Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #161841 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Har du ikke bankkort? O: Jo, men bruker det ikke. Gammelmåten holder lenge for meg. Hilsen en måteholden dame som tviholder på retten til å gjøre som hun vil i eget liv. BLÆH! Cid skrev (2 minutter siden): Usynlig skrift? Nettopp. 1
SVK Skrevet 5 timer siden #161842 Skrevet 5 timer siden Jeg husker da Lønnebladet skulle ha en reportasje om Hoppes Fjordland-forbruk. Vi ringte Fjordland-fabrikken for å spørre og da sa de at de ikke visste hvem Hoppe var. Den eneste store bestillingen de fikk var betalt med Antons kredittkort av en som bodde i Villa Villekulla. 1
Cid Skrevet 5 timer siden #161843 Skrevet 5 timer siden Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jo, men bruker det ikke. Gammelmåten holder lenge for meg. Hilsen en måteholden dame som tviholder på retten til å gjøre som hun vil i eget liv. BLÆH! Nettopp. Det tror jeg ikke på, du er ikke 100 år heller 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #161845 Skrevet 4 timer siden SVK skrev (1 time siden): Jeg husker da Lønnebladet skulle ha en reportasje om Hoppes Fjordland-forbruk. Vi ringte Fjordland-fabrikken for å spørre og da sa de at de ikke visste hvem Hoppe var. Den eneste store bestillingen de fikk var betalt med Antons kredittkort av en som bodde i Villa Villekulla. Godt å se at taushetsløftet blir overholdt. Uansett hva som rammer dem og forsøker å snike seg inn... Cid skrev (1 time siden): Det tror jeg ikke på, du er ikke 100 år heller Det vet du ikke. Jeg tar min hest og kjerre og oppsøker posthuset rett som det er jeg. *vrinskelyder høres i bakgrunnen* Cid skrev (55 minutter siden): Nå Jar jeg og Anton møtt Paul McCartney. Gøy! Snart tror jeg at vi finner de første opptakene når SVK og baby-Cid lærte å gå og løpe. Vi søker og kommer nærmere dag for dag. Det skal bli skikkelig gøy tror jeg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #161846 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (1 time siden): Nå Jar jeg og Anton møtt Paul McCartney. Vi Digger Paul McCartney han er en av våre fire favorittartister.♥️♥️♥️♥️
Ciaran og Ciara Skrevet 3 timer siden #161847 Skrevet 3 timer siden Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå