SVK Skrevet 11. november #161041 Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (29 minutter siden): Dere kjenner meg. God morgen Hoppe! Ser du er klar for å hente posten. 1
Cid Skrevet 11. november #161042 Skrevet 11. november SVK skrev (1 minutt siden): God morgen Hoppe! Ser du er klar for å hente posten. Hun står klar i morgenkåpe (som tilfeldigvis alltid faller av idet postmannen kommer) 1
SVK Skrevet 11. november #161043 Skrevet 11. november Cid skrev (1 time siden): Hun passer på kortene hans. Hun holder dem varme for han. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #161044 Skrevet 11. november Cid skrev (20 minutter siden): Våkna dyrene nå? Ja. Misfornøyde, for de hadde akkurat sovnet etter nattejakt. *BRØL* SVK skrev (16 minutter siden): God morgen Hoppe! Ser du er klar for å krangle med oss enda en lang dag... Nettopp! Kranglefanter er dere!!! Cid skrev (14 minutter siden): Hun står klar i morgenkåpe (som tilfeldigvis alltid faller av idet postmannen kommer) Under der har hun alltid fire morgenkåper til, så in your dreams, mister! SVK skrev (4 minutter siden): Hun holder dem varme for han. Hæ? Dem? Hvilke dem da? Nystekte rundstykker til frokost? 1
SVK Skrevet 11. november #161045 Skrevet 11. november (endret) I følge Hoppe så har hun svart belte i kredittkort-bruk. Endret 11. november av SVK 1
SVK Skrevet 11. november #161046 Skrevet 11. november SVK skrev (2 minutter siden): I følge Hoppe så har hun svart belte i kredittkort-bruk. Det skjønner man også når hun holder Antons kredittkort varmt ved å bestille franske baguetter fra Paris til frokost. De ble fløyet med Concorde som Hoppe klarte å skaffe ved hjelp av Antons kredittkort. 1
Cid Skrevet 11. november #161047 Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Ja. Misfornøyde, for de hadde akkurat sovnet etter nattejakt. *BRØL* Nettopp! Kranglefanter er dere!!! Under der har hun alltid fire morgenkåper til, så in your dreams, mister! Hæ? Dem? Hvilke dem da? Nystekte rundstykker til frokost? Natte jakt etter hva? Anton sin drøm, han er jo forelsket i deg. 1
Cid Skrevet 11. november #161048 Skrevet 11. november SVK skrev (8 minutter siden): I følge Hoppe så har hun svart belte i kredittkort-bruk. Hun har alltid hatt minus på kontoen sin. 1
SVK Skrevet 11. november #161049 Skrevet 11. november Cid skrev (12 timer siden): Hva skulle Lønneberget gjort uten oss stjernereportere! ⭐️🏅👏 Lenge leve Lønnebladet! 🍁 1
Cid Skrevet 11. november #161050 Skrevet 11. november SVK skrev (23 minutter siden): Hun holder dem varme for han. Hun tømmer dem, etter å ha tømt Anton. 1
Cid Skrevet 11. november #161051 Skrevet 11. november SVK skrev (Akkurat nå): Lenge leve Lønnebladet! 🍁 Hoppe og Anton smiler bredt 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #161052 Skrevet 11. november SVK skrev (9 minutter siden): I følge Hoppe så har hun svart belte i avholdenhet. Det stemmer. SVK skrev (5 minutter siden): Det skjønner man også når hun holder Antons kredittkort varmt ved å bestille franske baguetter fra Paris til frokost. De ble fløyet med Concorde som Hoppe klarte å skaffe ved hjelp av Antons kredittkort. Jeg sender av og til etter ting riktignok, men benytter meg KUN av mine veldresserte pitbullduer. Sterke som få. Cid skrev (1 minutt siden): Natte jakt etter hva? Anton sin drøm, han er jo forelsket i deg. Jakt etter mat som de kan leke litt røft med, før de spiser det. Cid skrev (1 minutt siden): Hun har alltid hatt mus på kontoen sin. 🤣 Haha...endelig får vi forklaringen på hvorfor de hullete pengene mine forsvinner så fort derfra! 🤣 SVK skrev (Akkurat nå): Lenge leve Lønnebladet! 🍁 Er det et nytt toalettpapirmerke eller? ( ) Cid skrev (Akkurat nå): Jeg innrømmer at jeg har altfor mange tømmetanker i mitt hode og av og til renner det over. Sorry! Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe og Anton smiler bredt Hver for seg ja. 1
SVK Skrevet 11. november #161053 Skrevet 11. november Cid skrev (2 minutter siden): Hoppe og Anton smiler bredt Hoppe har faktisk en I Love Lønnebladet-tatovering. 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #161054 Skrevet 11. november SVK skrev (29 minutter siden): Hoppe har faktisk en I Love Lønnebladet-tatovering. Her misforstår du igjen. Hun har ingen tatisser noe sted, men hun har en LÅVE i Lønneberget. DET stemmer. 1
Hoppetaujenta Skrevet 11. november #161055 Skrevet 11. november Hoppen har sjekket på nett og antagelig bestemt seg for å kjøpe en slik vannflossemaskin før året er omme.Yup! 1
Cid Skrevet 11. november #161056 Skrevet 11. november Hoppe er grunnen til at der fødes flere barn i Norge. 1
Cid Skrevet 11. november #161057 Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (5 timer siden): Det stemmer. Jeg sender av og til etter ting riktignok, men benytter meg KUN av mine veldresserte pitbullduer. Sterke som få. Jakt etter mat som de kan leke litt røft med, før de spiser det. 🤣 Haha...endelig får vi forklaringen på hvorfor de hullete pengene mine forsvinner så fort derfra! 🤣 Er det et nytt toalettpapirmerke eller? ( ) Hver for seg ja. Alt jeg sa var sant. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #161058 Skrevet 11. november Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ingenting skjer aldri! Absolutt ikke min type nei. JA! ALDRI! Det er fryktelig feil det de gjør der. Dansk skuespiller som jeg liker på vennlig vis. Typpisk! Disse folkene er ikke i min krets. De vi spiller svarte-Per med ja. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11. november #161059 Skrevet 11. november Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰
Cid Skrevet tirsdag kl. 12:58 #161060 Skrevet tirsdag kl. 12:58 Anton og Hoppe som gifta seg i natt ^ 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå