Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2016 #3901 Del Skrevet 11. juni 2016 Helt klart. Det setter i gang med orkans styrke. Hvor er den høytflyvende kapteinen vår? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sh999 Skrevet 11. juni 2016 #3902 Del Skrevet 11. juni 2016 41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det tar seg opp utover dagen og kvelden tror jeg. Det pleier å gå litt i bølger her. Noen ganger står vi og tripper i kø for å prate. Jeg er litt opptatt med mitt i dag, men kommer tilbake igjen så fort dagens gjøremål er utført. Savning av exer er triste greier, men det er en del av det en vokser på som menneske, det også. Det må savnes og sørges før en igjen begynner å tenke positivt på fremtiden. Er det lenge siden du ble singel, stakkars 999? 41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det tar seg opp utover dagen og kvelden tror jeg. Det pleier å gå litt i bølger her. Noen ganger står vi og tripper i kø for å prate. Jeg er litt opptatt med mitt i dag, men kommer tilbake igjen så fort dagens gjøremål er utført. Savning av exer er triste greier, men det er en del av det en vokser på som menneske, det også. Det må savnes og sørges før en igjen begynner å tenke positivt på fremtiden. Er det lenge siden du ble singel, stakkars 999? Tusen takk gode deg💐 ble slutt i januar, men har vært så mye frem og tilbake til nå at jeg føler at jeg aldri blir ferdig😣 heldigvis er jeg en posetiv jente som er glad i livet, så jeg nekter meg selv og sørge over spillt melk, men merker det enda i helgene- det tomrommet😳 but thats life! Føler meg nok bedre om et par timer igjen👍 Hehe! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3903 Del Skrevet 11. juni 2016 Nå er dere borte igjen, altså. Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2016 #3904 Del Skrevet 11. juni 2016 Neida, jeg forfatter et innlegg bare. *savne - del 25* Frem og tilbake i forhold betyr å strekke ut alle vondtene i langdrag og for å være snill med seg selv, bør en være litt streng og bestemme seg 100%...og så holde seg unna kilden til det vonde. Sårene i hjertet må få avstand, tid og luft til å heles, ikke pirkes opp stadig vekk og holdes åpne. I dag er det være snill mot seg selv dagen for alle i denne tråden, til støtte for 999. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3905 Del Skrevet 11. juni 2016 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Neida, jeg forfatter et innlegg bare. *savne - del 25* Frem og tilbake i forhold betyr å strekke ut alle vondtene i langdrag og for å være snill med seg selv, bør en være litt streng og bestemme seg 100%...og så holde seg unna kilden til det vonde. Sårene i hjertet må få avstand, tid og luft til å heles, ikke pirkes opp stadig vekk og holdes åpne. I dag er det være snill mot seg selv dagen for alle i denne tråden, til støtte for 999. *Pooooff* Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2016 #3906 Del Skrevet 11. juni 2016 Jeg må videre i dagen min. Snakkes godtfolk! *swusch* >>> 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3907 Del Skrevet 11. juni 2016 Kapteinen er sint. rasende sinna. På dem som har bestemt at vi ikke får annet servert på TV2 enn Nyhetene da? Er det nødvendig å ta dem helt bort, på en lørdag? FYSJ Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 11. juni 2016 #3908 Del Skrevet 11. juni 2016 Ja, er det ikke typisk!!! Skjer det noe spesielt, så skal de jammen sende det på TV også, når det skjer. Noe såååå irriterende. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3909 Del Skrevet 11. juni 2016 16 minutter siden, Nietsoj skrev: Ja, er det ikke typisk!!! Skjer det noe spesielt, så skal de jammen sende det på TV også, når det skjer. Noe såååå irriterende. Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2016 #3910 Del Skrevet 11. juni 2016 Andre typer hobbyer burde ha fått like mye plass på tv som fotball gjør. Frimerkesamling, minutt for minutt for`sempel. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3911 Del Skrevet 11. juni 2016 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Andre typer hobbyer burde ha fått like mye plass på tv som fotball gjør. Frimerkesamling, minutt for minutt for`sempel. endelig en som har skjønt de viktige tingene. Eller klokken, sekund for skund Anonymkode: d7aca...61f 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 11. juni 2016 #3912 Del Skrevet 11. juni 2016 Høres ut som sakte-TV 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3913 Del Skrevet 11. juni 2016 56 minutter siden, Nietsoj skrev: Høres ut som sakte-TV Det fikk meg til å tenke på pausefisker, som er fine å se på Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2016 #3914 Del Skrevet 11. juni 2016 Fiine fiskebasser. Og saktegrodd, kortreist nær-tv er noe av det beste som finnes. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3915 Del Skrevet 11. juni 2016 pausefiskene de må jo nødvendigvis ha vært i sort hvitt, men hvilke fisker var det egentlig? Og hvor tok fiskene veien Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3916 Del Skrevet 11. juni 2016 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: pausefiskene de må jo nødvendigvis ha vært i sort hvitt, men hvilke fisker var det egentlig? Og hvor tok fiskene veien Anonymkode: d7aca...61f Hei Det ble noe rart med innlegget mitt. Det går ikke an å slette teksten. Om du søker pausefiskene på google, finner du link til NRK på FB om pausefiskene Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2016 #3917 Del Skrevet 11. juni 2016 Hæ? Lever de eldgamle sorthvitt-fiskene ennå? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3918 Del Skrevet 11. juni 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Hæ? Lever de eldgamle sorthvitt-fiskene ennå? Vet ikke. " NRK Lik denne siden · 7. mai 2014 · Husker du pausefiskene på tv? Akvariet finnes fremdeles, og både sverddragere, tetra og corydoras trives som bare det. Flere ganger i uken får de mat av Ole Mikkelsen, akvariumentusiast og NRK-ansatt. Pausefiskene ble brukt i fjernsynets ungdom, når det var pause mellom to programmer. Da ble kameraet rettet mot akvariet. Se her for et videoklipp i svart/hvitt: http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesglasset/1.6786800 " Anonymkode: e7763...421 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 11. juni 2016 #3919 Del Skrevet 11. juni 2016 22:22 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 11. juni 2016 #3920 Del Skrevet 11. juni 2016 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: 22:22 22.26 Anonymkode: d7aca...61f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå