Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 03:19 #161102 Skrevet onsdag kl. 03:19 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Nå har vi spist skiver med makrellitomat og resten av melkeskvetten som var igjen. Melk noteres på lista. 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 03:19 #161103 Skrevet onsdag kl. 03:19 Cid skrev (1 time siden): Nå spiser hun pinchitos.
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 03:20 #161104 Skrevet onsdag kl. 03:20 Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Cid Skrevet onsdag kl. 03:20 #161105 Skrevet onsdag kl. 03:20 Nå har hun våknet opp for å spraye seg med nesespray, hun er så avhengig at hun ikke får puste om hun ikke bruker spray hver halvtime. 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 03:22 #161107 Skrevet onsdag kl. 03:22 Vi gjetter at Hoppe sover nå.
Cid Skrevet onsdag kl. 03:24 #161108 Skrevet onsdag kl. 03:24 Cid skrev (2 minutter siden): Nå har Anton sluttet å puste. Puster med munnen nå siden Hoppe har brukt opp siste nesespray, han begynner etterhvert å hyperventilere. 1
Ciaran og Ciara Skrevet onsdag kl. 03:35 #161109 Skrevet onsdag kl. 03:35 Cid skrev (10 minutter siden): Puster med munnen nå siden Hoppe har brukt opp siste nesespray, han begynner etterhvert å hyperventilere. Vi forstår at det er drama i Lønneberget nå.😉😉
SVK Skrevet onsdag kl. 05:59 #161110 Skrevet onsdag kl. 05:59 I følge Anton prater Hoppe i søvne og da forteller hun at grunnen til at hun sverter Lønnebladet er fordi hun er sjalu på Ordet og Woffe som klarte å bli journalister for Lønnebladet før henne. Nå faller brikkene på plass. 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 07:15 #161111 Skrevet onsdag kl. 07:15 Cid skrev (7 timer siden): Nå har Hoppe og Anton hatt et hastebryllup slik at Hoppe skal få sove godt Er det ikke mulig å få en stopp på denne galskapen her da... Cid skrev (7 timer siden): Mente at du har født titals med barn siste årene, alle med forskjellige menn 🤪 HVA ER DET DU SIER? SVK skrev (6 timer siden): Hoppe hadde hastebryllup med Anton slik at hun kunne få skjønnhetssnorken sin og være klar for å flørte med postmannen. Den personen dere beskriver burde jo ha vært innesperret på lukket avdeling...og det er IKKE meg! Cid skrev (6 timer siden): De sexter med hverandre akkurat nå. (Hoppe og Postmannen) Æsj! Cid skrev (6 timer siden): Nå har hun fridd til postmannen. Har hun ikke det så! SVK skrev (6 timer siden): Hun er gravid med hans barn så han kan ikke si nei. Hun er kanskje litt oppblåst, men gravid er hun ikke. Cid skrev (6 timer siden): Barn nummer 100 faktisk. NEI!!! SVK skrev (6 timer siden): Hoppe elsker barnebidrag. Hun har ikke noe forhold til slikt. Cid skrev (6 timer siden): Å motta dem i hvert fall. Jeg mottar ikkeno`! Cid skrev (5 timer siden): Nå spiser hun pinchitos. Ååå, dette mottar jeg gjerne, for jeg er sulten. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Helt riktig! Cid skrev (3 timer siden): Nå har hun våknet opp for å spraye seg med nesespray, hun er så avhengig at hun ikke får puste om hun ikke bruker spray hver halvtime. Åneida, jeg rører ikke sånn. Cid skrev (3 timer siden): Nå har Anton sluttet å puste. Hva er det du skriver, Cid?!? Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Nei, jeg er våken jeg. Kaffen brygges straks og det regner som tusen ville hester utenfor mitt vindu. 😠 For et bråk! Cid skrev (3 timer siden): Puster med munnen nå siden Hoppe har brukt opp siste nesespray, han begynner etterhvert å hyperventilere. Han er våken og ser veldig godt hva du skriver og han er ArrrrrGh! Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi forstår at det er drama i Lønneberget nå.😉😉 Den fine lille plassen og SÅ mye trøbbel grunnet to bråkebøtter av noen karer! 👿 SVK skrev (1 time siden): I følge Anton prater Hoppe i søvne og da forteller hun at grunnen til at hun sverter Lønnebladet er fordi hun er sjalu på Ordet og Woffe som klarte å bli journalister for Lønnebladet før henne. Nå faller brikkene på plass. Det heter ikke journalistikk det dere driver på med der. 1
Cid Skrevet onsdag kl. 11:02 #161112 Skrevet onsdag kl. 11:02 Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Er det ikke mulig å få en stopp på denne galskapen her da... HVA ER DET DU SIER? Den personen dere beskriver burde jo ha vært innesperret på lukket avdeling...og det er IKKE meg! Æsj! Har hun ikke det så! Hun er kanskje litt oppblåst, men gravid er hun ikke. NEI!!! Hun har ikke noe forhold til slikt. Jeg mottar ikkeno`! Ååå, dette mottar jeg gjerne, for jeg er sulten. Helt riktig! Åneida, jeg rører ikke sånn. Hva er det du skriver, Cid?!? Nei, jeg er våken jeg. Kaffen brygges straks og det regner som tusen ville hester utenfor mitt vindu. 😠 For et bråk! Han er våken og ser veldig godt hva du skriver og han er ArrrrrGh! Den fine lille plassen og SÅ mye trøbbel grunnet to bråkebøtter av noen karer! 👿 Det heter ikke journalistikk det dere driver på med der. Er det ragnarok på Lønneberget nå? 1
Cid Skrevet onsdag kl. 11:16 #161114 Skrevet onsdag kl. 11:16 Hoppe har vært hos legen nå fordi hun ikke føler seg bra, legen sier at den eneste medisinen for å bli bra er å ha et hastebryllup. 1
Hoppetaujenta Skrevet onsdag kl. 11:30 #161117 Skrevet onsdag kl. 11:30 Cid skrev (24 minutter siden): Er det ragnarok på Lønneberget nå? Nei, de er sindige sånn. Raskt forbannet, men finner roen igjen fort. SVK skrev (13 minutter siden): Dette bildet henger i Hoppes stue: Ja, vi hadde en samling ang. iskvalitet, smakstyper og priser og absolutt alle var enige med meg der. Cid skrev (11 minutter siden): Hoppe har vært hos legen nå fordi hun ikke føler seg bra, legen sier at den eneste medisinen for å bli bra er å ha et skikkelig lønsjemåltid, for det rumler i Hoppes mage av sult. Det stemmer. Cid skrev (8 minutter siden): Hoppe er litt av hvert, men ikke en boomer. Stemmer. Cid skrev (8 minutter siden): Anton er en late bloomer. Tullball. Han er akkurat som han skal være han. Tenk å snakke sånn om snille Anton. 1
Cid Skrevet onsdag kl. 11:32 #161118 Skrevet onsdag kl. 11:32 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Nei, de er sindige sånn. Raskt forbannet, men finner roen igjen fort. Ja, vi hadde en samling ang. iskvalitet, smakstyper og priser og absolutt alle var enige med meg der. Det stemmer. Stemmer. Tullball. Han er akkurat som han skal være han. Tenk å snakke sånn om snille Anton. Anton er jo en pervers sexgal sadist. 1
SVK Skrevet onsdag kl. 11:33 #161119 Skrevet onsdag kl. 11:33 (endret) Cid skrev (18 minutter siden): Hoppe har vært hos legen nå fordi hun ikke føler seg bra, legen sier at den eneste medisinen for å bli bra er å ha et hastebryllup. Hoppe svarte: Ingen tid å miste! Gå ned på kne, ta av deg gifteringen din og bruk den til å fri til meg. Om du ikke gjør det får du smake stekepanna! Endret onsdag kl. 11:35 av SVK 1
Cid Skrevet onsdag kl. 11:34 #161120 Skrevet onsdag kl. 11:34 SVK skrev (1 minutt siden): Hoppe svarte: Ingen tid å miste: Gå ned på kne, ta av deg gifteringen din og bruk den til å fri til meg. Om du ikke gjør det får du smake stekepanna! Trodde du skulle si "ta av deg buksa" 🙈 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå