggrin: 

:helen: ikke plukk brennesle er så kjedelig å brenne ørene 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Her skal det frivillig gruppeklemmes en lang stund syns jeg:  t4624.gif  Det fortjener vi!

Kapteinen: jeg driver da ikke med sånne ting og det tror jeg at du vet nå? Jeg er pur i mine kyske tanker. :jepp: 
*myse forundret mot han som driver å kryper rundt i støvete kaniner på gulvet sitt* :fnise: 

Frøken: neida her er det kun fine blomster av det vanlige slaget. :opplyser: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Her skal det frivillig gruppeklemmes en lang stund syns jeg:  t4624.gif  Det fortjener vi!

Kapteinen: jeg driver da ikke med sånne ting og det tror jeg at du vet nå? Jeg er pur i mine kyske tanker. :jepp: 
*myse forundret mot han som driver å kryper rundt i støvete kaniner på gulvet sitt* :fnise: 

Frøken: neida her er det kun fine blomster av det vanlige slaget. :opplyser: 

Ja gruppenettklemmer det er lenge siden, og nå trenger jeg ikke fikle fram smilyen selv :ler: 

Henger seg så sanktans opp her (see what I did) 

Men godt å se deg og at du har din egen finne deg tråd hehe

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en blå å takke for det. Kanskje til og med flere blå og noen andre å. De er så søte atte. :nigo: 
"En tråd for oss - en tråd for deg (evt. meg)"....for å låne litt fra Hotel C. :lur: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har en blå å takke for det. Kanskje til og med flere blå og noen andre å. De er så søte atte. :nigo: 
"En tråd for oss - en tråd for deg (evt. meg)"....for å låne litt fra Hotel C. :lur: 

Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev:

BLåbærene er ikke modne enda vel  :klo: 

Kjenner ikke de trådene jeg men søt er du fortsatt! :)

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lol   Det var snilt sagt av deg, men jeg mente altså denne tråden her, lett omskrevet
fra en Hotel Cæsar-introsetning på tv2.  Og "de blå" er de anonyme brukerene. 

NÅ kjenner jeg at jeg bør finne senga mi og tannbørsten før det...jeg er hoppetrøtt og nusselig.  
Sov godt og midtsommersk alle sammen. Snakkes i morgen en gang.
(Frøken må også komme innom da) :jepp:  Natta. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kapteineen takker av for i aften. :natti:  og :sove:  godt. Alle og enhver. :vinke: 

(Nå må kapteinen se å lære seg folkeskikk. :nei:  Å bryte inn i andres samtaler går vikrelig ikke an! Men alle gjør jo det, på kg. :lol: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

NAtta Hoppeloppe, husk å skriv ned drømmen da ;) sov godt og midtsommersk! 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det to faste ABer her .. Hmm kanskjje fler! :forvirra: 

:ler: Hei hvem enn dere er :blomst: Jeg har allerede klasket nedpå her men har litt tekniske problemer x

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er mange flotte ab`er her inne og jeg er glad for at de fant oss. :jepp: 
I morgen er det fredag. Bare sier det så har vi litt å se frem mot igjen. :laugh: *natta for godt for i natt*

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
16 minutter siden, Nietsoj skrev:

God formiddag Kaptein og drømmedamer :strix:

God dag, Herr @Nietsoj  :vinke: 

10 timer siden, Frøkensina skrev:

Er det to faste ABer her .. Hmm kanskjje fler! :forvirra: 

:ler: Hei hvem enn dere er :blomst: Jeg har allerede klasket nedpå her men har litt tekniske problemer x

Kapteinen AB 61f til tjeneste. :hallo:  Trådstarter og med en viss ansvarsfølelse for folks ve og vel i tråden. Akkurat som seg hør og bør når man er døpt (uten dåp) Kaptein i en tråd. :blomst: 

AB 421 får høfligst presentasjonere seg selv. Den lille blå er her litt skjednere nu enn før i tiden. Men når han først tar en trådvakt så arbeider han en hel del i tråden. Sånn er han og sånn er vi andre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hoppeti-hopp på dere alle sammen! :hoppe:  Jeg tror at denne litt rolige fasen kalles for sommer
og at det kommer til å gå over først om "veldig lenge til".  Til info kan jeg opplyse om at jeg ikke
drømte om noen i natt....så vidt jeg kan huske, men opplevde at jeg hadde lagt i en spesial-
utstrekkingspositur som var nydelig da jeg la meg sånn, men ikke etter fire timer... :( 

Til tross for vedvarende stølhet er jeg i gang med mine gjøremål og skal etter planen bake brød litt senere i dag. 

GetWellSoonFlowersDaisy.gif~c200 Åhh, tusen takk snille Hoppetussa.   :) 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hoppeti-hopp på dere alle sammen! :hoppe:  Jeg tror at denne litt rolige fasen kalles for sommer
og at det kommer til å gå over først om "veldig lenge til".  Til info kan jeg opplyse om at jeg ikke
drømte om noen i natt....så vidt jeg kan huske, men opplevde at jeg hadde lagt i en spesial-
utstrekkingspositur som var nydelig da jeg la meg sånn, men ikke etter fire timer... :( 

Til tross for vedvarende stølhet er jeg i gang med mine gjøremål og skal etter planen bake brød litt senere i dag. 

GetWellSoonFlowersDaisy.gif~c200 Åhh, tusen takk snille Hoppetussa.   :) 

:skratte:  Å hjelpe seg selv med oppmuntrasjonsråd er en god egenskap. 

:blomst:  God forbedring. Tiden leger alle sår, nesten. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tusen takk. :)  Jeg vet at den beste medisin (selv om det blir vondt) er å holde seg i bevegelse,
derfor skal jeg legge inn god gammeldags knebøy og armer-oppad-nedad-strekk i samme slengen.
Det kommer ikke til å se særlig trendy ut, men det bryr jeg meg midt på ryggen om. :jolie: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

22 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk skal du ha, Rumlemor. Jeg hadde faktisk glemt hele dagen igjen her jeg sitter. :fnise:  Nydelig villbukett! 
Mener at det var slik at vi skulle ha syv slag villblomster som vi skulle legge under hodeputa i natt...
så ville vi drømme om den som skulle bli vår store kjærlighet.  *host-hark* 
*nappe syv forskjellige forsiktig ut av rumlebuketten og legge klar under min pute*   :lur:  

Ingen blomster under min pute, og det er sikkert like greit :ler: 

19 timer siden, AnonymBruker skrev:

---

Er det @Rumle sine fingre vi ser på praktbuketten? Flotte, lange pianospillefingre. 

Dette kan bare avkreftes med det samme, ingen smekre pianofingre her i gården! :laugh:

19 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er godt mulig, men jeg vet at på den andre hånda er det grønne hagestellefingre! :jepp: 

:ninja: 

12 timer siden, Frøkensina skrev:

HEI HOPPE !!! 

Jepp må rope.

Hjelp her er det rart og da mener jeg keyboard/layout og nytt anonymt landskap :ninja: 

Men fant på at jeg skulle si hei i dag til deg og Rumlen da jeg landet på dere sånn ca. :blomst: 

Oii, det var ett sjeldent syn - så koselig! :klemmer: Hvordan går det med deg? :) 

14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

utstrekkingspositur
som var nydelig da jeg la meg sånn, men ikke etter fire timer... :( 

---

:hoho: Du altså!

Er det mulig å få bildeeksempel på disse nydelige utstrekkingspositurene, mon tro? :laugh:

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Naij... :ninja:                     (   :laugh:   )                                                                                            

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Naij... :ninja:                     (   :laugh:   )                                                                                            

Nå må du ikke være så sjenert .. se her jeg klippet og limet fra kapteinens overvåkingsvideo - ikke noe å være flau over :ler: 

catyoga1-feature.png.jpg?1404169949

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...