Cid Skrevet 6 timer siden #161401 Skrevet 6 timer siden Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Fint at du nevnte det, for jeg skal snakke med sikkerhetsavdelingen min og nekte dere adgang i all evighet. Ja, det er ekte fisk fra langt nede i dypet og det vrimler av levende dyr der som vi ikke har sett før, for ingen er så dypt nede. Ekkelt og nasty. 1
Hoppetaujenta Skrevet 5 timer siden #161402 Skrevet 5 timer siden Cid skrev (46 minutter siden): Ekkelt og nasty. Det sa nok den fisken når den for første gang fikk se oss mennesker også... 1
SVK Skrevet 4 timer siden #161403 Skrevet 4 timer siden (endret) Nå trøster jeg Anton etter at Hoppe sang Ole Ivars Nei så tjukk du har blitt til Anton. Anton har kanskje lagt på seg litt, men han er ikke blitt feit som en julegris som Hoppe synger. Endret 4 timer siden av SVK 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #161404 Skrevet 4 timer siden Bare å antyde og ta disse ordene i din munn, er helt avskyelig...for Anton er som meg helt universale hele året. 1
Cid Skrevet 4 timer siden #161405 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (56 minutter siden): Det sa nok den fisken når den for første gang fikk se oss mennesker også... eller deg som klaska Anton på ræva. 1
Cid Skrevet 4 timer siden #161406 Skrevet 4 timer siden SVK skrev (12 minutter siden): Nå trøster jeg Anton etter at Hoppe sang Ole Ivars Nei så tjukk du har blitt til Anton. Anton har kanskje lagt på seg litt, men han er ikke blitt feit som en julegris som Hoppe synger. Han blir så lei seg at han kjører ut for et stup. 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #161407 Skrevet 4 timer siden (endret) Det har heldigvis aldri skjedd, for sånn oppfører jeg meg ikke. / Nei, han lever i beste velgående!!! Endret 4 timer siden av Hoppetaujenta 1
SVK Skrevet 4 timer siden #161408 Skrevet 4 timer siden (endret) Så takknemlig er Anton for min trøst at han nominerer meg til Årets lønneborger. Endret 4 timer siden av SVK 1
SVK Skrevet 4 timer siden #161409 Skrevet 4 timer siden (endret) Lønnebladet kommer til å ha meg på morendagens forside og en reportasje om hvor snill jeg er. Endret 4 timer siden av SVK 1
SVK Skrevet 4 timer siden #161410 Skrevet 4 timer siden (endret) SVK skrev (6 minutter siden): Så takknemlig er Anton for min trøst at han nominerer meg til Årets lønneborger. SVK skrev (5 minutter siden): Lønnebladet kommer til å ha meg på morendagens forside og en reportasje om hvor snill jeg er. Jeg rødmer for jeg er en usedvanlig beskjeden mann. Endret 4 timer siden av SVK 1
Cid Skrevet 4 timer siden #161411 Skrevet 4 timer siden Hoppetaujenta skrev (14 minutter siden): Det har heldigvis aldri skjedd, for sånn oppfører jeg meg ikke. / Nei, han lever i beste velgående!!! Anton er jo en død mann. 1
Cid Skrevet 4 timer siden #161412 Skrevet 4 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Jeg rødmer for jeg er en usedvanlig beskjeden mann. Samme her, vi er en hedersavis! 1
Hoppetaujenta Skrevet 4 timer siden #161413 Skrevet 4 timer siden Verre sludder har en ikke hørt på en ren og pen søndag! Det gjelder dere begge to = Knåll og Tått! 1
Cid Skrevet 3 timer siden #161414 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Verre sludder har en ikke hørt på en ren og pen søndag! Det gjelder dere begge to = Knull og Tut! O: 1
Cid Skrevet 3 timer siden #161415 Skrevet 3 timer siden Nå har Anton kommet hjem fra sykehuset, etter nattens hendelse hvor Hoppe klorte ut øynene hans så er han helt blind 👨🦯 1
SVK Skrevet 3 timer siden #161416 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (19 minutter siden): Samme her, vi er en hedersavis! Absolutt! 1
Hoppetaujenta Skrevet 3 timer siden #161417 Skrevet 3 timer siden De har med seg diger tannskrubbebørste og en TANK med grønnsåpe til den munnen til Cid! 1
Cid Skrevet 3 timer siden #161418 Skrevet 3 timer siden Cid skrev (41 minutter siden): Nå har Anton kommet hjem fra sykehuset, etter nattens hendelse hvor Hoppe klorte ut øynene hans så er han helt blind 👨🦯 Hoppe ble døv i går. 1
Cid Skrevet 3 timer siden #161419 Skrevet 3 timer siden Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): De har med seg diger tannskrubbebørste og en TANK med grønnsåpe til den munnen til Cid! Hvem? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå