SVK Skrevet torsdag kl. 16:21 #161702 Skrevet torsdag kl. 16:21 SVK skrev (2 minutter siden): Ordet: Alt for Lønnebladet! 🫡 Det ble tredje stjerne i dag på deg! ⭐⭐⭐ 1
Cid Skrevet torsdag kl. 16:37 #161704 Skrevet torsdag kl. 16:37 Magwen skrev (2 minutter siden): Jordkloden er rund Og kredittkort firkantet. 1
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 17:30 #161705 Skrevet torsdag kl. 17:30 Haha...Ordet vet knapt opp og ned på voksenting, så det er jeg ikke redd for. Se her lille Ord = kveldsmat! 🍨 Det jeg skulle si er at nå har jeg smakt på den majonessalaten med rødbeter og ribbe...og ble skuffet. Hvor i huleste har de gjemt kjøttet? Så for meg lange kjøttstykker av det tynne slaget, men jeg så ingenting, smakte ingenting, så det kjøper jeg ikke igjen. Naij. Håper Millsemenneskene hører meg og legger KJØTT oppi. 1
Cid Skrevet torsdag kl. 17:39 #161706 Skrevet torsdag kl. 17:39 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Haha...Ordet vet knapt opp og ned på voksenting, så det er jeg ikke redd for. Se her lille Ord = kveldsmat! 🍨 Det jeg skulle si er at nå har jeg smakt på den majonessalaten med rødbeter og ribbe...og ble skuffet. Hvor i huleste har de gjemt kjøttet? Så for meg lange kjøttstykker av det tynne slaget, men jeg så ingenting, smakte ingenting, så det kjøper jeg ikke igjen. Naij. Håper Millsemenneskene hører meg og legger KJØTT oppi. Er noen av mennene godkjent? 1
Cid Skrevet torsdag kl. 17:41 #161708 Skrevet torsdag kl. 17:41 Vi på Lønneberget holder en avskjedsfest for Arill Riise. 1
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 17:44 #161709 Skrevet torsdag kl. 17:44 Cid skrev (4 minutter siden): Er noen av mennene godkjent? Helt greie de, men ikke som friere. Cid skrev (2 minutter siden): Vi på Lønneberget holder en avskjedsfest for Arill Riise. Hade...og takk for alle årene. 1
Cid Skrevet torsdag kl. 17:46 #161710 Skrevet torsdag kl. 17:46 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Helt greie de, men ikke som friere. Hade...og takk for alle årene. Liker du løve sjokoladen? 2
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 17:47 #161711 Skrevet torsdag kl. 17:47 ORDET MITT! Hva er det du gumler på der! Ehh...nei, jeg var ikke rask nok. Sorry, men takk, det var snilt. 1
Cid Skrevet torsdag kl. 17:50 #161712 Skrevet torsdag kl. 17:50 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): ORDET MITT! Hva er det du gumler på der! Ehh...nei, jeg var ikke rask nok. Sorry, men takk, det var snilt. Stjal han sjokoladen? 1
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 17:51 #161713 Skrevet torsdag kl. 17:51 Cid skrev (Akkurat nå): Stjal han sjokoladen? ...nei, han sier at han bare lånte den. Helt tyyypisk altså. Noen har lært ham å juge tror jeg... 1
Cid Skrevet torsdag kl. 18:05 #161714 Skrevet torsdag kl. 18:05 Nå har vi overrasket en venn av oss med en egen liten leilighet til han. 1
Cid Skrevet torsdag kl. 18:05 #161715 Skrevet torsdag kl. 18:05 Hoppetaujenta skrev (13 minutter siden): ...nei, han sier at han bare lånte den. Helt tyyypisk altså. Noen har lært ham å juge tror jeg... ble du trist nå? 1
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 18:11 #161716 Skrevet torsdag kl. 18:11 Cid skrev (5 minutter siden): Nå har vi overrasket en venn av oss med en egen liten leilighet til han. Gode gjerninger er fantastiske. Cid skrev (5 minutter siden): ble du trist nå? Litt. Han lovet å ikke gjøre det igjen. Jeg sa greit. 1
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl. 18:40 #161717 Skrevet torsdag kl. 18:40 SVK skrev (2 timer siden): Hoppe er livredd for hva Ordet kan avsløre. Så hun gjør alt for å fremstille Ordet som mindre kapabel enn det er. Vi gjetter at det kommer mer fy fy fingrer som svar på denne posten.😉😉
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl. 18:41 #161718 Skrevet torsdag kl. 18:41 Cid skrev (1 time siden): Hoppe får en sjokolade av meg 1
Ciaran og Ciara Skrevet torsdag kl. 18:41 #161719 Skrevet torsdag kl. 18:41 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Haha...Ordet vet knapt opp og ned på voksenting, så det er jeg ikke redd for. Se her lille Ord = kveldsmat! 🍨 Det jeg skulle si er at nå har jeg smakt på den majonessalaten med rødbeter og ribbe...og ble skuffet. Hvor i huleste har de gjemt kjøttet? Så for meg lange kjøttstykker av det tynne slaget, men jeg så ingenting, smakte ingenting, så det kjøper jeg ikke igjen. Naij. Håper Millsemenneskene hører meg og legger KJØTT oppi.
Hoppetaujenta Skrevet torsdag kl. 18:44 #161720 Skrevet torsdag kl. 18:44 Ciaran og Ciara skrev (3 minutter siden): Vi gjetter at det kommer mer fy fy fingrer som svar på denne posten.😉😉 Hvordan i alle dager kunne dere vite det?!? >>> 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå