Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Men vi kan alle skrive under på at det var dem som gikk glipp av noe og ikke vi. :jepp: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Men vi kan alle skrive under på at det var dem som gikk glipp av noe og ikke vi. :jepp: 

Nemlig! :Nikke:

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev:

Morsomt! :fnise: 

Her er en sang  jeg ikke har hørt før 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, Winza skrev:

Abba skal gjenforenes også nå

Det blir fint :) Jeg er spent på å få høre de 2 nye sangene. Den første (I Still Have Faith In You)  kommer i desember :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
3 minutter siden, An0nymBruker skrev:

Det blir fint :) Jeg er spent på å få høre de 2 nye sangene. Den første (I Still Have Faith In You)  kommer i desember :) 

Jeg liker den dancing queen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

"Chefs table" er litt ok serie på Netflix hvis en er interessert i lett viderekommen matlaging
og spesielt den siste avdelingen hvor de har kaker og alskens godsaker. :rodmer: 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Upps....mange fine forslag der over. :klappe: ...men...jeg hadde helst sett at ABBA ikke gjenforente seg.
De var bra på den tiden...for lenge siden og de er ikke sånn nå. Jeg vil heller huske dem for alle oppturene
en nedturen nå når de har blitt gamle. Jeg er ikke negativ, jeg vil bare beholde drømmene intakte. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Winza
43 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Upps....mange fine forslag der over. :klappe: ...men...jeg hadde helst sett at ABBA ikke gjenforente seg.
De var bra på den tiden...for lenge siden og de er ikke sånn nå. Jeg vil heller huske dem for alle oppturene
en nedturen nå når de har blitt gamle. Jeg er ikke negativ, jeg vil bare beholde drømmene intakte. 

Fordi dem er gamle så betyr ikke det at dem ikke kan lage god musikk lenger, bare se på aha :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...