Gå til innhold

Hvor er Hoppetaujenta akkurat nå?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå gjør Hoppe seg klar for å sove. Men først kysser hun Antons kredittkort og tenker på alle Gucci-veskene hun skal kjøpe i morgen. 

image.thumb.png.56d2b324038c6253beaf997c79bb4300.png

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nå har hun våknet pga klasehodepinen sin, hun vrir seg i smerte i senga. Mannen hennes Anton prøver å roe henne ned men Hoppe som ikke klarer å kontrollere seg ender opp med å klore ut øynene til Anton, nå vrir Anton seg i smerte med.

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (2 timer siden):

Nå gjør Hoppe seg klar for å sove. Men først kysser hun Antons kredittkort og tenker på alle Gucci-veskene hun skal kjøpe i morgen. 

Hun tungekysser med kortet. 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (4 timer siden):

Han her da?

maxresdefault.jpg?sqp=-oaymwEmCIAKENAF8q

:strix::strix:

Nå har hun besøk av Bertha.

sddefault.jpg?sqp=-oaymwEmCIAFEOAD8quKqQ

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Bare si ifra om dere eller andre vil slenge dere på sunnhetskarusellen min. :lur: 

Han er ikke det nei. Han er helt i balanse. :jolie: Misunnelig kanskje? 

I den fine julekjolen din? ;) 

:klem3::klem3:

Skrevet
SVK skrev (3 timer siden):

Skrevet
Cid skrev (6 timer siden):

Kalle Klovn. 

Aha! Det var det ja og jeg husker sangen og låta i det fjerne. Har nok sett den litt en gang. 

SVK skrev (6 timer siden):

Bortsett fra omstendighetene ser det ut som en god seng og søvn rett rundt hjørnet. :sover:

Cid skrev (3 timer siden):

Nå har hun våknet pga klasehodepinen sin, hun vrir seg i smerte i senga. Mannen hennes Anton prøver å roe henne ned men Hoppe som ikke klarer å kontrollere seg ender opp med å klore ut øynene til Anton, nå vrir Anton seg i smerte med.

Det fortjener du som er løgnaktig i natten. :fy:      

Cid skrev (3 timer siden):

Hun gjør ingenting med noe kort og jeg må ta meg sammen her! Jeg dasker meg selv på stumpen som straff.

På nissens liste står det nå en diger NULL ved Cids navn som er streket over og slik blir det. Umulig å rette opp nå. :( 

• Hjerte 1
Skrevet

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

• Liker 1
Skrevet
Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden):

Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.:spise::spise:

Hun er jo våken for lengst, men har ikke spist ennå. Vi får se det an, for jeg møtte på denne teleskopfisken
som lette etter en ved navn @Cid og jeg pekte i retning hans bolig og...den så sulten ut. :sjokkblå:
Gigantia_Dave-Johnson-of-Harvard-MCZ-spe

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden):

Hun er jo våken for lengst, men har ikke spist ennå. Vi får se det an, for jeg møtte på denne teleskopfisken
som lette etter en ved navn @Cid og jeg pekte i retning hans bolig og...den så sulten ut. :sjokkblå:

:klappe::klappe:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Aha! Det var det ja og jeg husker sangen og låta i det fjerne. Har nok sett den litt en gang. 

Bortsett fra omstendighetene ser det ut som en god seng og søvn rett rundt hjørnet. :sover:

Det fortjener du som er løgnaktig i natten. :fy:      

På nissens liste står det nå en diger NULL ved Cids navn som er streket over og slik blir det. Umulig å rette opp nå. :( 

Neiii! Var bare tull 🥺

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (3 timer siden):

Æsj hva er det?

• Liker 1
Skrevet
SVK skrev (5 minutter siden):

Nå koser Hoppe seg:

image.thumb.png.ca84b5f8fc4376bb097b2cb6382289fe.png

Jepp :handle:

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (32 minutter siden):

Neiii! Var bare tull 🥺

Cid skrev (31 minutter siden):

Æsj hva er det?

Det er en skummel og skremmende fisk fra nede i dypet! :jolie:  Du skal bli redd nå!!! 

SVK skrev (11 minutter siden):

Nå koser Hoppe seg:

Det der er et fantasikort i en helt spesiell virkelig vip-fantasiverden og der har dere ingen adgang! :kjefte: 

Cid skrev (5 minutter siden):

:fy: Bli redd!!! 

• Liker 1
Skrevet
Cid skrev (10 minutter siden):

Der har vi Hoppe i aksjon! 

Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden):

Det der er et fantasikort i en helt spesiell virkelig vip-fantasiverden og der har dere ingen adgang! :kjefte: 

Med pressekkort så har vi i Lønnebladet tilgang! :skriver:

• Liker 1
Skrevet
Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden):

Det er en skummel og skremmende fisk fra nede i dypet! :jolie:  Du skal bli redd nå!!! 

Er det ekte? Ser ekkelt ut. 

• Liker 2
Skrevet
SVK skrev (1 time siden):

Der har vi Hoppe i aksjon! 

Med pressekkort så har vi i Lønnebladet tilgang! :skriver:

Fint at du nevnte det, for jeg skal snakke med sikkerhetsavdelingen min og nekte dere adgang i all evighet. :jolie: 

Cid skrev (59 minutter siden):

Er det ekte? Ser ekkelt ut. 

Ja, det er ekte fisk fra langt nede i dypet og det vrimler av levende dyr der som vi ikke har sett før, for ingen er så dypt nede. 

• Liker 1
Skrevet

Neiii! Var bare tull 🥺

SVK skrev (4 timer siden):

Nå koser Hoppe seg:

Hoppetaujenta skrev (4 timer siden):

Skrevet

Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨‍🦰👩‍🦰

Skrevet

Åkei, hadebra dere to, så snakkes vi nesten garantert helt sikkert! :nikke:  :nikke: 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...