Cid Skrevet i går, 07:58 #162161 Skrevet i går, 07:58 Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Det som fulgte med fiskemåltidene. Eller har du rappet dem allerede! Hæ?! Første adventsrampen Cid!!!! 1
Cid Skrevet i går, 08:01 #162162 Skrevet i går, 08:01 Hoppe og Anton har begge kols, nå har de kraftige hosteanfall. 1
SVK Skrevet i går, 08:15 #162163 Skrevet i går, 08:15 Hoppe: Antons kredittkort! Æ står under misteltein! 2
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:07 #162165 Skrevet i går, 12:07 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): ...og mat må våre solstråler få, skal de fortsette å lyse sterkt i årene som kommer. Gratulerer så masse til dere to. Håper at dere finner på noe i privaten og kvalitetskoser dere der også. Gaver fra meg og Ordet mitt. Velbekomme! Gavekortet gjelder et helt år i valgfrie sjapper! Tusen Takk, vi sier nam nam. Hydrium skrev (7 timer siden): Gratulerer Ciara og Ciaran! ❤️❤️ Dere er to solstråler her inne på forumet som alltid gjør dagen litt lysere for alle som kjenner dere, håper dere får en fantastisk dag Tusen Takk, vi skal ut nå snart på restaurant i Bergen og spise pinnekjøtt. Hydrium skrev (7 timer siden): God morgen alle sammen! I morgen er det 1 desember ❤️ Det kom snø her i natt ❄️ Vi sier nam nam. Vi fikk ikke snø her i Bergen i natt, men det regner og sludder her. 2
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:07 #162166 Skrevet i går, 12:07 Cid skrev (2 timer siden): Disse er på vei til Lønneberget. 1
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 12:08 #162167 Skrevet i går, 12:08 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 1 1
SVK Skrevet i går, 16:11 #162169 Skrevet i går, 16:11 Phoenix Heart skrev (8 minutter siden): Nå har Hoppe sendt ønskelista si Det må være den korteste ønskelisten Hoppe har skrevet noen gang! 1
Phoenix Heart Skrevet i går, 16:13 #162170 Skrevet i går, 16:13 SVK skrev (Akkurat nå): Det må være den korteste ønskelisten Hoppe har skrevet noen gang! Hun sender en liste hver dag frem til jul, så den er egentlig mye lengre. 2
SVK Skrevet i går, 16:21 #162171 Skrevet i går, 16:21 Phoenix Heart skrev (4 minutter siden): Hun sender en liste hver dag frem til jul, så den er egentlig mye lengre. 1
SVK Skrevet i går, 17:12 #162173 Skrevet i går, 17:12 Nå synger Hoppe: All I want for Christmas is Anton's two credit cards. 1 1
SVK Skrevet 23 timer siden #162174 Skrevet 23 timer siden Cid skrev (9 timer siden): Hoppe og Anton har begge kols, nå har de kraftige hosteanfall. Anton som kun startet å røyke som barn fordi han ville være med Hoppe når hun røykte. Hoppe som røykte fordi hun trodde det var sånn man slapp hull i tennene. For en tragedie. 1
SVK Skrevet 23 timer siden #162176 Skrevet 23 timer siden Phoenix Heart skrev (9 minutter siden): Hoppe har nå vekket udyret Utrolig stilig bilde! 1
SVK Skrevet 23 timer siden #162177 Skrevet 23 timer siden Hei Hoppe vil du ride på livets landevei, med Antons kredittkort på din side svar «ja» eller «nei». Ja, jeg vil gjerne ride på livets landevei med Antons kredittkort på min side for Antons kredittkort elsker jeg. 2
Hoppetaujenta Skrevet 23 timer siden #162178 Skrevet 23 timer siden Phoenix Heart skrev (1 time siden): Nå har Hoppe sendt ønskelista si Stenografi. SVK skrev (1 time siden): Det må være den korteste ønskelisten Hoppe har skrevet noen gang! Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hun sender en liste hver dag frem til jul, så den er egentlig mye lengre. Det var en hemmelighet. Phoenix Heart skrev (54 minutter siden): Hoppe bor i Drammen, Skal du forsøke deg helt til jeg sier ja en gang? SVK skrev (13 minutter siden): Anton som kun startet å røyke som barn fordi han ville være med Hoppe når hun røykte. Hoppe som røykte fordi hun trodde det var sånn man slapp hull i tennene. For en tragedie. For en løgn ja. Phoenix Heart skrev (10 minutter siden): Hoppe har nå vekket udyret Det er meg til hest der og jeg "kaster spydet", omtrent som å kaste pinnen = vi bare leker. SVK skrev (Akkurat nå): Utrolig stilig bilde! Ja. Takk. 1
SVK Skrevet 23 timer siden #162180 Skrevet 23 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Fin stemme du har, SVK. Jeg har øvd mye i dusjen. 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå