Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160721 Skrevet 5. november Cid skrev (6 minutter siden): Noen fremmede folk som jeg ikke kjenner var på et forretningsmøte i dag men de slet med å konsentrere seg fordi de drev og fot flørta og sendte blikk til hverandre 👱🏻♀️😘🥰😘👨🏼 Du begynner å få rykte i din by, sånn som du nystirrer sjalu på unge forelskede par i alle aldersgrupper. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #160722 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Du begynner å få rykte i din by, sånn som du nystirrer sjalu på unge forelskede par i alle aldersgrupper. 1
Cid Skrevet 5. november #160723 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Du begynner å få rykte i din by, sånn som du nystirrer sjalu på unge forelskede par i alle aldersgrupper. Det er jo litt søtt å se deg og ungdomskjæresten din Anton flørte og gradvis forelske seg i hverandre 🥰 Tenker dette er dere i fremtiden. 🤰 1
Cid Skrevet 5. november #160725 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): 1000% FEIL! Kommer Desmond, alle hans demoner og noen av dyrene ned til bua nå? 2
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #160726 Skrevet 5. november Vi gjetter at Hoppe snart skal pusse tennene.
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160727 Skrevet 5. november Cid skrev (4 minutter siden): Kommer Desmond, alle hans demoner og noen av dyrene ned til bua nå? De skal ha fest i det stille. Ikke en gang du kjenner at de spiser deg... Ciaran og Ciara skrev (4 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe snart skal pusse tennene. Ja, snart nå...og så i seng. 1 1
Cid Skrevet 5. november #160728 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): De skal ha fest i det stille. Ikke en gang du kjenner at de spiser deg... Ja, snart nå...og så i seng. SPISE MEG?! 🥺😱 2
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160729 Skrevet 5. november Cid skrev (Akkurat nå): SPISE MEG?! 🥺😱 Ja, bland ikke meg inni det der, for jeg skal sove de uskyldiges søvn. Natta, menyen i Lønneberget. ( ) 1
Cid Skrevet 5. november #160730 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Ja, bland ikke meg inni det der, for jeg skal sove de uskyldiges søvn. Natta, menyen i Lønneberget. ( ) Jeg er jo lille uskyldige Cid 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 5. november #160731 Skrevet 5. november Cid skrev (2 minutter siden): Jeg er jo lille skyldige Cid 👿 Vi vet. Farvel og godnatt. Hoppen logger av nu. 1
Cid Skrevet 5. november #160732 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Vi vet. Farvel og godnatt. Hoppen logger av nu. 🔑🛖🔑🏃🏻 1
SVK Skrevet 5. november #160733 Skrevet 5. november Kjenner jeg Hoppe rett så snorker hun og drømmer om å kunne annonsere for hele verden at hun skal gifte seg på nytt med Anton. 1
SVK Skrevet 5. november #160734 Skrevet 5. november (endret) Hoppe sier at selv om hun har giftet seg et dusin ganger tidligere så bør flere få se henne i aksjon. Så hun vil gifte seg i Tokyo, Delhi, Bejing, São Paulo, Mexico City, Kairo, New York City og London. Hadde Antons kredittkort kunne dåne så hadde det dånt! Endret 5. november av SVK 1 1
Ciaran og Ciara Skrevet 5. november #160735 Skrevet 5. november Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): De skal ha fest i det stille. Ikke en gang du kjenner at de spiser deg... Ja, snart nå...og så i seng. 1
Cid Skrevet 5. november #160736 Skrevet 5. november SVK skrev (1 time siden): Hoppe sier at selv om hun har giftet seg et dusin ganger tidligere så bør flere få se henne i aksjon. Så hun vil gifte seg i Tokyo, Delhi, Bejing, São Paulo, Mexico City, Kairo, New York City og London. Hadde Antons kredittkort kunne dåne så hadde det dånt! Kortet er uklippelig, Hallgeir prøvde å klippe det i to når de var med på luksusfellen men saksen knakk. 2
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #160737 Skrevet 6. november Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Hoppetaujenta Skrevet 6. november #160738 Skrevet 6. november Det er jo helt merkelig at dere gjetter det hele tiden...OG HAR RETT! ...det kommer nok av at jeg aldri noen gang ville ha spist en vond frokost! lol Min komfyr har blitt vekket til live igjen av magiker og jeg vil steke egg. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 6. november #160739 Skrevet 6. november Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Det er jo helt merkelig at dere gjetter det hele tiden...OG HAR RETT! ...det kommer nok av at jeg aldri noen gang ville ha spist en vond frokost! lol Min komfyr har blitt vekket til live igjen av magiker og jeg vil steke egg. Vi sier nam nam speilegg. 1
Hoppetaujenta Skrevet 6. november #160740 Skrevet 6. november Ciaran og Ciara skrev (2 minutter siden): Vi sier nam nam speilegg. Akkurat! ...og Hoppen står fremfor dem og sier med bydende stemme: "...lille speilegg i panna der - hvem er sultnest i landet her?" Eller noe sånn. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå