Gjest Winza Skrevet 9. mai 2018 #38681 Del Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, An0nymBruker skrev: Aha Hadde vært trasig å skulle brukt slik valuta i virkeligeten, se for deg at du går rundt med en sekk fylt med dem for å handle på butikken Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 9. mai 2018 #38682 Del Skrevet 9. mai 2018 Over helga så skal hun være med på helvetesuka på Rena, med disse fire herrene. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. mai 2018 #38683 Del Skrevet 9. mai 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Hadde vært trasig å skulle brukt slik valuta i virkeligeten, se for deg at du går rundt med en sekk fylt med dem for å handle på butikken Åh, ja det har du rett i Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2018 #38684 Del Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, An0nymBruker skrev: @Hoppetaujenta kan du fortelle hva du holder i hånden her? Er det din rumpeskyllings-ballong? Ja. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. mai 2018 #38685 Del Skrevet 9. mai 2018 1 time siden, An0nymBruker skrev: @Hoppetaujenta kan du fortelle hva du holder i hånden her? Er det din rumpeskyllings-ballong? 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Ja. Huffda Jeg har ikke skrevet de ordene der 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. mai 2018 #38686 Del Skrevet 9. mai 2018 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Ja. Du er oppfinnsom da Men hvis noen nærmer seg meg med et slikt apparat, setter jeg opp et slikt skilt (som vel betyr innkjøring forbudt?): 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 9. mai 2018 #38687 Del Skrevet 9. mai 2018 6 minutter siden, An0nymBruker said: 1 time siden, An0nymBruker skrev: @Hoppetaujenta kan du fortelle hva du holder i hånden her? Er det din rumpeskyllings-ballong? Huffda Jeg har ikke skrevet de ordene der Jeg stusset jeg også på om det var dine ord. 1 minutt siden, An0nymBruker said: Du er oppfinnsom da Men hvis noen nærmer seg meg med et slikt apparat, setter jeg opp et slikt skilt (som vel betyr innkjøring forbudt?): 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 9. mai 2018 #38688 Del Skrevet 9. mai 2018 5 minutter siden, An0nymBruker skrev: 1 time siden, An0nymBruker skrev: @Hoppetaujenta kan du fortelle hva du holder i hånden her? Er det din rumpeskyllings-ballong? Huffda Jeg har ikke skrevet de ordene der Men se den frekke kom-hit-fingeren og hodet ertende på skakke når den tingen vises fram. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. mai 2018 #38689 Del Skrevet 9. mai 2018 Akkurat nå, Jerry Lee skrev: Men se den frekke kom-hit-fingeren og hodet ertende på skakke når den tingen vises fram. Jaaa Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. mai 2018 #38690 Del Skrevet 9. mai 2018 1 minutt siden, godjenten skrev: Jeg stusset jeg også på om det var dine ord. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 9. mai 2018 #38691 Del Skrevet 9. mai 2018 Hei @Catalina Culès Jeg låner denne for å hypnotisere @Hoppetaujenta slik at hun blir trøtt og får sove godt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Salka Skrevet 9. mai 2018 #38692 Del Skrevet 9. mai 2018 Nå børster hun håret til Trump 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 9. mai 2018 #38693 Del Skrevet 9. mai 2018 4 minutter siden, Salka skrev: Nå børster hun håret til Trump 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 10. mai 2018 #38694 Del Skrevet 10. mai 2018 1 time siden, Salka skrev: Nå børster hun håret til Trump Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2018 #38695 Del Skrevet 10. mai 2018 Fryktelig mange rare mennesker det var her i dag da? 9 timer siden, An0nymBruker skrev: Jeg har funnet alle flettejentene i kysse-kategorien igjen Takk for innsatsen. Det er så mange fine der. 9 timer siden, An0nymBruker skrev: @Hoppetaujenta kan du fortelle hva du holder i hånden her? Er det en slags øreskyllings-ballong? Det ER en øreskyllingsballong ja. 7 timer siden, Jerry Lee skrev: Ja. 7 timer siden, An0nymBruker skrev: 1 time siden, An0nymBruker skrev: @Hoppetaujenta kan du fortelle hva du holder i hånden her? Er det din rumpeskyllings-ballong? Huffda Jeg har ikke skrevet de ordene der Da er du advart, for sånn gjør han Jerri stadig vekk om han har lyst til å tøyse med folk...og det har han. Stakkars lille meg har også blitt utsatt for hans spøketrang både titt som det er. ...men jeg tar igjen når han snur seg rundt og ikke følger med...! 7 timer siden, Jerry Lee skrev: Men se den frekke kom-hit-fingeren og hodet ertende på skakke når den tingen vises fram. Det er nok bare du som ser den evt. frekkheten, for sånn tulletøysete ser jeg ut når unger skal se at det er helt ufarlig å dra på besøk til doktormennesker for sjekk`up. Nemlig. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2018 #38696 Del Skrevet 10. mai 2018 Nå spiser hun is til frokost Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38697 Del Skrevet 10. mai 2018 Og drikker iskaffe Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 10. mai 2018 #38698 Del Skrevet 10. mai 2018 Tror faktisk at jeg aldri har smakt skikkelig iskaffe. Er det godt? 15 minutter siden, Catalina Culès skrev: Nå spiser hun is til frokost Jeg savner sånne morsom-is. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 10. mai 2018 #38699 Del Skrevet 10. mai 2018 Nå hører hun på Plumbo og synger for full hals Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 10. mai 2018 #38700 Del Skrevet 10. mai 2018 Mens hun prøver seg på snus Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå