Xcase33 Skrevet 15. mai 2018 #39041 Del Skrevet 15. mai 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta said: Kjendis vet jeg ikke helt, men jeg er godt kjent rundt om i forumets korridorer i alle fall. Jeg kan strekke meg så pass. Hvilke refleksjoner har du gjort deg rundt din status ? ...hva mener du selv du har gjort for å oppnå en såpass gudestatus ...ovenfor godjenta og mange andre her inne virker det som ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2018 #39042 Del Skrevet 15. mai 2018 7 minutter siden, Rumle skrev: Jaja beskjeden er hun også Ja, en av oss må jo være det også søster. 6 minutter siden, Winza skrev: Hun er kg sin første og orginale gnu Det er riktig. 5 minutter siden, Xcase33 skrev: Hvilke refleksjoner har du gjort deg rundt din status ? ...hva mener du selv du har gjort for å oppnå en såpass gudestatus ...ovenfor godjenta og mange andre her inne virker det som ? Jeg har vært her mye og har vært aktiv. Resten har jeg ingen formening om. Jeg bare er her. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 15. mai 2018 #39043 Del Skrevet 15. mai 2018 9 minutter siden, Winza said: Hun er kg sin første og orginale guru Burde kanskje være egen tittel? Førsteguru i stedet for "kun" Guru? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xcase33 Skrevet 15. mai 2018 #39044 Del Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Ja, en av oss må jo være det også søster. Det er riktig. Jeg har vært her mye og har vært aktiv. Resten har jeg ingen formening om. Jeg bare er her. Ser man det ..det var ikke mye til refleksjon nei verden for dine føtter men vet ikke helt hvordan det skjedde? ...du er ihvertfall gjort et solid og dypt inntrykk hos godjenten (ellerhvahunnåhet) og jeg tror spesielt hun sistnevnte er ei man virkelig skal gjøre seg fortjent til et bra inntrykk 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 15. mai 2018 #39045 Del Skrevet 15. mai 2018 10 minutter siden, godjenten skrev: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2018 #39046 Del Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, Xcase33 skrev: Ser man det ..det var ikke mye til refleksjon nei verden for dine føtter men vet ikke helt hvordan det skjedde? ...du er ihvertfall gjort et solid og dypt inntrykk hos godjenten (ellerhvahunnåhet) og jeg tror spesielt hun sistnevnte er ei man virkelig skal gjøre seg fortjent til et bra inntrykk Man kan hvis man vil, men trenger ikke tenke så veldig dypt i denne tråden som nok et er fristed for mange. Det er det som er fint med denne gjengen her og jeg trives med alle sammen. Nå skal jeg ha stekte poteter og egg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Xcase33 Skrevet 15. mai 2018 #39047 Del Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta said: Man kan hvis man vil, men trenger ikke tenke så veldig dypt i denne tråden som nok et er fristed for mange. Det er det som er fint med denne gjengen her og jeg trives med alle sammen. Nå skal jeg ha stekte poteter og egg. Poenget med denne tråden er jo at vi ikke skal vite hvor du er ? ...så avslører du det ? ...:( 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 15. mai 2018 #39048 Del Skrevet 15. mai 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Hihi...jeg er ingen dokter og skal jaffal gå kommando, mens jeg skal tenke på deg. <…> Ser man det... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2018 #39049 Del Skrevet 15. mai 2018 43 minutter siden, Xcase33 skrev: Poenget med denne tråden er jo at vi ikke skal vite hvor du er ? ...så avslører du det ? ... Det vet dere heller ikke. Røyklegging av mitt oppholdssted er min spesialitet og du gikk fem på. 9 minutter siden, Dr. A. Kula skrev: Ser man det... Se meg her og se meg der....skal ikke egentlig du sove nå midt på lyse dagen? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39050 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det vet dere heller ikke. Røyklegging av mitt oppholdssted er min spesialitet og du gikk fem på. og Lille Ordet hjelper til på flere måter med røykleggingen Endret 15. mai 2018 av An0nymBruker 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. mai 2018 #39051 Del Skrevet 15. mai 2018 Nå har hun bestemt seg for å bli forfatter, og skriver en bok om alle tøysekoppene, som er innom tråden hennes. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 15. mai 2018 #39052 Del Skrevet 15. mai 2018 (endret) Jeg er dame så jeg blir kanskje formutter? *veldig godt jobbet lille ord* Endret 15. mai 2018 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39053 Del Skrevet 15. mai 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Nå har hun bestemt seg for å bli forfatter, og skriver en bok om alle tøysekoppene, som er innom tråden hennes. og boken blir krydret med fine dikt skapt av @Dr. A. Kula og @Jerry Lee 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 15. mai 2018 #39054 Del Skrevet 15. mai 2018 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Nå har hun bestemt seg for å bli forfatter, og skriver en bok om alle tøysekoppene, som er innom tråden hennes. Fikk hun hjelp av Jo Nesbø? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. mai 2018 #39055 Del Skrevet 15. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Fikk hun hjelp av Jo Nesbø? Nei, hun klarer å skrive på egenhånd. 2 minutter siden, An0nymBruker skrev: og boken blir krydret med fine dikt skapt av @Dr. A. Kula og @Jerry Lee Ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39056 Del Skrevet 15. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Fikk hun hjelp av Jo Nesbø? og av brødrene Sand, der den ene av de står for illustrasjonene i boken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39057 Del Skrevet 15. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Nei, hun klarer å skrive på egenhånd. Ja En av brødrene Sand sniker med litt jordbær mellom linjene i boken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 15. mai 2018 #39058 Del Skrevet 15. mai 2018 Brunost og iskrem er to viktige essenser i den boken 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 15. mai 2018 #39059 Del Skrevet 15. mai 2018 Hun skriver også om sin lengsel etter Sawyer Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 15. mai 2018 #39060 Del Skrevet 15. mai 2018 HBO har allerede kjøpt rettighetene til å lage TV-serie basert på boken. De trenger noe nå som Game of Thrones nærmer seg slutten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå