Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mai 2018 #38181 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Winza skrev: Og blir invitert på date av Terje Formoen? Nei, av Langemann Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #38182 Del Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Nei, av Langemann Lang ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2018 #38183 Del Skrevet 2. mai 2018 15 minutter siden, Catalina Culès skrev: Hun er i dyreparken nå Oi...da slipper hu nok ikke ut igjen. Det er dummen , for å si som S.T. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mai 2018 #38184 Del Skrevet 2. mai 2018 5 minutter siden, Jerry Lee skrev: Oi...da slipper hu nok ikke ut igjen. Det er dummen , for å si som S.T. Tar de feil av henne og Julius Det var dummen, ja Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2018 #38185 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Catalina Culès skrev: Tar de feil av henne og Julius Det var dummen, ja Trur nok hu er så sjelden at de beholder henne for undersøkelser med utsikter til utstilling ingen har sett før. Mye penger i sånt, har jeg hørt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mai 2018 #38186 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Trur nok hu er så sjelden at de beholder henne for undersøkelser med utsikter til utstilling ingen har sett før. Mye penger i sånt, har jeg hørt. Ikke, bra. Men kanskje @Gregor Clegane kan redde henne, han har jo rustning og sikkert et sverd eller to. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2018 #38187 Del Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, Catalina Culès skrev: Ikke, bra. Men kanskje @Gregor Clegane kan redde henne, han har jo rustning og sikkert et sverd eller to. Mhm...la oss håpe det. Og nå gir jeg meg med "brukerdebatt". ((Har blitt kasta ut før for mindre enn dette. Mistenker det var/er en "beskyttet" som sutrer og klager. )) Fortsatt fin kveld, venn. 😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Catalina Culès Skrevet 2. mai 2018 #38188 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Jerry Lee skrev: Mhm...la oss håpe det. Og nå gir jeg meg med "brukerdebatt". ((Har blitt kasta ut før for mindre enn dette. Mistenker det var/er en "beskyttet" som sutrer og klager. )) Fortsatt fin kveld, venn. 😊 Jøss God kveld til deg også, venn Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #38189 Del Skrevet 2. mai 2018 Nå hopper hun tau ute i hagen sin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #38190 Del Skrevet 2. mai 2018 I denne tråden er det av og til mye underlig tale på en gang. Jeg er HER - det er alt jeg vet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 2. mai 2018 #38191 Del Skrevet 2. mai 2018 Ja. Unnssyll'a. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #38192 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg lurer på om dere får videoene til å avspille? Hos meg er det bare lyd og ikkeno`bilde. https://www.vgtv.no/video/157489/paradise-sophie-proever-seg-som-norges-cardi-b 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Dr. A. Kula Skrevet 2. mai 2018 #38193 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) 7 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg lurer på om dere får videoene til å avspille? Hos meg er det bare lyd og ikkeno`bilde. https://www.vgtv.no/video/157489/paradise-sophie-proever-seg-som-norges-cardi-b Fikk både lyd og bilde, men var ikke noe å se på så skrudde raskt av. Reklamen i forkant, derimot, var for Kroners, og det var bel verdt å se. Endret 2. mai 2018 av Dr. A. Kula Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #38194 Del Skrevet 2. mai 2018 Ok, da er det meg det ligger en bug hos. Rart, for alt annet lar seg avspille... Takk til Dr. Testpiloten. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #38195 Del Skrevet 2. mai 2018 Nå er hun på kino Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #38196 Del Skrevet 2. mai 2018 Jeg vil se brødrene Løvehjerte-filmen på stort lerret og helt alene i salen. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #38197 Del Skrevet 2. mai 2018 Akkurat nå, Hoppetaujenta skrev: Jeg vil se brødrene Løvehjerte-filmen på stort lerret og helt alene i salen. Den fra 70 tallet? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 2. mai 2018 #38198 Del Skrevet 2. mai 2018 Ja. Den er såå fin.... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 2. mai 2018 #38199 Del Skrevet 2. mai 2018 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Ja. Den er såå fin.... Ville du sett en nyinnspilling? Med Markus og martinus? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
godjenten Skrevet 2. mai 2018 #38200 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) 37 minutter siden, Hoppetaujenta said: Jeg vil se brødrene Løvehjerte-filmen på stort lerret og helt alene i salen. Selv turte jeg aldri å se hele filmen. Veldig mørk for å være en barnefilm. Endret 2. mai 2018 av godjenten Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå