Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Visste du ikke det? :)   Hva er deres favorittfarger folkens? Top tre? 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker
31 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Visste du ikke det? :)   Hva er deres favorittfarger folkens? Top tre? 

Topp tre, er Blått, Blått og mer marineblått. :sjokkbla:

Anonymkode: d7aca...61f

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Hoppetaujenta skrev:

Rødt står for energi, glede og kjærleik... :lur:     (Jupp; fun-saft Rumle. Er det fy-fy i sunnhetsboka?)

Veeeel nå er vel muligens ikke jeg den rette til å forkynne for andre hva som er sunt eller ikke? :laugh: (ikke at jeg tror det er spesielt usunt heller, bare så det er sagt), men det er jo så infernalsk dårlig! :ler: Så jeg blir alltid like sjokkert over at folk faktisk liker det (noe som urovekkende mange gjør forresten!) Jaja, dere er merkelige hele gjengen! :P 

Endret av Rumle
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha..når jeg ser på din avatar vet jeg at du hører til sammen med oss...   :lur: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
42 minutter siden, Rumle skrev:

Veeeel nå er vel muligens ikke jeg den rette til å forkynne for andre hva som er sunt eller ikke? :laugh: (ikke at jeg tror det er spesielt usunt heller, bare så det er sagt), men det er jo så infernalsk dårlig! :ler: Så jeg blir alltid like sjokkert over at folk faktisk liker det (noe som urovekkende mange gjør forresten!) Jaja, dere er merkelige hele gjengen! :P 

3 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Hahaha..når jeg ser på din avatar vet jeg at du hører til sammen med oss...   :lur: 

:opplyser: Vi er alle merkelige, eller unike på hver vår måte. Nettopp vår unikhet er det som gjr oss spesielle og uunværlige. Det gjelder også for Rumlemoren, vår. Rumle er en av oss alle, så det er helt klart skrevet, å si det til henne nytter ikke når jeg ikke vet hvor i verden jeg skal   :rope:  for å bli hørt. :bond: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ta med den roperten din og sett deg på en hurtiggående snurrekarussell, så hører hun det uansett hvor hun befinner seg. :jepp: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev:

Ta med den roperten din og sett deg på en hurtiggående snurrekarussell, så hører hun det uansett hvor hun befinner seg. :jepp: 

:skratte: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ingen problemer som ikke kan løses med gode idèer! :opplyser: 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Vi trenger deg, Rumle. :klem:  Uten deg og ditt bidrag i tråden ingen :skratte:  og ingen  :hoho: 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rumle vil vi ha, Rumle skal forbli ... Rumle, Rumle er seg selv - og det setter vi pris på:hjerter_rundt:

Favorittfargene er Grønn, gul, oransj:hoppendeglad:

Bolle med ost er mye bedre enn ost i bolle, bolle på ost er ikke aktuelt for min del.:unsure:

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker
14 minutter siden, Nietsoj skrev:

Rumle vil vi ha, Rumle skal forbli ... Rumle, Rumle er seg selv - og det setter vi pris på:hjerter_rundt:

Favorittfargene er Grønn, gul, oransj:hoppendeglad:

Bolle med ost er mye bedre enn ost i bolle, bolle på ost er ikke aktuelt for min del.:unsure:

Der kom og gikk;  Brunjosten. Uten Osten, Rumle, Hoppe og de blå..... Hadde hele kg vært ute av det blå....

:natti: 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Rimer du i natten? :jepp:   Jeg har ikke lagt meg ennå, men det må jeg få gjort noe med. 
*forsøke med litt streng tante sofie-stemme*  "Marsj i seng med seg!"                                                           :fnise:                                                      

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du ikke lagt deg enda? Da kan vi ha litt hæla i taket her da, mens de andre sover. Hva skal vi ta? Limbo, halling, telling, vedstabling eller ordkløveri?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Det siste der med og uten tilløp; stille lengde og tresteg, spyd og stav. :nigo:  

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ordkløving med og uten tilløp, stille tresteg og stav uten spyd - det lover bra for EM som nå starter. Hva er din favoritt?

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
6 timer siden, Nietsoj skrev:

Ordkløving med og uten tilløp, stille tresteg og stav uten spyd - det lover bra for EM som nå starter. Hva er din favoritt?

Hoppe marsjet i seng, til slutt, ser jeg.

Jeg tar kjerringa med staven, langt oppi Hakkadalen, åtte potter rømme fire merker smør, kjerringa med staven.....

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...