Jerry Lee Skrevet 24. april 2016 #2121 Del Skrevet 24. april 2016 3 timer siden, Nietsoj skrev: Nå hjelper det på - de tre siste tas ut hvert øyeblikk Javel....nå ble jeg sulten på tross av gedigne fyllesykeubehagligheter! Ser nydelig ut. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 24. april 2016 #2122 Del Skrevet 24. april 2016 26 minutter siden, AnonymBruker skrev: Vel? Skal hun opp klokka fem formandagssprell? Anonymkode: d7aca...61f Hun gjør nok slik kveldsgymnastikk, tror jeg Anonymkode: e7763...421 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 24. april 2016 #2123 Del Skrevet 24. april 2016 4 timer siden, AnonymBruker skrev: Brunjosten driver hjemmebakeri. Anonymkode: d7aca...61f Kun til eget forbruk (må sies så det ikke kommer noen mattilsynskemner for å smake) 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Ja det virker jammen sånn. Dette er rett og slett vakkert! Bravo, osten! Ja, og disse brøda er bedre inni enn uttapå. 2 timer siden, Jerry Lee skrev: Skulle ønske jeg kunne bake... 😉 Jeg sier til min musikervenn at det er som å lese notene og ha de rette instrumenta, 2 timer siden, AnonymBruker skrev: For noen fristelser du tryller frem! Anonymkode: e7763...421 Vel, dette er jo bare brød da, da er det noe annet med wienerbrød, kanelsnurrer, kyssemunner og kaker. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2016 #2124 Del Skrevet 25. april 2016 10 timer siden, Jerry Lee skrev: Skulle ønske jeg kunne bake... Men det kan du lære deg, Jerry! Jeg utfordrer deg til å sette en liten annonse i avisa, så får du sikkert flere invitasjoner til å lære deg å bake gode brød helt alene...sammen med andre. Hvis du absolutt ikke syns at den ideen var god, kan du kjøpe deg en bakemaskin. Du må måle opp litt ingredienser (det er lett som en plett) og så trykker du PÅ-knappen inn: ferskt brød når du måtte ønske det, hver dag. *utfordre Mr.Lee* 10 timer siden, AnonymBruker skrev: Hun gjør nok slik kveldsgymnastikk, tror jeg Anonymkode: e7763...421 Du hadde rett. Jeg sov og syndet ikke en millimeter en gang. 8 timer siden, Nietsoj skrev: Vel, dette er jo bare brød da, da er det noe annet med wienerbrød, kanelsnurrer, kyssemunner og kaker. DET gleder jeg meg alvorlig til å se dine bilder av, Nietsoj! Jøss...jeg hadde aldri trodd at jeg skulle bli ei av dem som roper om å få nye bilder på kg.... 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. april 2016 #2125 Del Skrevet 25. april 2016 3 timer siden, Hoppetaujenta skrev: Men det kan du lære deg, Jerry! Jeg utfordrer deg til å sette en liten annonse i avisa, så får du sikkert flere invitasjoner til å lære deg å bake gode brød helt alene...sammen med andre. Hvis du absolutt ikke syns at den ideen var god, kan du kjøpe deg en bakemaskin. Du må måle opp litt ingredienser (det er lett som en plett) og så trykker du PÅ-knappen inn: ferskt brød når du måtte ønske det, hver dag. *utfordre Mr.Lee* Begge ideene er go'e, de. Takk. Men om jeg tar utfordringen er en annen sak. 😜 Om jeg gjør det er du den første som får vite det. 😉 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2016 #2126 Del Skrevet 25. april 2016 Tusen takk. Da ser jeg frem til å få en plutselig gledelig beskjed i løpet av de neste mnd. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. april 2016 #2127 Del Skrevet 25. april 2016 Et øyeblikk siden, Hoppetaujenta skrev: Tusen takk. Da ser jeg frem til å få en plutselig gledelig beskjed i løpet av de neste mnd. Ler. Ikke ha for høye forventninger, nå... 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2016 #2128 Del Skrevet 25. april 2016 Veel, de er høyere enn veldig lave, så du har noe å strekke deg etter denne våren og sommeren. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. april 2016 #2129 Del Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Veel, de er høyere enn veldig lave, så du har noe å strekke deg etter denne våren og sommeren. Manipulator! 😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2016 #2130 Del Skrevet 25. april 2016 Det er myye bedre enn rullator! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2131 Del Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det er myye bedre enn rullator! Makulator er fali det! Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. april 2016 #2132 Del Skrevet 25. april 2016 1 minutt siden, Hoppetaujenta skrev: Det er myye bedre enn rullator! Raring! ☺ Men nok avsporing fra trådtittel... Hvor ER du akkurat nå? 😜 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2016 #2133 Del Skrevet 25. april 2016 HER! Og skal snart dra fra forumet for en stund. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2134 Del Skrevet 25. april 2016 Da får vi gjette på hvor du er når du er ute og flyr Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. april 2016 #2135 Del Skrevet 25. april 2016 Greit. Jeg starter nå. Hade. *bortevekkforenstund* 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2136 Del Skrevet 25. april 2016 Anonymkode: d7aca...61f 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jerry Lee Skrevet 25. april 2016 #2137 Del Skrevet 25. april 2016 14 minutter siden, Hoppetaujenta skrev: HER! Og skal snart dra fra forumet for en stund. Oki. Ha en fin dag videre. ☺ Du vet hvor jeg er om ønsket om å forhøre meg skulle plutselig angripe deg igjen. 💏 (blekkflekkene dine...) 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nietsoj Skrevet 25. april 2016 #2138 Del Skrevet 25. april 2016 Det er bare å sette over kaffen, nå blir det kos... Snurra og forknytte kanelbakst 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2139 Del Skrevet 25. april 2016 8 minutter siden, Nietsoj skrev: Det er bare å sette over kaffen, nå blir det kos... Snurra og forknytte kanelbakst Åh fy.... Nammis😊😊😊 Anonymkode: cd110...60d 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 25. april 2016 #2140 Del Skrevet 25. april 2016 20 minutter siden, Nietsoj skrev: Det er bare å sette over kaffen, nå blir det kos... Snurra og forknytte kanelbakst Du STORE all verden. Dette er Brunjosten sin. Prøve å smiske litt, når ingen andre ser Anonymkode: d7aca...61f 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå