Cid Skrevet fredag kl. 13:04 #161241 Skrevet fredag kl. 13:04 Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Nei. Han er jo en god kokk, selv om han er steike uberegnelig og rar og sint han også. Ja. Om en stund. Ekkelt, selv om det er tull. Han er min vaktmestevenn. Nei, det gjør han ikke. Han vet hvordan en hyggelig kar skal oppføre seg. DETTE VAR GØY! Skulle gjerne hatt den. Ja...og Ordet ønsker seg den til jul og lurer på om dere to kan spandere den ? Pliiiis? Jeg ble nesten hypnotisert av å se de rulle nedover 2
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 13:09 #161242 Skrevet fredag kl. 13:09 SVK skrev (6 timer siden): Hoppe og Antons kredittkort: Hoppetaujenta skrev (8 timer siden): Nei. Han er jo en god kokk, selv om han er steike uberegnelig og rar og sint han også. Ja. Om en stund. Ekkelt, selv om det er tull. Han er min vaktmestevenn. Nei, det gjør han ikke. Han vet hvordan en hyggelig kar skal oppføre seg. DETTE VAR GØY! Skulle gjerne hatt den. Ja...og Ordet ønsker seg den til jul og lurer på om dere to kan spandere den ? Pliiiis?
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 13:10 #161243 Skrevet fredag kl. 13:10 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet fredag kl. 13:12 #161244 Skrevet fredag kl. 13:12 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 Det gjør Anton og hans fru Hoppe med 1
SVK Skrevet fredag kl. 14:06 #161247 Skrevet fredag kl. 14:06 Nå har Anton klart å prate Hoppe fra å asfaltere Amazonas og gjøre den om til verdens største parkeringsplass. Jeg klapper for Anton. 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 14:33 #161248 Skrevet fredag kl. 14:33 Cid skrev (1 time siden): Jeg ble nesten hypnotisert av å se de rulle nedover Jeg tenkte på meditasjon faktisk. Helt fengslende å se på. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 So long. Cid skrev (1 time siden): Det gjør Anton og hans venn Hoppe med. 👦👧 Jepp. Cid skrev (1 time siden): Han her er på besøk. Kokker er alltid velkommen hos meg. Cid skrev (1 time siden): Han her med. Han er en god og verdenskjent kokk i alle fall i sverige. Kona hans er også en matlager. Må være fint å ha dem som besteforeldre. Kanskje de vil adoptere en grei ung pike som liker å spise god mat? SVK skrev (21 minutter siden): Nå har Anton klart å prate Hoppe fra å asfaltere Amazonas og gjøre den om til verdens største parkeringsplass. Jeg klapper for Anton. Jeg har ikke hørt på maken noen sinne. Hvordan finner du på denslags merkverdigheter??? 1
SVK Skrevet fredag kl. 14:36 #161249 Skrevet fredag kl. 14:36 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Jeg har ikke hørt på maken noen sinne. Hvordan finner du på denslags merkverdigheter??? Jeg leste det i Lønnebladet. 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 14:38 #161250 Skrevet fredag kl. 14:38 SVK skrev (1 minutt siden): Jeg leste det i Lønnebladet. Sikkert hjelpejournalist Cid som har skriblet det vrøvlet ned tenker jeg. 1
Cid Skrevet fredag kl. 14:47 #161251 Skrevet fredag kl. 14:47 Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Sikkert hjelpejournalist Cid som har skriblet det vrøvlet ned tenker jeg. 1
Cid Skrevet fredag kl. 14:47 #161252 Skrevet fredag kl. 14:47 SVK skrev (10 minutter siden): Jeg leste det i Lønnebladet. Vi er hedersfolk 1
SVK Skrevet fredag kl. 14:49 #161253 Skrevet fredag kl. 14:49 Cid skrev (2 minutter siden): Vi er hedersfolk Absolutt! 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 15:08 #161254 Skrevet fredag kl. 15:08 Heder meg her og HEDER MEG DER! 1
SVK Skrevet fredag kl. 15:10 #161255 Skrevet fredag kl. 15:10 Hoppe har en tatovering som sier: "Nå får det være nok! Lønnebladet er en hedersavis!"
Cid Skrevet fredag kl. 15:49 #161256 Skrevet fredag kl. 15:49 Hoppe skal på date med han her i kveld.
Titania Skrevet fredag kl. 16:11 #161257 Skrevet fredag kl. 16:11 Cid skrev (2 timer siden): Han her er på besøk. Markus har veldig god oppskrift på kladdkaka 😍 https://www.koket.se/nyhetsmorgon/markus-aujalay/kladdkaka 3
Cid Skrevet fredag kl. 16:15 #161258 Skrevet fredag kl. 16:15 Titania skrev (3 minutter siden): Markus har veldig god oppskrift på kladdkaka 😍 https://www.koket.se/nyhetsmorgon/markus-aujalay/kladdkaka Sett på MasterChef Sverige før? Husker han, Per og Leif derfra. 1
Titania Skrevet fredag kl. 17:33 #161259 Skrevet fredag kl. 17:33 Cid skrev (1 time siden): Sett på MasterChef Sverige før? Husker han, Per og Leif derfra. Nope 1
Cid Skrevet fredag kl. 17:35 #161260 Skrevet fredag kl. 17:35 Titania skrev (2 minutter siden): Nope Hvor kjenner du han fra da? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå