Titania Skrevet fredag kl. 17:45 #161281 Skrevet fredag kl. 17:45 Cid skrev (9 minutter siden): Hvor kjenner du han fra da? Mest fordi stemoren min bruker en del av oppskriftene hans 2
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 18:04 #161282 Skrevet fredag kl. 18:04 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Jeg tenkte på meditasjon faktisk. Helt fengslende å se på. So long. Jepp. Kokker er alltid velkommen hos meg. Han er en god og verdenskjent kokk i alle fall i sverige. Kona hans er også en matlager. Må være fint å ha dem som besteforeldre. Kanskje de vil adoptere en grei ung pike som liker å spise god mat? Jeg har ikke hørt på maken noen sinne. Hvordan finner du på denslags merkverdigheter??? 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 18:05 #161283 Skrevet fredag kl. 18:05 Cid skrev (4 timer siden): Det gjør Anton og hans fru Hoppe med Vi tenker at det kanskje blir både avlugging og avlogging der.😉😉 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 18:26 #161284 Skrevet fredag kl. 18:26 SVK skrev (3 timer siden): Hoppe har IKKE en tatovering som sier: "Nå får det være nok! Lønnebladet er en hedersavis!" Det ville jeg aldri ha funnet på. Jeg må like det jeg liker. Ikke det andre. Nå roter jeg meg bort. Cid skrev (2 timer siden): Hoppe skal på date med han her i kveld. Han er ikke i min liga på noe vis. Tenk at det går an å rote seg oppi sånne ting... 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 18:38 #161285 Skrevet fredag kl. 18:38 Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Det ville jeg aldri ha funnet på. Jeg må like det jeg liker. Ikke det andre. Nå roter jeg meg bort. Han er ikke i min liga på noe vis. Tenk at det går an å rote seg oppi sånne ting... 1
SVK Skrevet fredag kl. 18:38 #161286 Skrevet fredag kl. 18:38 SVK skrev (3 timer siden): Hoppe har en tatovering som sier: "Nå får det være nok! Lønnebladet er en hedersavis!" Jeg leste det i Lønnebladet. 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 18:42 #161287 Skrevet fredag kl. 18:42 SVK skrev (2 minutter siden): Jeg leste det i Lønnebladet. Vi gjetter at det var du som publiserte den nyheten i Lønnebladet også. 1
SVK Skrevet fredag kl. 18:44 #161288 Skrevet fredag kl. 18:44 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi gjetter at det var du som publiserte den nyheten i Lønnebladet også. Det var det! 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 18:51 #161289 Skrevet fredag kl. 18:51 SVK skrev (6 minutter siden): Det var det! Det var akkurat det vi tenkte.
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 18:58 #161290 Skrevet fredag kl. 18:58 SVK skrev (19 minutter siden): Jeg leste det i Løgnebladet. Mhm...i know. SVK skrev (12 minutter siden): Det var det! Jupp...jeg visste det! 😳 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 19:02 #161291 Skrevet fredag kl. 19:02 Nå skal hun visst gi litt tid til tv, ha litt mat til og så i seng. På en fredag. Hmm...hun har visst blitt skikkelig voksen og fornuftig. 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 19:05 #161292 Skrevet fredag kl. 19:05 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Mhm...i know. Jupp...jeg visste det! 😳 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Nå skal hun visst gi litt tid til tv, ha litt mat til og så i seng. På en fredag. Hmm...hun har visst blitt skikkelig voksen og fornuftig. Vi ønsker deg en fin og god kveld videre vår gode venn Hoppe. 1
SVK Skrevet fredag kl. 19:06 #161293 Skrevet fredag kl. 19:06 (endret) Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Nå skal hun visst gi litt tid til tv, ha litt mat til og så i seng. På en fredag. Hmm...hun har visst blitt skikkelig voksen og fornuftig. Kos deg Hoppe! Tror du skal være glad for at du klarer å legge deg til riktgi tid. Det er et godt tegn. Endret fredag kl. 19:10 av SVK 2
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 19:22 #161294 Skrevet fredag kl. 19:22 SVK skrev (15 minutter siden): Kos deg Hoppe! Tror du skal være glad for at du klarer å legge deg til riktgi tid. Det er et godt tegn. Vi er helt enige.
Cid Skrevet fredag kl. 19:48 #161295 Skrevet fredag kl. 19:48 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det ville jeg aldri ha funnet på. Jeg må like det jeg liker. Ikke det andre. Nå roter jeg meg bort. Han er ikke i min liga på noe vis. Tenk at det går an å rote seg oppi sånne ting... Du og Anton hadde jo kontakt med Epstein. 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 19:51 #161296 Skrevet fredag kl. 19:51 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå.
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 20:58 #161297 Skrevet fredag kl. 20:58 SVK skrev (1 time siden): Kos deg Hoppe! Tror du skal være glad for at du klarer å legge deg til riktgi tid. Det er et godt tegn. Jo, hadde jeg bare klart å sove natta gjennom så hadde det enda vært noe... Kan ikke huske at det har skjedd på mange mange år. Cid skrev (1 time siden): Du og Anton hadde jo kontakt med Epstein. NÅ MÅ DU GI DEG MED DEN LYVINGEN DIN! Du kommer til å få mareritt i natt som straff! Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Nei, hun tygger kveldsmaten sin. 1
Cid Skrevet fredag kl. 22:22 #161298 Skrevet fredag kl. 22:22 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Jo, hadde jeg bare klart å sove natta gjennom så hadde det enda vært noe... Kan ikke huske at det har skjedd på mange mange år. NÅ MÅ DU GI DEG MED DEN LYVINGEN DIN! Du kommer til å få mareritt i natt som straff! Nei, hun tygger kveldsmaten sin. 🥺😇 1
Cid Skrevet fredag kl. 22:30 #161299 Skrevet fredag kl. 22:30 Hoppe og Durek prater om en av sine første dater. https://www.tv2.no/underholdning/avslorer-ellevill-date/18291559/ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå