Cid Skrevet 19. november #161661 Skrevet 19. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jo, jeg liker at det er futt og fart i tråden og det ser ut som at dere trives alle som en. Humor må vi ha. Det med at du er sjimpanse da etter å ha transplantert hodet ditt? 1
Hoppetaujenta Skrevet 19. november #161662 Skrevet 19. november Cid skrev (Akkurat nå): Det med at du er sjimpanse da etter å ha transplantert hodet ditt? Det er vel ikke det fineste komplimentet du kan gi meg, men det kunne ha vært Trumps hode på meg ...det hadde jeg ikke likt. 1
Cid Skrevet 20. november #161663 Skrevet 20. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er vel ikke det fineste komplimentet du kan gi meg, men det kunne ha vært Trumps hode på meg ...det hadde jeg ikke likt. Men han vil vi ikke ha her? 1
Cid Skrevet 20. november #161665 Skrevet 20. november Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Han er ikke velkommen nei. Knurrer dyrene i søvne nå? 2
Cid Skrevet 20. november #161666 Skrevet 20. november Cid skrev (3 timer siden): Se hvem som har tatt turen til Lønneberget for å treffe Hoppe nå blir Hoppe glad De røyker hasj sammen nede i kjellerstua nå. 1
SVK Skrevet 20. november #161667 Skrevet 20. november (endret) Cid skrev (16 minutter siden): De røyker hasj sammen nede i kjellerstua nå. Snoop Dogg er bekymret for Hoppes høye dopbruk. Han sier han har sett mye i sitt liv, men aldri noen som røyker så mye som Hasj-Hoppe. Endret 20. november av SVK 1
Cid Skrevet 20. november #161668 Skrevet 20. november SVK skrev (2 minutter siden): Snoop Dogg er bekymret for Hoppes høye dopbruk. Han sier han har sett mye i sitt liv, men aldri noen som røyker så mye som Hasj-Hoppe. Hoppe fant opp LSD. 1
SVK Skrevet 20. november #161669 Skrevet 20. november Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe fant opp LSD. Hoppe kaller det for medisin. 1
SVK Skrevet 20. november #161670 Skrevet 20. november Jeg skal ikke legge meg opp i Hoppes dop-bruk, men jeg synes hun burde slutte å ruse seg foran Ordet. 1
Cid Skrevet 20. november #161671 Skrevet 20. november SVK skrev (7 minutter siden): Jeg skal ikke legge meg opp i Hoppes dop-bruk, men jeg synes hun burde slutte å ruse seg foran Ordet. Ordet forspiser seg på fleinsopp nå, han og @KnekkeBørre 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #161672 Skrevet 20. november Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1
SVK Skrevet 20. november #161673 Skrevet 20. november (endret) Hoppe: Oh Anton, Anton, where art thou Anton? Endret 20. november av SVK 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #161674 Skrevet 20. november SVK skrev (Akkurat nå): Hoppe: Oh Anton, Anton, where art thou Anton?
SVK Skrevet 20. november #161675 Skrevet 20. november Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ordet skaffet Lønnebladet dette bildet av Hoppe og Anton 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #161677 Skrevet 20. november SVK skrev (Akkurat nå): Ordet skaffet Lønnebladet dette bildet av Hoppe og Anton Vi er spente på hennes kommentar til dette.😉😉 1
Ciaran og Ciara Skrevet 20. november #161678 Skrevet 20. november SVK skrev (1 minutt siden): Balkongen var betalt med Antons kredittkort.
SVK Skrevet 20. november #161679 Skrevet 20. november Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Små gryter har også ører. Etter Ordet ble journalist-aspirant i Lønnebladet har vi fått tilgang til mange nye opplysninger. 1
Hoppetaujenta Skrevet 20. november #161680 Skrevet 20. november SVK skrev (2 timer siden): Ordet skaffet Lønnebladet dette bildet av Hoppe og Anton Oppe/Nede; dette er ikke sant. Ordet kan okke jobbe noe sted, når det er et barn. SVK skrev (1 time siden): Små gryter har også ører. Etter Ordet ble journalist-aspirant i Lønnebladet har vi fått tilgang til mange nye opplysninger. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå