Hoppetaujenta Skrevet 8 timer siden #162041 Skrevet 8 timer siden Cid skrev (7 minutter siden): Dere sov jo sammen 👱🏻♀️👨🏼🛌 Absolutt ikke. Det er du som ser dobbelt. 1
Cid Skrevet 8 timer siden #162042 Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Absolutt ikke. Det er du som ser dobbelt. Nei. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7 timer siden #162044 Skrevet 7 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
SVK Skrevet 5 timer siden #162045 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Anton og Hoppe. Hoppe smiler så lurt fordi hun klyper Anton i rumpa mens bildet blir tatt. 1
Hoppetaujenta Skrevet 2 timer siden #162046 Skrevet 2 timer siden Stemmer ikke, for jeg er ikke sånn. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 2 timer siden #162047 Skrevet 2 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #162048 Skrevet 1 time siden Ehh...bare småspising i kveld/dag. Sist var det en bolle med rosin og smør og melk...så ble det noen skiver med skinkestek rett i kroppen og to klementiner som var gode og saftige. Nå skal tenner pusses snart. Det har vært en rotete spisedag. 1
Cid Skrevet 1 time siden #162049 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Stemmer ikke, for jeg er ikke sånn. Stemmer faktisk helt rett! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #162050 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (12 minutter siden): Ehh...bare småspising i kveld/dag. Sist var det en bolle med rosin og smør og melk...så ble det noen skiver med skinkestek rett i kroppen og to klementiner som var gode og saftige. Nå skal tenner pusses snart. Det har vært en rotete spisedag. OK, vi forstår. Vi ønsker deg en fin og god torsdagskveld videre Hoppe. 1
SVK Skrevet 1 time siden #162051 Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Det blir vel krabbe til kveldsmat så glad Hoppe er i å klype menn i rumpa. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #162052 Skrevet 1 time siden SVK skrev (Akkurat nå): Det blir vel krabbe til kveldsmat så glad Hoppe er i å klype menn i rumpa. Vi gjetter at hun sender Fru Kjevle og Herr Steikepanne til Lønnebergbladredaksjonen nå.
Hoppetaujenta Skrevet 1 time siden #162053 Skrevet 1 time siden Cid skrev (13 minutter siden): Stemmer faktisk helt rett! At det ikke stemmer ja? DET stemmer. Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): OK, vi forstår. Vi ønsker deg en fin og god torsdagskveld videre Hoppe. Takk. Samme til dere snuskene mine. SVK skrev (1 minutt siden): Det blir vel krabbe til kveldsmat så glad Hoppe er i å klype menn i rumpa. Nei, jeg liker ikke slik oppførsel i det hele tatt jeg. 1
SVK Skrevet 1 time siden #162054 Skrevet 1 time siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at hun sender Fru Kjevle og Herr Steikepanne til Lønnebergbladredaksjonen nå. Det tror jeg også! 1
SVK Skrevet 1 time siden #162055 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Nei, jeg liker ikke slik oppførsel i det hele tatt jeg. Du er gjennomskuet! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #162056 Skrevet 1 time siden SVK skrev (15 minutter siden): Det tror jeg også! Ja vi synes at vi hører dem komme.
Ciaran og Ciara Skrevet 1 time siden #162057 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): At det ikke stemmer ja? DET stemmer. Takk. Samme til dere snuskene mine. Nei, jeg liker ikke slik oppførsel i det hele tatt jeg.
Cid Skrevet 41 minutter siden #162058 Skrevet 41 minutter siden Hoppetaujenta skrev (43 minutter siden): At det ikke stemmer ja? DET stemmer. Takk. Samme til dere snuskene mine. Nei, jeg liker ikke slik oppførsel i det hele tatt jeg. At det stemmer jo. 1
Cid Skrevet 40 minutter siden #162059 Skrevet 40 minutter siden Nå har vannet hennes gått, fødselen er i gang 🤰🏼💧 1
Hoppetaujenta Skrevet 38 minutter siden #162060 Skrevet 38 minutter siden I alle dager...jeg aner ikke hva dere snakker om og skal logge av og finne tannpuss på bad og så skal jeg forsøke det vanskelige; Hoppus Snorkus bigus timus. So long. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå