Jerry Lee Skrevet 5. mai 2018 #38381 Del Skrevet 5. mai 2018 8 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hva skal vi se på? BarneTV? *men er jo ikke her* 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2018 #38382 Del Skrevet 5. mai 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: BarneTV? *men er jo ikke her* Da vil jeg se Tøydokke Anna Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mai 2018 #38383 Del Skrevet 5. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Da vil jeg se Tøydokke Anna Hvem er det? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bonusmammaen Skrevet 5. mai 2018 #38384 Del Skrevet 5. mai 2018 2 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hvem er det? Nå må vi ikke mikse Anna-ene Tøydokke Anna er jo så pen.. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2018 #38385 Del Skrevet 5. mai 2018 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Hvem er det? Noe som gikk på 80-tallet, da jeg var lille Cata Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2018 #38386 Del Skrevet 5. mai 2018 42 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Til Cata og Jerri. I full størrelse. Isen altså. Haha trodde først at det var et kålhode Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2018 #38387 Del Skrevet 5. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Noe som gikk på 80-tallet, da jeg var lille Cata Og før jeg var født Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 5. mai 2018 #38388 Del Skrevet 5. mai 2018 3 minutter siden, Catalina Culès skrev: Noe som gikk på 80-tallet, da jeg var lille Cata 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2018 #38389 Del Skrevet 5. mai 2018 Nå er hun ute i skogen og mediterer 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 5. mai 2018 #38390 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) Hun er sammen med Hoppetaugutten Endret 5. mai 2018 av Catalina Culès Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2018 #38391 Del Skrevet 5. mai 2018 Han finnes ikke i min verden. 3 timer siden, Catalina Culès skrev: Du har jo Jerrien din du og dere skal kose dere og spise mat og..."all ting". 3 timer siden, Winza skrev: Haha trodde først at det var et kålhode Nettopp sånn grønnsaker spiser jeg ofte. Statens "FEM om dagen" er ikke urimelig syns jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2018 #38392 Del Skrevet 5. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Han finnes ikke i min verden. Du har jo Jerrien din du og dere skal kose dere og spise mat og..."all ting". Nettopp sånn grønnsaker spiser jeg ofte. Statens "FEM om dagen" er ikke urimelig syns jeg. Så iskrem med kålhode smak? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2018 #38393 Del Skrevet 5. mai 2018 Nå pynter hun seg og gjør seg klar til Gullruten i kveld hvor hun er nominert til årets hoppetau person Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2018 #38394 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) Nydelig med kålis, nei til det andre! Det gikk opp for meg hva ordet "ghosting" betydde...jeg tenkte at det har i alle fall heldigvis ikke jeg opplevd, så zoomet jeg inn på noen minner fra en gang i fortiden og...jo, det har jeg visst opplevd å bli en gang allikevel! Endret 5. mai 2018 av Hoppetaujenta 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2018 #38395 Del Skrevet 5. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Nydelig! Det gikk opp for meg hva ordet "ghosting" betydde...jeg tenkte at det har i alle fall heldigvis ikke jeg opplevd, så zoomet jeg inn på noen minner fra en gang i fortiden og...jo, det har jeg visst opplevd å bli en gang allikevel! Hva mener du med zoomet inn på noen minner? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2018 #38396 Del Skrevet 5. mai 2018 Jeg husket plutselig noen minner fra fortiden helt tydelig og i detalj. Det mener jeg. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2018 #38397 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Nydelig med kålis, nei til det andre! Det gikk opp for meg hva ordet "ghosting" betydde...jeg tenkte at det har i alle fall heldigvis ikke jeg opplevd, så zoomet jeg inn på noen minner fra en gang i fortiden og...jo, det har jeg visst opplevd å bli en gang allikevel! Samme her Fikk meg en liten aha-opplevelse når jeg leste i en slik tråd for en stund siden. Endret 5. mai 2018 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2018 #38398 Del Skrevet 5. mai 2018 10 minutter siden, Rumle skrev: Samme her Fikk meg en liten aha-opplevelse når jeg leste i en slik tråd for en stund siden. Ghostet er vel når folk plutselig slutter å svare på meldinger? Har opplevd det selv en del med folk jeg har chattet med, sånn er det. Ikke alle er ment å være din venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 5. mai 2018 #38399 Del Skrevet 5. mai 2018 (endret) 5 minutter siden, Winza skrev: Ghostet er vel når folk plutselig slutter å svare på meldinger? Har opplevd det selv en del med folk jeg har chattet med, sånn er det. Ikke alle er ment å være din venn Det betyr vel egentlig at en man har en romantisk relasjon til/dater plutselig forsvinner uten å gi noen forklaring. Endret 5. mai 2018 av Rumle 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 5. mai 2018 #38400 Del Skrevet 5. mai 2018 11 minutter siden, Rumle skrev: Det betyr vel egentlig at en man har en romantisk relasjon til/dater plutselig forsvinner uten å gi noen forklaring. Kan brukes om venner med Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå