Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 11:41 #161121 Skrevet onsdag kl. 11:41 Cid skrev (6 minutter siden): Anton er jo en pervers sexgal sadist. Tenk å sette ut slike rykter om en uskyldig sjel... 😢 SVK skrev (5 minutter siden): SVK buktaler og svarte: Ingen tid å miste! Gå ned på kne, ta av deg gifteringen din og bruk den til å fri til meg. Om du ikke gjør det får du smake stekepanna! Tror at dere guttene må på forbedringsanstalt i morgen den dag. Fyyyy! Cid skrev (3 minutter siden): Trodde du skulle si "ta av deg buksa" 🙈 Ja, for sånn er Cid. Tenker alltid på sånne ting. Var det "pervers sexgal sadist" du sa? Er det deg selv du beskriver der kanskje? 🦨🦨🦨 2
SVK Skrevet onsdag kl. 11:42 #161122 Skrevet onsdag kl. 11:42 Cid skrev (5 minutter siden): Trodde du skulle si "ta av deg buksa" 🙈 Det var det hun sa til Donald Duck og han har ikke gått med bukser siden den gangen. 1
Cid Skrevet onsdag kl. 11:42 #161123 Skrevet onsdag kl. 11:42 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tenk å sette ut slike rykter om en uskyldig sjel... 😢 Tror at dere guttene må på forbedringsanstalt i morgen den dag. Fyyyy! Ja, for sånn er Cid. Tenker alltid på sånne ting. Var det "pervers sexgal sadist" du sa? Er det deg selv du beskriver der kanskje? 🦨🦨🦨 Hva er de skunkene for? 1
Cid Skrevet onsdag kl. 11:42 #161124 Skrevet onsdag kl. 11:42 SVK skrev (Akkurat nå): Det var det hun sa til Donald Duck og han har ikke gått med bukser siden den gangen. Da så hun snabelen. 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 11:43 #161125 Skrevet onsdag kl. 11:43 Cid skrev (Akkurat nå): Hva er de skunkene for? De er illeluktende når de ikke liker omgivelsene. Cid skrev (Akkurat nå): Da så hun snabelen. 🐘 1
Cid Skrevet onsdag kl. 11:45 #161126 Skrevet onsdag kl. 11:45 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): De er illeluktende når de ikke liker omgivelsene. 🐘 🔐🛖🔐🏃🏻 1
Cid Skrevet onsdag kl. 12:52 #161128 Skrevet onsdag kl. 12:52 Hoppetaujenta skrev (16 minutter siden): Hjelper ikke det vettu. Hva mener du? 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 12:55 #161129 Skrevet onsdag kl. 12:55 Løping og låsing og gjemme seg. De kommer inn om de vil. 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 12:57 #161130 Skrevet onsdag kl. 12:57 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Er det ikke mulig å få en stopp på denne galskapen her da... HVA ER DET DU SIER? Den personen dere beskriver burde jo ha vært innesperret på lukket avdeling...og det er IKKE meg! Æsj! Har hun ikke det så! Hun er kanskje litt oppblåst, men gravid er hun ikke. NEI!!! Hun har ikke noe forhold til slikt. Jeg mottar ikkeno`! Ååå, dette mottar jeg gjerne, for jeg er sulten. Helt riktig! Åneida, jeg rører ikke sånn. Hva er det du skriver, Cid?!? Nei, jeg er våken jeg. Kaffen brygges straks og det regner som tusen ville hester utenfor mitt vindu. 😠 For et bråk! Han er våken og ser veldig godt hva du skriver og han er ArrrrrGh! Den fine lille plassen og SÅ mye trøbbel grunnet to bråkebøtter av noen karer! 👿 Det heter ikke journalistikk det dere driver på med der. 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 12:58 #161131 Skrevet onsdag kl. 12:58 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
SVK Skrevet onsdag kl. 17:10 #161133 Skrevet onsdag kl. 17:10 Nå tar Anton en alvorsprat med Hoppe etter hun prøvde å gjøre om barnehagen til Ordets frierhus. Den skal tidlig krøkes svarte Hoppe. 1
Cid Skrevet onsdag kl. 17:58 #161134 Skrevet onsdag kl. 17:58 Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Løping og låsing og gjemme seg. De kommer inn om de vil. 🆘 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 18:08 #161135 Skrevet onsdag kl. 18:08 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Ok...god tur. SVK skrev (56 minutter siden): Nå tar Anton en alvorsprat med Hoppe etter hun prøvde å gjøre om barnehagen til Ordets frierhus. Den skal tidlig krøkes svarte Hoppe. Cid skrev (9 minutter siden): 🆘
SVK Skrevet onsdag kl. 18:43 #161136 Skrevet onsdag kl. 18:43 Hoppe ønsker også at Ordet skal dynkes i parfyme. 1
SVK Skrevet onsdag kl. 18:46 #161137 Skrevet onsdag kl. 18:46 Hoppe har selv sluttet å dusje fordi hun mener det er bedre å kun bruke parfyme. 1
SVK Skrevet onsdag kl. 18:50 #161138 Skrevet onsdag kl. 18:50 Jeg blir helt fra meg over hva jeg leser i Lønnebladet. Noen ganger glemmer jeg at det er jeg som har skrevet det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 18:56 #161139 Skrevet onsdag kl. 18:56 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
SVK Skrevet onsdag kl. 19:19 #161140 Skrevet onsdag kl. 19:19 Ciaran og Ciara skrev (22 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Hun nyter maten sammen med kveldsutgaven av Lønnebladet. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå