Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

AnonymBruker
27 minutter siden, Rumle skrev:

:vinke:

12e5949e6259515718d6eae40824f3b6.jpg

Håper alle får en fin Sankthans :) 

Å, verdens betse Rumle :vinke: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk skal du ha, Rumlemor. Jeg hadde faktisk glemt hele dagen igjen her jeg sitter. :fnise:  Nydelig villbukett! 
Mener at det var slik at vi skulle ha syv slag villblomster som vi skulle legge under hodeputa i natt...
så ville vi drømme om den som skulle bli vår store kjærlighet.  *host-hark* 
*nappe syv forskjellige forsiktig ut av rumlebuketten og legge klar under min pute*   :lur:  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Takk skal du ha, Rumlemor. Jeg hadde faktisk glemt hele dagen igjen her jeg sitter. :fnise:  Nydelig villbukett! 
Mener at det var slik at vi skulle ha syv slag villblomster som vi skulle legge under hodeputa i natt...
så ville vi drømme om den som skulle bli vår store kjærlighet.  *host-hark* 
*nappe syv forskjellige forsiktig ut av rumlebuketten og legge klar under min pute*   :lur:  

:skratte:  Sa frøkena i jomfruburet. Hun med fobi mot alt og alle i senga bortsett fra trådkatten.  :catmilk:

Mulig det kan fungere for en drømmefri natt :vetikke: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
42 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Time will tell!      :jepp: 

I morgon, i morgon, men ikkje i dag. I skal eg ikkje gjera det slag.....  :romeo:

Er det @Rumle sine fingre vi ser på praktbuketten? Flotte, lange pianospillefingre. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er godt mulig, men jeg vet at på den andre hånda er det grønne hagestellefingre! :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 timer siden, Hoppetaujenta skrev:

Det er godt mulig, men jeg vet at på den andre hånda er det grønne hagestellefingre! :jepp: 

Fingre brukenes til litt av hvert? Altså universalfingre? :ninja: Jeg lukter bål. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fingernem, men skal likevel legge noen kvaster under puta, så får vi se hva som skjer etter hvert... nei i morgen tidlig. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
1 time siden, Nietsoj skrev:

Jeg er fingernem, men skal likevel legge noen kvaster under puta, så får vi se hva som skjer etter hvert... nei i morgen tidlig. :)

Tenker :hoppe: enten er på blomsterjakt eller :sove: 

Jeg skal ikke ha blomster under puta. Ser på Rumleblomstene og er fornøy m/ det det. :vinke:  @Rumle

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI HOPPE !!! 

Jepp må rope.

Hjelp her er det rart og da mener jeg keyboard/layout og nytt anonymt landskap :ninja: 

Men fant på at jeg skulle si hei i dag til deg og Rumlen da jeg landet på dere sånn ca. :blomst: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

HEI FRØKEN! :goodbye: Veldig trivelig å bli brukt som landingsplass midt på en st.hans syns jeg.
Håper at De finner reisen behagelig og vil fly med oss igjen. :jepp: 

Jeg har sett på tv og undrer meg stort over folk som frivillig legger seg inn på klinikker for å omskulpturere seg og sin kropp, med vekslende hell. Noen stråler over å ha funnet sin tapte ungdomskilde igjen etter at bandasjene og dren er borte og hevelsene har gått tilbake, mens andre går sitt livs mareritt i møte og angrer bittert på at de noen sinne tenkte tanken på at deres friske og fungerende kropp ikke var god nok slik den en gang var. Stakkars folk. :sukk: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
9 minutter siden, Frøkensina skrev:

HEI HOPPE !!! 

Jepp må rope.

Hjelp her er det rart og da mener jeg keyboard/layout og nytt anonymt landskap :ninja: 

Men fant på at jeg skulle si hei i dag til deg og Rumlen da jeg landet på dere sånn ca. :blomst: 

:hallo:  :rope:       @Hoppetaujenta  du har en ny gjest. Kom nå frem og hilse pent :skratte: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

det var den vet du! Hjelp funker veldig dårlig på min gamle tavle dette. Men Hoppetuss, du tenker på mye kropp på st hans synes jeg, trodde det skulle handle om blomster, hmmmmmmmm?  :smilefjes ? : 

Aaaaaaaghh jeg er utteknologisert :bond: 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har jo ikke lagt meg og sovet ennå. Jeg skal drømme om både blomster og...litt-av-hvert om en liten stund. :biggrin: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tar noen min å taste noen få bokstaver :skratte: 

men veldig koselig å se deg og din nye ab venn, og så Rumle fra tidligere i dag :klemmer: til alle 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:hallo:  :rope:       @Hoppetaujenta  du har en ny gjest. Kom nå frem og hilse pent :skratte: 

:opplyser: Kapteinen bøyer seg i støvet/ hybelkaninene og beklager. :nei:  aldri gjenta seg. 

4 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har jo ikke lagt meg og sovet ennå. Jeg skal drømme om både blomster og...litt-av-hvert om en liten stund. :biggrin: 

Blomster og bier og sånt, mener du :sjokkert: 

1 minutt siden, Frøkensina skrev:

Tar noen min å taste noen få bokstaver :skratte: 

men veldig koselig å se deg og din nye ab venn, og så Rumle fra tidligere i dag :klemmer: til alle 

:takke:  :danser: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...