Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Gjest Winza
Skrevet
1 minutt siden, An0nymBruker skrev:

:blomst: ...sitter fast i ...

Stein og jeg blir brutalt antastet av en bjørn 🐻

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...et som var altfor lite til han, så nå sitter han ordentlig fast! HJELP! Han brølte alt han kunne,
men stemmen var liksom langt inni hotellet og hørtes rar og ullen ut. Så kom...

@Salka ridene på sin stolte hest smileys-horses-591626.gif, og hun greide å trekke Winza løs ved hjelp av hestekreftene :jepp: Deretter ...

Endret av An0nymBruker
Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Jeg får aids og dør, i begravelsen min så...

Øøh.. @Winza var omtåket etter all maten som lå strødd i skogen, et mystisk bær kalt ..

• Liker 2
Skrevet
1 minutt siden, Bonusmammaen skrev:

Øøh.. @Winza var omtåket etter all maten som lå strødd i skogen, et mystisk bær kalt ..

Hoppebær hadde han dessverre spist for mange av. Ulempen ved å spise for mange, er at man får livaktige mareritt i våken tilstand. Etter at han kom til seg selv, så han at ...

• Liker 1
Skrevet
1 minutt siden, Winza skrev:

B0BA12A1-70A3-4AC2-BBB1-3CE880F191B2.thumb.jpeg.550d064d29479f295c9ed08e388c0d98.jpeg

😳

• Liker 1
Skrevet
2 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Hoppebær hadde han dessverre spist for mange av. Ulempen ved å spise for mange, er at man får livaktige mareritt i våken tilstand. Etter at han kom til seg selv, så han at ...

..."bjørnen" bare var et ullteppe som @Hoppetaujenta hadde lagt så fint oppå Winza, slik at han skulle holde ...

• Liker 2
Skrevet

Skulle gjerne hatt sånne mareritt 🙈 Mine er mye verre.

Gjest Winza
Skrevet
Akkurat nå, Bonusmammaen skrev:

Har du de ofte?

Skrevet
Akkurat nå, Winza skrev:

Har du de ofte?

Jepp. :grine:

du også?

Gjest Winza
Skrevet

Jepp. :grine:

du også?

Heldigvis ikke. Har du oppsøkt lege for det? Er vel tabletter som de kan gi mot det

Skrevet

Det er leit at du har mareritt 

• Liker 1
Skrevet

❤️ Takk. Det er ikke så mye å gjøre med visstnok utenom å roe ned. Stress som forårsaker det. 

• Liker 1
Skrevet

❤️ Takk. Det er ikke så mye å gjøre med visstnok utenom å roe ned. Stress som forårsaker det. 

Jeg ønsker at du slipper å ha stress slik at du slipper å få mareritt. Kan du gjøre noe for å slippe å føle stress?

• Liker 1
Gjest Winza
Skrevet
2 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Du virker som en veldig hyggelig person :)

Skrevet
3 minutter siden, Winza skrev:

Du virker som en veldig hyggelig person :)

Takk kg venn. Det virker du også som. :klem:

4 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Jeg ønsker at du slipper å ha stress slik at du slipper å få mareritt. Kan du gjøre noe for å slippe å føle stress?

Joda, masse jeg kan gjøre så klart.. bare mye stress med hus som renoveres og bo i pappesker. Familieliv osv. Det går seg til. Har nok bare bitt over litt for stort kake stykke. Masse deilig ro ute i natur og egen hage, så der er jeg mest mulig for tiden. 🐝🍦

• Liker 1
Skrevet (endret)
4 minutter siden, Bonusmammaen skrev:

Takk kg venn. Det virker du også som. :klem:

Joda, masse jeg kan gjøre så klart.. bare mye stress med hus som renoveres og bo i pappesker. Familieliv osv. Det går seg til. Har nok bare bitt over litt for stort kake stykke. Masse deilig ro ute i natur og egen hage, så der er jeg mest mulig for tiden. 🐝🍦

Jeg forstår. Det er bra at du trives med naturen og hagen, og det er bra at det med huset m.m. er noe som går seg til. Jeg håper at du får koblet av og kost deg masse ute i sommer :klemmer: 

Endret av An0nymBruker
  • Liker 1
Skrevet
52 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

...det holder lenge å sitte i "stuen" for jeg får nesten samme opplevelsen nest siste dagen i mai.

30/5-2018...

46 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

( :ninja: ...sitte musestille og høre på fortsettelsen av en begynnende krimhistorie som noen skal tjene seg rik på) 

...og penger...

Hvilket minner meg på at i dag er siste dag man kan bruke gamle 100- og 200-sedler (de med personer på), så har du disse liggende er det bare å få de brukt.

(De nye har torsk og båt som bilde)

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...