Gjest Catalina Culès Skrevet 4. mai 2018 #38301 Del Skrevet 4. mai 2018 Jeg kjøpte noe i dag og vil dele det, med en helt spesiell, tror hun vet hvem hun er Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 4. mai 2018 #38302 Del Skrevet 4. mai 2018 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #38303 Del Skrevet 4. mai 2018 2 timer siden, Winza skrev: Blir neste sesongavslutning at alt var en drøm da? Bland ikke inn meg i sånne kongelige ting. 2 timer siden, Catalina Culès skrev: Jeg kjøpte noe i dag og vil dele det, med en helt spesiell, tror hun vet hvem hun er Du er snill jente du! Takk! 1 time siden, Winza skrev: Winza er ikke fullt så snill. Vel...jeg har kjøpt denne under her og syns den var litt ok, men jeg liker andre bedre. Holder med tre flak liksom, så er det nok. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #38304 Del Skrevet 4. mai 2018 2 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Hvordan ser den ut? Jeg skal i butikken straks og da kommer jeg til å ha en is med hjem. Hoppen har dessuten tatt denne språktesten og fått 10 av 10 rette. https://www.nrk.no/kultur/ordene-vi-ikke-bruker-lenger-blir-bok-1.13929229 *leser igjennom det andre i tråden nu* Den var lyseblå og så litt gammeldags ut Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #38305 Del Skrevet 4. mai 2018 Jaja.....kanskje neste gang. Jeg endte opp med sånn ostekake-is. Veldig god. Men dere....hvordan kan man tjene penger på instagram? Hva går det der ut på? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #38306 Del Skrevet 4. mai 2018 (endret) 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jaja.....kanskje neste gang. Jeg endte opp med sånn ostekake-is. Veldig god. Men dere....hvordan kan man tjene penger på instagram? Hva går det der ut på? Er ikke det bare for folk som har så mange følgere at noen tilbyr å betale de for produktplassering? Endret 4. mai 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #38307 Del Skrevet 4. mai 2018 Vet ikke. Hvor har de plassert produkter da? Jeg finner ikke noe... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 4. mai 2018 #38308 Del Skrevet 4. mai 2018 7 minutter siden, Hoppetaujenta said: Vet ikke. Hvor har de plassert produkter da? Jeg finner ikke noe... Eksempel. Her reklamerer Ronaldo for Nike-fotballsko og der får han betalt for av Nike. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #38309 Del Skrevet 4. mai 2018 10 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Vet ikke. Hvor har de plassert produkter da? Jeg finner ikke noe... De pleier ofte å opplyse om det tror jeg? Har ikke satt meg veldig inn i det egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #38310 Del Skrevet 4. mai 2018 https://www.shopify.com/blog/make-money-on-instagram her står det litt Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #38311 Del Skrevet 4. mai 2018 Ok. Takk, godjenten. Så en må ha en svimlende mengde folk som følger en først...så ser "noen" at dette er en ofte besøkt profil og SÅ kan de små eller store pengene trille inn? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #38312 Del Skrevet 4. mai 2018 Tviler sterkt på at jeg kunne ha gjort noe sånn. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 4. mai 2018 #38313 Del Skrevet 4. mai 2018 Just now, Hoppetaujenta said: Ok. Takk, godjenten. Så en må ha en svimlende mengde folk som følger en først...så ser "noen" at dette er en ofte besøkt profil og SÅ kan de små eller store pengene trille inn? Tror Ronaldo er han i verden som har flest følgere. Så han får de største pengene. Man kan ha vesentlig færre følgere for å få betalt, men klart de som betaler driver jo ikke veldedighet så det må jo være nok følgere til at reklamebyrået tjener penger ved å betale deg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #38314 Del Skrevet 4. mai 2018 Hmm...da er nok Rumle en bedre kandidat i den vakre hagen sin , enn jeg som bare hopper. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #38315 Del Skrevet 4. mai 2018 5 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Hmm...da er nok Rumle en bedre kandidat i den vakre hagen sin , enn jeg som bare hopper. Haha I wish Hopper du på Instagram?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #38316 Del Skrevet 4. mai 2018 Naijj.....errugæær`n... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #38317 Del Skrevet 4. mai 2018 Du kunne sikkert gjort det stort med synkronisert hopping og isanmeldelser 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #38318 Del Skrevet 4. mai 2018 Er det den Dølaisen med ostekake du kjøpte? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 4. mai 2018 #38319 Del Skrevet 4. mai 2018 Ja. Jeg hadde hoppet så fort at selv ikke det fineste kameraet kunne ha klart å fange meg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 4. mai 2018 #38320 Del Skrevet 4. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ja. Jeg hadde hoppet så fort at selv ikke det fineste kameraet kunne ha klart å fange meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå