Ciaran og Ciara Skrevet 6 timer siden #161882 Skrevet 6 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Animert mat så alltid så fristende ut Vi er helt enige.
Cid Skrevet 6 timer siden #161883 Skrevet 6 timer siden Vi på Lønneberget har ordnet så læreren til Ordet har fått seg en sårt trengt ny bil 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #161885 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (3 timer siden): Ble dyrene urolige nå? Ja. Og skuffet. Og forbannet. Og sultne... Cid skrev (3 timer siden): Hun kaller dem for *sensur* Nei, det ville hun ikke gjøre. Så søte som Bompibjørnene. Cid skrev (3 timer siden): Hadde tenkt å spøke om at Anton fikk alvorlig sykdom nå men tenker at jeg lar være. Det er ingen spøk. Aldri. Bra at du lot det være. Cid skrev (2 timer siden): Ordet og Woffe spiser kveldsmat nå. Slafser er vel rette ordet her. Cid skrev (2 timer siden): Det gjør Hoppe og Anton med. Mat er alltid godt det. Cid skrev (2 timer siden): Animert mat så alltid så fristende ut Jeg foretrekker levende og ordentlig mat gitt. Cid skrev (2 timer siden): Vi på Lønneberget har ordnet så læreren til Ordet har fått seg en sårt trengt ny bil Åhh, det var veldig snilt og sikkert passende når hun trenger en bil. Sånt liker jeg! Cid skrev (2 timer siden): Disse ankommer Lønneberget 1 desember. Det er ok...så lenge de synger "Gi meg fri i kveld", for den liker vi veldig gidt. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #161886 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Ja. Og skuffet. Og forbannet. Og sultne... Nei, det ville hun ikke gjøre. Så søte som Bompibjørnene. Det er ingen spøk. Aldri. Bra at du lot det være. Slafser er vel rette ordet her. Mat er alltid godt det. Jeg foretrekker levende og ordentlig mat gitt. Åhh, det var veldig snilt og sikkert passende når hun trenger en bil. Sånt liker jeg! Det er ok...så lenge de synger "Gi meg fri i kveld", for den liker vi veldig gidt. Cid skrev (2 timer siden): Disse ankommer Lønneberget 1 desember. Cid skrev (3 timer siden): Vi på Lønneberget har ordnet så læreren til Ordet har fått seg en sårt trengt ny bil
Cid Skrevet 2 timer siden #161887 Skrevet 2 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Ja. Og skuffet. Og forbannet. Og sultne... Nei, det ville hun ikke gjøre. Så søte som Bompibjørnene. Det er ingen spøk. Aldri. Bra at du lot det være. Slafser er vel rette ordet her. Mat er alltid godt det. Jeg foretrekker levende og ordentlig mat gitt. Åhh, det var veldig snilt og sikkert passende når hun trenger en bil. Sånt liker jeg! Det er ok...så lenge de synger "Gi meg fri i kveld", for den liker vi veldig gidt.
Cid Skrevet 1 time siden #161888 Skrevet 1 time siden Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Ja. Og skuffet. Og forbannet. Og sultne... Nei, det ville hun ikke gjøre. Så søte som Bompibjørnene. Det er ingen spøk. Aldri. Bra at du lot det være. Slafser er vel rette ordet her. Mat er alltid godt det. Jeg foretrekker levende og ordentlig mat gitt. Åhh, det var veldig snilt og sikkert passende når hun trenger en bil. Sånt liker jeg! Det er ok...så lenge de synger "Gi meg fri i kveld", for den liker vi veldig gidt.
Cid Skrevet 1 time siden #161889 Skrevet 1 time siden Slik vil Hoppe se ut. https://www.tv2.no/nyheter/utenriks/na-er-dette-ansiktet-trendy/18308037/
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå