Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #38241 Del Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, Winza skrev: Det hele var bare en drøm, din drøm Nå blander du, din drøm med min. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #38242 Del Skrevet 3. mai 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Nå blander du, din drøm med min. Jeg drømte ikke Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #38243 Del Skrevet 3. mai 2018 Jeg vil bare med dele, at Hoppe skal være brudepike, i Winza og Aune sitt bryllup. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #38244 Del Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Jeg vil bare med dele, at Hoppe skal være brudepike, i Winza og Aune sitt bryllup. Nei. @Gregor Clegane og Aune. Var tross alt han som startet med å nevne Aune Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #38245 Del Skrevet 3. mai 2018 2 minutter siden, Winza skrev: Nei. @Gregor Clegane og Aune. Var tross alt han som startet med å nevne Aune Han er opptatt med andre ting https://www.youtube.com/watch?v=ii6XQkiVa2o Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #38246 Del Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Han er opptatt med andre ting https://www.youtube.com/watch?v=ii6XQkiVa2o Jeg er også opptatt med andre ting Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #38247 Del Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Winza skrev: Jeg er også opptatt med andre ting Ja, med bryllups forbredelser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #38248 Del Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Ja, med bryllups forbredelser Nei, med å hvitvaske pink panther Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2018 #38249 Del Skrevet 3. mai 2018 Ok...vi får gi oss der, for det er ikke Winza denne tråden skal handle om. Det er vidunderlige MEG! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #38250 Del Skrevet 3. mai 2018 3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ok...vi får gi oss der, for det er ikke Winza denne tråden skal handle om. Det er vidunderlige MEG! Og ingen av oss skal noensinne gifte seg Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #38251 Del Skrevet 3. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Ok...vi får gi oss der, for det er ikke Winza denne tråden skal handle om. Det er vidunderlige MEG! Sorry, det er bare litt gøy å terge ham. Men nå har du fått ny bil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2018 #38252 Del Skrevet 3. mai 2018 37 minutter siden, Catalina Culès skrev: Sorry, det er bare litt gøy å terge ham. / Men nå har du fått ny bil Hmm...terging er ikke snilt. Det må vi tenke litt på alle sammen. Ikke alle som syns det er gøy å bli tøyset med, men jatakk til is i vår og sommervarmen. En hel bil blir akkurat passe til meg, takk. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 3. mai 2018 #38253 Del Skrevet 3. mai 2018 1 time siden, Hoppetaujenta skrev: Det betyr altså Winza også - godt at du insisterer på det selv. @Rumle: må bare minne deg på å IKKE se "Red lights" på netflix. Jeg hadde tatt den opp på tv`n og satte den i gang...så oppdaget jeg at hmm...den har jeg jo sett før for lenge siden... ...så litt videre og måtte til sist slette den. PYSA HOPPE!!! ...tenker jeg i dag når det er dagslys, så jeg skal se den ferdig og kvinne meg opp...men jeg tror ikke at det er filmen for deg. Vi vil deg alt godt vet du. Takk for advarselen! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2018 #38254 Del Skrevet 3. mai 2018 Har sett den ferdig nå. Så for deg også, så slipper du å gjøre det noen gang... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #38255 Del Skrevet 3. mai 2018 Filmer med Robert de Niro er kule Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 3. mai 2018 #38256 Del Skrevet 3. mai 2018 Nå er hun på konsert Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 3. mai 2018 #38257 Del Skrevet 3. mai 2018 4 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Gjorde nok det og det er like greit. Jeg tar ikke imot friere og jeg skal aldri gifte meg. Det har jeg bestemt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Gregor Clegane Skrevet 3. mai 2018 #38258 Del Skrevet 3. mai 2018 Nå er hun i Romania for å turne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 3. mai 2018 #38259 Del Skrevet 3. mai 2018 Nå spiser hun lakse pølse Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2018 #38260 Del Skrevet 3. mai 2018 Turnen var morsom, men laksen sier jeg neitakk til. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå