Cid Skrevet 20 timer siden #162021 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Du slipper inn mengder av friere i tråden - alltid! Tror du begynner å bli senil nå.. Har sagt gjentatte ganger i løpet av årene at det er bare frier om jeg skriver at det er en frier 1
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #162022 Skrevet 20 timer siden Friere er noen sniker og utgir seg for hva som helst så lenge de kommer seg inn og begynner å flørte med meg. DETTE ER SANNHETEN! 1
Cid Skrevet 20 timer siden #162023 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Friere er noen sniker og utgir seg for hva som helst så lenge de kommer seg inn og begynner å flørte med meg. DETTE ER SANNHETEN! Stakkars paranoide Hoppe på tide å legge deg igjen i senga med Anton 👱🏻♀️👨🏼🛌 1
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #162024 Skrevet 20 timer siden Hadde vært fornøyd om jeg kunne ha fått lagt meg i egen seng helt alene og fått sove. 1
Cid Skrevet 20 timer siden #162025 Skrevet 20 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Hadde vært fornøyd om jeg kunne ha fått lagt meg i egen seng helt alene og fått sove. Jeg sovna seint i går kveld og våkna etter litt over en time, får ikke til å sove igjen. Ofte slik 😕 1
Cid Skrevet 20 timer siden #162026 Skrevet 20 timer siden Cid skrev (37 minutter siden): Tror du begynner å bli senil nå.. Har sagt gjentatte ganger i løpet av årene at det er bare frier om jeg skriver at det er en frier Det er slik det er da, håper at du husker det Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Friere er noen sniker og utgir seg for hva som helst så lenge de kommer seg inn og begynner å flørte med meg. DETTE ER SANNHETEN! 1
Hoppetaujenta Skrevet 20 timer siden #162027 Skrevet 20 timer siden Cid skrev (4 minutter siden): Jeg sovna seint i går kveld og våkna etter litt over en time, får ikke til å sove igjen. Ofte slik 😕 Ja. Det er noe herk når en først har kommet ut av soverytmen. Ønsker å sove godt og lenge nok, så jeg kan våkne og være skikkelig uthvilt. 1
Cid Skrevet 19 timer siden #162028 Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja. Det er noe herk når en først har kommet ut av soverytmen. Ønsker å sove godt og lenge nok, så jeg kan våkne og være skikkelig uthvilt. Håper at du og Anton klarer å få sove til slutt 1
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #162029 Skrevet 19 timer siden Han får du spørre når du ser han, for her er han ikke. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #162030 Skrevet 19 timer siden SVK skrev (4 timer siden): Hoppe sier hun får vitaminene sine gjennom Bloody Marry til frokost hver dag:
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #162031 Skrevet 19 timer siden Haha...det har jeg aldri smakt noen gang, så jeg tror jeg tar den grønne greia uten drikke rundt. Hva smaker det? 1
Hoppetaujenta Skrevet 19 timer siden #162032 Skrevet 19 timer siden NÅ kom det over meg at jeg skal forsøke å legge meg igjen. Snakkes. Før eller siden. G`natt! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19 timer siden #162033 Skrevet 19 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): NÅ kom det over meg at jeg skal forsøke å legge meg igjen. Snakkes. Før eller siden. G`natt! Vi ønsker deg en fin og god natt videre Hoppe. 1
SVK Skrevet 16 timer siden #162034 Skrevet 16 timer siden (endret) Nå synger Hoppe: Antons kredittkort er mitt, Antons kredittkort er mitt. Jeg har vunnet, Antons kredittkort er mitt. Endret 16 timer siden av SVK 1
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #162035 Skrevet 16 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Nå synger Hoppe: Antons kredittkort er mitt, Antons kredittkort er mitt. Jeg har vunnet Antons kredittkort er mitt. Den underste der er nokså betegnende på hva jeg syns om forslaget. Ja, det ble litt søvn. Litt. Har funnet meg ei ekstra dyne og det hjalp å få litt ekstra varme i skrotten. 1
SVK Skrevet 16 timer siden #162036 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Den underste der er nokså betegnende på hva jeg syns om forslaget. Ja, det ble litt søvn. Litt. Har funnet meg ei ekstra dyne og det hjalp å få litt ekstra varme i skrotten. Vinteren har absolutt kommet! 2
SVK Skrevet 16 timer siden #162037 Skrevet 16 timer siden Er også fortsatt mørkt selv om klokka er halv åtte. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #162038 Skrevet 16 timer siden Ja x 2 En merker forskjellen godt nå. En mnd til jul og snart er det et helt nytt år. Ja, det går unna... 1
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #162039 Skrevet 16 timer siden MÅ ha frokost og kaffe. Har kjøpt en "julepostei" som jeg skal ha sur agurk og majo på. 1
Cid Skrevet 11 timer siden #162040 Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Han får du spørre når du ser han, for her er han ikke. Dere sov jo sammen 👱🏻♀️👨🏼🛌 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå