SVK Skrevet 16 timer siden #161861 Skrevet 16 timer siden Nå sitter Hoppe og Ordet foran peisen mens Hoppe forteller om hoppekraften. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #161862 Skrevet 16 timer siden Ja, den er ganske magisk. Det var sånn Ordet ble til, men det forteller jeg ikke noe om riktig ennå. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #161863 Skrevet 16 timer siden Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #161864 Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Ferdig med det. Drikker en tidlig lettjulebrus og koser meg...og ehh...har bestilt meg vintervarme klær innerst. Det er nesten som en meditasjon den netthandelen, for en skal lete etter det perfekte for meg og det skal være på bra salg også. Yiii-ha! 1
SVK Skrevet 16 timer siden #161865 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Ja, den er ganske magisk. Det var sånn Ordet ble til, men det forteller jeg ikke noe om riktig ennå. Det er akkurat slik en god historieforteller avslutter historien. Ved å få publikum til å tørste etter å få høre mer neste gang. 2
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #161866 Skrevet 16 timer siden Slikt kan en jo tjene penger på og du kan selge vafler med krem og syltetøy m.m. og pølser ved inngangsdøra. 1
SVK Skrevet 16 timer siden #161867 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Slikt kan en jo tjene penger på og du kan selge vafler med krem og syltetøy m.m. og pølser ved inngangsdøra. Jeg skal gjøre det neste gang. Planen er forbud mot å ha med seg drikkeflasker inn. Så da får jeg samlet og pantet alle tomflaskene de legger fra seg ved inngangsdøra. Så får jeg solgt dem nye drikkeflasker til ågerpris når de kommer inn. I tillegg til at jeg panter alle flaskene de legger fra seg når de drar. Jeg kommer til å bli søkkrik! 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #161868 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (18 minutter siden): Ferdig med det. Drikker en tidlig lettjulebrus og koser meg...og ehh...har bestilt meg vintervarme klær innerst. Det er nesten som en meditasjon den netthandelen, for en skal lete etter det perfekte for meg og det skal være på bra salg også. Yiii-ha! Det høres hyggelig og koselig, vi synes at det er bra at man koser seg. For det er viktig. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #161869 Skrevet 16 timer siden SVK skrev (9 minutter siden): Jeg skal gjøre det neste gang. Planen er forbud mot å ha med seg drikkeflasker inn. Så da får jeg samlet og pantet alle tomflaskene de legger fra seg ved inngangsdøra. Så får jeg solgt dem nye drikkeflasker til ågerpris når de kommer inn. I tillegg til at jeg panter alle flaskene de legger fra seg når de drar. Jeg kommer til å bli søkkrik! Ja vi tenker at du kommer til å få så stor pengebinge, sånn at Onkel Skrue blir sjalu.
SVK Skrevet 16 timer siden #161870 Skrevet 16 timer siden Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Ja vi tenker at du kommer til å få så stor pengebinge, sånn at Onkel Skrue blir sjalu. Absolutt! Vet ikke om jeg har sagt det til dere, men jeg er en stor fan av Don Rosa. Jeg har både signert bok og en tegning han har tegnet. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #161871 Skrevet 16 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Absolutt! Vet ikke om jeg har sagt det til dere, men jeg er en stor fan av Don Rosa. Jeg har både signert bok og en tegning han har tegnet. Så kult, vi synes at Don Rosa er en meget dyktig tegner. 1
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #161872 Skrevet 16 timer siden SVK skrev (13 minutter siden): Jeg skal gjøre det neste gang. Planen er forbud mot å ha med seg drikkeflasker inn. Så da får jeg samlet og pantet alle tomflaskene de legger fra seg ved inngangsdøra. Så får jeg solgt dem nye drikkeflasker til ågerpris når de kommer inn. I tillegg til at jeg panter alle flaskene de legger fra seg når de drar. Jeg kommer til å bli søkkrik! Det gleder meg at du har gjennomførbare planer. Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Det høres hyggelig og koselig, vi synes at det er bra at man koser seg. For det er viktig. Nettopp det tenkte jeg også, selv om det jo koster litt, så blir det mye mindre enn det kunne ha blitt og da hadde jeg ikke kjøpt det. Jeg unner meg å ikke fryse denne vinteren. Godt og varmt under mine hettejakker! Kommer kanskje til fredda`n. Nå skal jeg treffe "Mr.Darcy" og få litt varme i hjerterota mi også. Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Ja vi tenker at du kommer til å få så stor pengebinge, sånn at Onkel Skrue blir sjalu. Hadde vært fint det. SVK skrev (1 minutt siden): Vet ikke om jeg har sagt det til dere, men jeg er en stor fan av Don Rosa. Jeg har både signert bok og en tegning han har tegnet. Har nok fått det med meg og er glad for at du har kvalitet å glede deg over. Det fortjener du. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 16 timer siden #161873 Skrevet 16 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Det gleder meg at du har gjennomførbare planer. Nettopp det tenkte jeg også, selv om det jo koster litt, så blir det mye mindre enn det kunne ha blitt og da hadde jeg ikke kjøpt det. Jeg unner meg å ikke fryse denne vinteren. Godt og varmt under mine hettejakker! Kommer kanskje til fredda`n. Nå skal jeg treffe "Mr.Darcy" og få litt varme i hjerterota mi også. Hadde vært fint det. Har nok fått det med meg og er glad for at du har kvalitet å glede deg over. Det fortjener du. 1
Cid Skrevet 15 timer siden #161874 Skrevet 15 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 time siden): De ville jeg ikke betrodd noe levende vesen til, for de er opptatt kun av seg selv. Ble dyrene urolige nå? 2
Cid Skrevet 15 timer siden #161875 Skrevet 15 timer siden SVK skrev (2 timer siden): Ordet leker slik som små ord skal: Hun kaller dem for Rompibjørnene 🐻 1
Cid Skrevet 15 timer siden #161876 Skrevet 15 timer siden Hadde tenkt å spøke om at Anton fikk alvorlig sykdom nå men tenker at jeg lar være. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #161879 Skrevet 15 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Ordet og Woffe spiser kveldsmat nå.
Ciaran og Ciara Skrevet 15 timer siden #161880 Skrevet 15 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Det gjør Hoppe og Anton med.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå