Gjest Gregor Clegane Skrevet 15. mars 2018 #36901 Del Skrevet 15. mars 2018 Nå er hun på tur i skogen med @Winza, @Jerry Lee, @An0nymBruker, @Rumle, @Arabella, @Aldrisur, Karl Reverud, Aune Sand og Benny fra The Julekalender. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 16. mars 2018 #36902 Del Skrevet 16. mars 2018 9 minutter siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun på tur i skogen med @Winza, @Jerry Lee, @An0nymBruker, @Rumle, @Arabella, @Aldrisur, Karl Reverud, Aune Sand og Benny fra The Julekalender. Hei Gregor Det høres koselig ut 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36903 Del Skrevet 16. mars 2018 9 timer siden, Winza skrev: Hadde fått meg en trimtur i hvert fall En veldig lang trimtur isåfall. Så lang at du hadde glemt hva du egentlig var der for. 5 timer siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun på tur i skogen. Det hørtes fint og stille ut. Bare meg...og meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36904 Del Skrevet 16. mars 2018 5 timer siden, Gregor Clegane skrev: Nå er hun på tur i skogen med @Winza, @Jerry Lee, @An0nymBruker, @Rumle, @Arabella, @Aldrisur, Karl Reverud, Aune Sand og Benny fra The Julekalender. Og Alf Stewart fra Home and Away? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36905 Del Skrevet 16. mars 2018 Han kjenner jeg heldigvis ikke. Godmorgen til Winza...og alle sammen når de en gang våkner til liv. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36906 Del Skrevet 16. mars 2018 17 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Han kjenner jeg heldigvis ikke. Godmorgen til Winza...og alle sammen når de en gang våkner til liv. Hvorfor heldigvis ikke? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36907 Del Skrevet 16. mars 2018 Jeg følger ikke med på den serien. Det blir for langt for meg. Har den ikke snart vart i hundre år nå? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36908 Del Skrevet 16. mars 2018 6 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Jeg følger ikke med på den serien. Det blir for langt for meg. Har den ikke snart vart i hundre år nå? 30. Langt i fra hvor lenge days of our life osv har vart. Favoritt serien min, ser den fast Der er en britisk såpeserie som har holdt på siden 1960 hvor hovedpersonen var på min alder når serien startet og nå er han i midten av 80 åra. Sykt å tenke på Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36909 Del Skrevet 16. mars 2018 Det er det. En merkelig jobb er det å skulle leve et helt liv og late som at en er mange andre mennesker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Winza Skrevet 16. mars 2018 #36910 Del Skrevet 16. mars 2018 2 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Det er det. En merkelig jobb er det å skulle leve et helt liv og late som at en er mange andre mennesker. De er glad i rollen da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36911 Del Skrevet 16. mars 2018 Helt sikkert...og de tjener til salt i grøten og en del andre ting også. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 16. mars 2018 #36912 Del Skrevet 16. mars 2018 Nå har Hoppetaujenta fått besøk av noen små venner 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36913 Del Skrevet 16. mars 2018 Veldig gjerne. P.s. dere som vet noe om dette cpu-bruk på maskinen. Hva går det ut på? I forbindelse med min beskyttelse der har jeg fått beskjed om at det er mistenkelig mye "ettellerannet" som går UT fra min maskin; hva betyr dette? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 16. mars 2018 #36914 Del Skrevet 16. mars 2018 34 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Veldig gjerne. P.s. dere som vet noe om dette cpu-bruk på maskinen. Hva går det ut på? I forbindelse med min beskyttelse der har jeg fått beskjed om at det er mistenkelig mye "ettellerannet" som går UT fra min maskin; hva betyr dette? Hei. Jeg er ingen ekspert på dette. Sto det hva dette ettellerannet het? Kanskje @Catalina Culès @Daryl Dixon @Winza eller @stan kan hjelpe deg? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
An0nymBruker Skrevet 16. mars 2018 #36915 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Har du fått hjelp @Hoppetaujenta? Har du sett inne på loggen på ditt sikkerhetsprogram, og sjekket om det er funnet trusler og om disse er satt i karantene? (Jeg fant trojanere og andre ille ting som satt i karantene på min pc. Men jeg slettet de). Endret 16. mars 2018 av An0nymBruker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36916 Del Skrevet 16. mars 2018 Det var et plutselig angrep av noe stort med høy risiko ja.... "Tingen" ble fjernet og nok en "rensing" fra min side viste at det ikke var noen trusler på maskinen. Jeg er ikke kyndig, så jeg må stole på det vaktprogrammet mitt sier. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2018 #36917 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) Har du oppdatert alt som kan oppdateres før du kjørte disse vaktprogrammene dine hoppen? Endret 16. mars 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36918 Del Skrevet 16. mars 2018 Ehh...jeg har oppdatert alt som sier at det trenger å oppdateres. Jeg regner med at maskinen er ærlig med meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rumle Skrevet 16. mars 2018 #36919 Del Skrevet 16. mars 2018 (endret) 8 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: Ehh...jeg har oppdatert alt som sier at det trenger å oppdateres. Jeg regner med at maskinen er ærlig med meg. Jeg pleier å sjekke at alt faktisk er helt oppdatert når slikt skjer, for sikkerhets skyld. Før jeg kjører sjekk Endret 16. mars 2018 av Rumle Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16. mars 2018 #36920 Del Skrevet 16. mars 2018 Jammen jeg er jo ikke så kyndig at jeg vet om alt som skal/kan sjekkes. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå