Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Fremhevede innlegg

Skrevet
Hydrium skrev (Akkurat nå):

Oyeee GIFs | Tenor

Slipp meg inn! 😁

Jeg har vært i Hoppes feriehus i en mnd, ble visst forvist fra kongeriket kvinneguiden. Ciaran og Ciara var også der, men jeg savnet @Cid og @SVK selvfølgelig 🥰 

En sann glede å se deg igjen :)

• Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Cid skrev (4 minutter siden):

En sann glede å se deg igjen :)

Savna deg :smadre:

• Hjerte 1
Skrevet (endret)
Hydrium skrev (2 minutter siden):

Savna deg :smadre:

Hoppe og mannen hennes Anton har også savnet deg :)

Endret av Cid
  • Hjerte 2
Skrevet
Cid skrev (1 minutt siden):

Hoppe og mannen hennes Anton har også savnet deg :)

Anton liker meg ikke. Jeg er dyr i drift, og etter en mnd i feriehuset deres er det nok blitt mange og nye kredittkort som må klippes. Men jeg fortjener det mener Hoppe, og Hoppe fortjener meg så Anton får bare jobbe litt ekstra :_popcorn_:

• Liker 1
Skrevet
Hydrium skrev (2 minutter siden):

Anton liker meg ikke. Jeg er dyr i drift, og etter en mnd i feriehuset deres er det nok blitt mange og nye kredittkort som må klippes. Men jeg fortjener det mener Hoppe, og Hoppe fortjener meg så Anton får bare jobbe litt ekstra :_popcorn_:

Rett i gruva med han. 

• Nyttig 2
Skrevet

Vi på Lønneberget har gjort enda en god gjerning i går.

• Hjerte 3
Skrevet

For en snill handling dere har gjort. Vedder på at den gaven huskes resten av livet. Snufs. :gråter:

• Hjerte 2
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå):

For en snill handling dere har gjort. Vedder på at den gaven huskes resten av livet. Snufs. :gråter:

Liker virkelig det secret santa opplegget som de driver på med der borte, en skikkelig fin ting :)

• Liker 2
Skrevet
Cid skrev (5 timer siden):

Anton sin kropp er klar.

Klar for Hoppe :wow: :sexy:

• Liker 1
Skrevet

Det er ikke meg. Jeg har alltid masse klær på. :jolie: 

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden):

Det er ikke meg. Jeg har alltid masse klær på. :jolie: 

Men alle er av innen dere ankommer soverommet. 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (12 minutter siden):

Men alle er av innen dere ankommer soverommet. 

Nei, der tar du feil; det er den aller viktigste plassen å beholde dem på...så skjer det ikke noe tull! :jolie: Husk det!

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden):

Nei, der tar du feil; det er den aller viktigste plassen å beholde dem på...så skjer det ikke noe tull! :jolie: Husk det!

Liker ikke å sove med klær.

• Liker 1
Skrevet
Hydrium skrev (3 timer siden):

Oyeee GIFs | Tenor

Slipp meg inn! 😁

Jeg har vært i Hoppes feriehus i en mnd, ble visst forvist fra kongeriket kvinneguiden. Ciaran og Ciara var også der, men jeg savnet @Cid og @SVK selvfølgelig 🥰 

Velkommen tilbake! Jeg prøvde å fortelle deg om diskusjon.no da du ble utestengt. Jeg vet ikke om du så det, men jeg hørte i ettertid fra @Ciaran og Ciara at du var på diskusjon.no. 

• Hjerte 1
Skrevet

Hoppe kysser alltid Anton når kredittkort-regningene kommer. Så det ordner seg! m0616.gif

• Liker 1
Skrevet

Oyeee GIFs | Tenor

Slipp meg inn! 😁

Vi er glade for å ha deg tilbake her på KG igjen også.:klem3::klem3::hjerte::hjerte::strix::strix:

Skrevet
SVK skrev (22 minutter siden):

Velkommen tilbake! Jeg prøvde å fortelle deg om diskusjon.no da du ble utestengt. Jeg vet ikke om du så det, men jeg hørte i ettertid fra @Ciaran og Ciara at du var på diskusjon.no. 

:strix::strix:

Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

:klem3::klem3:

Cid skrev (3 timer siden):

Vi på Lønneberget har gjort enda en god gjerning i går.

:strix::strix:

• Liker 1
Skrevet

Nå har nabodamene sladret på Hoppe om at hun har bygget ulovlig i strandsonen. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...