SVK Skrevet 18. november #161601 Skrevet 18. november Ciaran og Ciara skrev (13 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe snart skal sove. Med de reneste tennene i hele Lønneberget! 2
Cid Skrevet 18. november #161602 Skrevet 18. november Cid skrev (2 timer siden): Hun var der på dødsleiet til Hugh Hefner, hun forlangte å arve 69 millioner dollar! Dette er fakta. 1
Cid Skrevet 18. november #161603 Skrevet 18. november (endret) Nå har hun sagt seg villig til å bli med i et eksperiment hvor hun skal få hodet sitt transplantert over til et dyr, hvis det funker så vil hun i morgen våkne opp i kroppen til en sjimpanse 😄 Endret 18. november av Cid 1
Cid Skrevet 18. november #161604 Skrevet 18. november Hun kan aldri gå tilbake til sin egen kropp men vi får 1.000.000 dollar så det er verdt det i følge henne for at vi alle få ha det godt 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. november #161605 Skrevet 18. november SVK skrev (2 timer siden): Om du kjøper og ender med å elske vannflosseren så si ifra! Will do. SVK skrev (2 timer siden): Dette er ikke første gangen Hoppe bryr seg om pris når hun skal handle... Bravo Hoppe! Takk, Ciaran og Ciara skrev (2 timer siden): Vi gjetter at Hoppe snart skal sove. Jeg har egentlig lagt meg, men måtte ha vann etc. 😴 Cid skrev (1 time siden): Dette er ikke fakta. Cid skrev (2 minutter siden): Nå har hun sagt seg villig til å bli med i et eksperiment hvor hun skal få hodet sitt transplantert over til et dyr, hvis det funker så vil hun i morgen våkne opp i kroppen til en sjimpanse 😄 Nei, dette er bare fælt. Cid skrev (1 minutt siden): Hun kan aldri gå tilbake til sin egen kropp men vi får 1.000.000 dollar så det er verdt det i følge henne for at vi alle få ha det godt SLUTT! Forsøke å sovne igjen. Natta. 1
Cid Skrevet 18. november #161606 Skrevet 18. november Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Will do. Takk, Jeg har egentlig lagt meg, men måtte ha vann etc. 😴 Nei, dette er bare fælt. SLUTT! Forsøke å sovne igjen. Natta. Hadde det ikke vært litt spennende da, du kunne levd som et dyr vi skulle nok sørget for at du hadde nok av bananer å spise 😄🍌🍌🍌🍌🍌🍌 1
Cid Skrevet 18. november #161607 Skrevet 18. november En gammel kjenning dukker opp på Lønneberget i desember. 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #161608 Skrevet 19. november Cid skrev (45 minutter siden): En gammel kjenning dukker opp på Lønneberget i desember.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #161609 Skrevet 19. november Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Will do. Takk, Jeg har egentlig lagt meg, men måtte ha vann etc. 😴 Nei, dette er bare fælt. SLUTT! Forsøke å sovne igjen. Natta.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #161610 Skrevet 19. november SVK skrev (4 timer siden): Med de reneste tennene i hele Lønneberget!
Cid Skrevet 19. november #161611 Skrevet 19. november Nå sover hun, i løpet av natten mens hun sover så kommer inngrepet til å bli gjort og når Hoppe våkner om morgenen så vil hun være en sjimpanse 👱🏻♀️🗡️🏥🦧 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #161612 Skrevet 19. november Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1
SVK Skrevet 19. november #161613 Skrevet 19. november Hoppe er tiltalt for tyveri. Hoppe sa til dommeren: Jeg stjeler kun når jeg vet jeg ikke kan bli tatt. Side jeg ble tatt kan jeg derfor ikke ha stjålet! 1
Cid Skrevet 19. november #161614 Skrevet 19. november SVK skrev (22 minutter siden): Hoppe er tiltalt for tyveri. Hoppe sa til dommeren: Jeg stjeler kun når jeg vet jeg ikke kan bli tatt. Side jeg ble tatt kan jeg derfor ikke ha stjålet! Hennes første forbrytelse som en sjimpanse lol. 1
SVK Skrevet 19. november #161615 Skrevet 19. november (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Hennes første forbrytelse som en sjimpanse lol. Hoppe trodde at hun ikke ville bli gjenkjent som en kjenning av politiet når hun hadde blitt til en sjimpanse. Endret 19. november av SVK 1
SVK Skrevet 19. november #161616 Skrevet 19. november Hoppe har sendt SVK, Anton og Ordet på ferie til Bahamas. Hoppe ønsker ikke at vi skal kunne vitne i rettssaken. 1
Cid Skrevet 19. november #161617 Skrevet 19. november SVK skrev (23 minutter siden): Hoppe har sendt SVK, Anton og Ordet på ferie til Bahamas. Hoppe ønsker ikke at vi skal kunne vitne i rettssaken. Hun blir bestukket med bananer. Hoppes reaksjon. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #161619 Skrevet 19. november Cid skrev (5 timer siden): Hun blir bestukket med bananer. Hoppes reaksjon.
Ciaran og Ciara Skrevet 19. november #161620 Skrevet 19. november Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå