Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Helt klart. Det setter i gang med orkans styrke. :jepp:  Hvor er den høytflyvende kapteinen vår? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det tar seg opp utover dagen og kvelden tror jeg. Det pleier å gå litt i bølger her. Noen ganger står vi
og tripper i kø for å prate. :jepp:  Jeg er litt opptatt med mitt i dag, men kommer tilbake igjen
så fort dagens gjøremål er utført. Savning av exer er triste greier, men det er en del av det en vokser på
som menneske, det også. Det må savnes og sørges før en igjen begynner å tenke positivt på fremtiden.

Er det lenge siden du ble singel, stakkars 999?  :dagens-rose:

41 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Det tar seg opp utover dagen og kvelden tror jeg. Det pleier å gå litt i bølger her. Noen ganger står vi
og tripper i kø for å prate. :jepp:  Jeg er litt opptatt med mitt i dag, men kommer tilbake igjen
så fort dagens gjøremål er utført. Savning av exer er triste greier, men det er en del av det en vokser på
som menneske, det også. Det må savnes og sørges før en igjen begynner å tenke positivt på fremtiden.

Er det lenge siden du ble singel, stakkars 999?  :dagens-rose:

Tusen takk gode deg💐 ble slutt i januar, men har vært så mye frem og tilbake til nå at jeg føler at jeg aldri blir ferdig😣 heldigvis er jeg en posetiv jente som er glad i livet, så jeg nekter meg selv og sørge over spillt melk, men merker det enda i helgene- det tomrommet😳 but thats life! Føler meg nok bedre om et par timer igjen👍 Hehe! 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Neida, jeg forfatter et innlegg bare. ;) *savne - del 25*

Frem og tilbake i forhold betyr å strekke ut alle vondtene i langdrag og for å være snill med seg selv,
bør en være litt streng og bestemme seg 100%...og så holde seg unna kilden til det vonde. 
Sårene i hjertet må få avstand, tid og luft til å heles, ikke pirkes opp stadig vekk og holdes åpne. 
I dag er det være snill mot seg selv dagen for alle i denne tråden, til støtte for 999. :klem: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Neida, jeg forfatter et innlegg bare. ;) *savne - del 25*

Frem og tilbake i forhold betyr å strekke ut alle vondtene i langdrag og for å være snill med seg selv,
bør en være litt streng og bestemme seg 100%...og så holde seg unna kilden til det vonde. 
Sårene i hjertet må få avstand, tid og luft til å heles, ikke pirkes opp stadig vekk og holdes åpne. 
I dag er det være snill mot seg selv dagen for alle i denne tråden, til støtte for 999. :klem: 

:Nikke: 

*Pooooff*

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Kapteinen er sint. :sinna:  rasende sinna. :kjefte: :trampe: På dem som har bestemt at vi ikke får annet servert på TV2 enn :ball:  :nei:  Nyhetene da? Er det nødvendig å ta dem helt bort, på en lørdag? :nei:   FYSJ :ball: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, er det ikke typisk!!! Skjer det noe spesielt, så skal de jammen sende det på TV også, når det skjer. Noe såååå irriterende.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
16 minutter siden, Nietsoj skrev:

Ja, er det ikke typisk!!! Skjer det noe spesielt, så skal de jammen sende det på TV også, når det skjer. Noe såååå irriterende.

:jolie: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Andre typer hobbyer burde ha fått like mye plass på tv som fotball gjør.
Frimerkesamling, minutt for minutt for`sempel.   :jepp: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Andre typer hobbyer burde ha fått like mye plass på tv som fotball gjør.
Frimerkesamling, minutt for minutt for`sempel.   :jepp: 

:klappe:  endelig en som har skjønt de viktige tingene. Eller klokken, sekund for skund :sjokkert: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
56 minutter siden, Nietsoj skrev:

Høres ut som sakte-TV

:) Det fikk meg til å tenke på pausefisker, som er fine å se på :Nikke:

Anonymkode: e7763...421

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Fiine fiskebasser. :jepp:  Og saktegrodd, kortreist nær-tv er noe av det beste som finnes.  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

:klo:  pausefiskene de må jo nødvendigvis ha vært i sort hvitt, men hvilke fisker var det egentlig? Og hvor tok fiskene veien :klo: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

:klo:  pausefiskene de må jo nødvendigvis ha vært i sort hvitt, men hvilke fisker var det egentlig? Og hvor tok fiskene veien :klo: 

Hei

Det ble noe rart med innlegget mitt. Det går ikke an å slette teksten.

Om du søker pausefiskene på google, finner du link til NRK på FB om pausefiskene

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker
1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev:

Hæ? Lever de eldgamle sorthvitt-fiskene ennå?   

Vet ikke. "

1509015_605840826156820_1623490339_n.png

Husker du pausefiskene på tv? Akvariet finnes fremdeles, og både sverddragere, tetra og corydoras trives som bare det. Flere ganger i uken får de mat av Ole Mikkelsen, akvariumentusiast og NRK-ansatt. Pausefiskene ble brukt i fjernsynets ungdom, når det var pause mellom to programmer. Da ble kameraet rettet mot akvariet. Se her for et videoklipp i svart/hvitt: http://www.nrk.no/programmer/radio/norgesglasset/1.6786800

"

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

22:22

:takke:  22.26 :ler: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...