Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Prøver å lese mellom linjene her... Jeg får en aning om at @Hoppetaujenta er en høy person som når hun tjener til livets opphold, snakker hun med personer som ikke syns det er noe hyggelig å snakke med henne. (da tjener hun ihvertfall ikke til livets opphold med meg) Høres ut som om du jobber på forbrukerkontoret(NAV) eller på skattekontoret

Hva tror dere :klo:  

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
53 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Haha...jeg har shoppet fra meg for en stund nå. Skal finne meg ei sort, akseptabelt rimlig vinterjakke
når postordrekatalogene kommer med sine nye kolleksjoner, men ellers har jeg alt jeg trenger og litt til.
Handler du selv klær på nett muligens? Eller er det "andre" som handler sånt til deg? 

Vel, noe handler jeg på nettet, sånne unevnelige plagg. :fnise: 

Ellers så handler jeg på håndfaste butikker med håndfast kort og kritiske prøverom i inn- og utlendighet. Kapteiner reiser jo en del. :ler: 

25 minutter siden, Nietsoj skrev:

Prøver å lese mellom linjene her... Jeg får en aning om at @Hoppetaujenta er en høy person som når hun tjener til livets opphold, snakker hun med personer som ikke syns det er noe hyggelig å snakke med henne. (da tjener hun ihvertfall ikke til livets opphold med meg) Høres ut som om du jobber på forbrukerkontoret(NAV) eller på skattekontoret

Hva tror dere :klo:  

Åååå @Nietsoj  :hoppendeglad:

Jeg tror oppriktig ikke hun er en Nav eller annen statsansatt. Begrunnelse? Hun er en periodejobber, etter hennes aktivitatiser på kg, så hun jobber nok skift mulig med døgn turnus. Tvilsomt ikke nattevakter utenfor kg :klo: 

1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

:sjokkbla: Ha`rru hørt på makan !?!  

:sjokkbla: Ha`rru hørt på makan !?!  

Der ser du to makan, det kalles kopi :skratte: 

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

:fnise:   *jeg forstår ikke at folk kan prøve ut "unevnelig tøy" i et trangt prøverom, med lave båser, 
to-treveis speil i dem og gjerne overvåkning med kamera også. Kall meg gjerne blyg, men det derre der
er ekstremsport i min bok*  :opplyser:  Postordre er en nydelig oppfinnelse! 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:fnise:   *jeg forstår ikke at folk kan prøve ut "unevnelig tøy" i et trangt prøverom, med lave båser, 
to-treveis speil i dem og gjerne overvåkning med kamera også. Kall meg gjerne blyg, men det derre der
er ekstremsport i min bok*  :opplyser:  Postordre er en nydelig oppfinnelse! 

Unevnelige plagg kjøpes på nettet, her nettopp av Hoppes begrunnelse og makelighet. Shsmpo er og fint å få i postkassa. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns at de unevnelige plaggene har blitt nevnt støtt og stadig, så de er visst ikke så unevnelige allikevel... :glare: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Syns at de unevnelige plaggene har blitt nevnt støtt og stadig, så de er visst ikke så unevnelige allikevel... :glare: 

Vet du hvem og når tid unevnelige plagg først ble omtalt i all offentlighet av først ?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt klart...men det snakker vi ikke om, siden det er unevnelig. :lur: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Helt klart...men det snakker vi ikke om, siden det er unevnelig. :lur: 

:opplyser:  Frank Årebrot i ett eller annet på så og så mange minutter på TeVe. Han fortalte om sin bestemor som gikk inn i butikken og skulle kjøpe lange(!) underbukser til Franks bestefar. Men underbukser kunne man ikke si Franks barndom, det het lange eller korte unevnelige.... Tenk bare på hva du kunne fått høre når andre saker skulle kjøpes inn..... :skratte:  

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har det greit sånn. Alt kan snakkes om og uttales, men det finnes tider, steder og mennesker
som det egner seg bedre sammen med...enn mange andre steder, folk og tider. Skjønner? :fnise: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Jeg har det greit sånn. Alt kan snakkes om og uttales, men det finnes tider, steder og mennesker
som det egner seg bedre sammen med...enn mange andre steder, folk og tider. Skjønner? :fnise: 

:Nikke:  ( :enig: --->) :sjokkert: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
42 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Gubbevaremegvel!   :ninja: 

Nettopp det håper jeg Gud gjør! :klappe: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da blir det mummitrollifisering på meg etter hvert?  
---
*logger av for i kveld - snakkes i morgen muligens* :goodbye: 

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
42 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Da blir det mummitrollifisering på meg etter hvert?  
---
*logger av for i kveld - snakkes i morgen muligens* :goodbye: 

:sjokkert:  Muligens? 

God natt frk. Hoppe :vinke: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innom for å ønske mine landsmenn og kvinner en god og sommerlig dag...og hoppe ut igjen. :hoppe: 
*spill litt høyt og syng med* :laugh:

Endret av Hoppetaujenta
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...