Cid Skrevet fredag kl. 06:34 #160441 Skrevet fredag kl. 06:34 Cid skrev (9 timer siden): Så du hva du skrev her? Så du ikke endringen?😜 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 06:37 #160442 Skrevet fredag kl. 06:37 Cid skrev (2 minutter siden): hva har skjedd? Ingenting, eller mere av det samme. Mye halvsove/våken/stå opp/forsøke igjen og sånn. Cid skrev (2 minutter siden): Så du ikke endringen?😜 Humm? Nei? 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 06:40 #160443 Skrevet fredag kl. 06:40 Cid skrev (9 timer siden): Så du hva du skrev her? Ja? Det var meg som skrev det? Er det noe galt der eller? Cid skrev (8 timer siden): Han her er på vei til Lønneberget. HAN er IKKE velkommen noen gang! 😠 GO AWAY YOU!!! Ciaran og Ciara skrev (7 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Yupp; to med leverpostei, majo og agurk. Kaffe og litt melk. Cid skrev (7 timer siden): Anton. Nei, han er ikke sånn fisefin type. 1
Cid Skrevet fredag kl. 06:42 #160444 Skrevet fredag kl. 06:42 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Ja? Det var meg som skrev det? Er det noe galt der eller? HAN er IKKE velkommen noen gang! 😠 GO AWAY YOU!!! Yupp; to med leverpostei, majo og agurk. Kaffe og litt melk. Nei, han er ikke sånn fisefin type. Er det fullt vakthold på Lønneberget nå i tilfelle Andrew kommer? 1
Cid Skrevet fredag kl. 06:43 #160445 Skrevet fredag kl. 06:43 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Ingenting, eller mere av det samme. Mye halvsove/våken/stå opp/forsøke igjen og sånn. Humm? Nei? Cid skrev (18 timer siden): Daså 🤓 Jeg endret teksten din som jeg siterte her Håper at du og Anton får en fin dag sammen i hvert fall 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 06:44 #160446 Skrevet fredag kl. 06:44 På ordre fra meg har de lov til å ta med seg et stort lager med velfylte vannballonger og jeg sier SKYT om han kommer dit. 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 06:45 #160447 Skrevet fredag kl. 06:45 Cid skrev (2 minutter siden): Er det fullt vakthold på Lønneberget nå i tilfelle Andrew kommer? Det er det. / Så det nå... det du endret. 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 06:49 #160448 Skrevet fredag kl. 06:49 Jeg har ikke sett Anton i dag. Vi bor hver for oss vet du. 1
Cid Skrevet fredag kl. 06:49 #160449 Skrevet fredag kl. 06:49 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Det er det. / Så det nå... det du endret. Han og Marius fortjener begge fengsel synes jeg, begge kvinnemisbrukende svin! 2
Cid Skrevet fredag kl. 06:49 #160450 Skrevet fredag kl. 06:49 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg har ikke sett Anton i dag. Vi bor hver for oss vet du. Er jo deres hus. 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 06:50 #160451 Skrevet fredag kl. 06:50 Cid skrev (Akkurat nå): Er jo deres hus. Hver for oss ja. ALLTID! 1
Cid Skrevet fredag kl. 06:53 #160452 Skrevet fredag kl. 06:53 Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Hver for oss ja. ALLTID! Bor du i andre etasjen? 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 06:57 #160453 Skrevet fredag kl. 06:57 Cid skrev (Akkurat nå): Bor du i andre etasjen? ...han bor i en egenbygget hytte/hus i skogen hvor ingen andre bor. Det er poenget med stillhet og ingen folk = herlig plass å bo. Jeg bor også helt alene, men i en borg. Umulig å trenge inn i. Har vakter ved dørene og vakter ved de digre portene i muren. Ingen kommer nær meg der. Hoppen er meget fornøyd og og det er Lille Vennen min også. Vaktene passer på det også. 1
Cid Skrevet fredag kl. 07:02 #160454 Skrevet fredag kl. 07:02 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): ...han bor i en egenbygget hytte/hus i skogen hvor ingen andre bor. Det er poenget med stillhet og ingen folk = herlig plass å bo. Jeg bor også helt alene, men i en borg. Umulig å trenge inn i. Har vakter ved dørene og vakter ved de digre portene i muren. Ingen kommer nær meg der. Hoppen er meget fornøyd og og det er Lille Vennen min også. Vaktene passer på det også. Nei, dere bor sammen som ektepar i Lønneberg huset 🏡👱🏻♀️👨🏼❤️ 1
Hoppetaujenta Skrevet fredag kl. 08:03 #160455 Skrevet fredag kl. 08:03 Cid skrev (59 minutter siden): Nei, dere bor sammen som ektepar i Lønneberg huset 🏡👱🏻♀️👨🏼❤️ Det stemmer nok ikke. Jeg er i Lønneberget mere som besøk på en av flere fine hytter og der samles gode venner av og til. Jeg har nå invitert denne mammaen og to barn til å bo hos meg. "Flodsvin" heter de, men jeg syns de er søtere enn navnet svin tilsier. Nusselige er de. Mine kjæredyr som skal få ligge på mitt fang så mye de vil. 2
Cid Skrevet fredag kl. 12:09 #160456 Skrevet fredag kl. 12:09 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det stemmer nok ikke. Jeg er i Lønneberget mere som besøk på en av flere fine hytter og der samles gode venner av og til. Jeg har nå invitert denne mammaen og to barn til å bo hos meg. "Flodsvin" heter de, men jeg syns de er søtere enn navnet svin tilsier. Nusselige er de. Mine kjæredyr som skal få ligge på mitt fang så mye de vil. Så du skal ikke slakte dem? 1
Cid Skrevet fredag kl. 12:36 #160457 Skrevet fredag kl. 12:36 Anton Sr. er fortsatt i arbeid. https://www.tv2.no/nyheter/innenriks/jorn-72-er-dj-og-limosjafor-jeg-blir-aldri-lei/18214160/ 1
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 12:48 #160458 Skrevet fredag kl. 12:48 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Har vært oppe en stund nå. En merkelig natt har det vært...
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 12:49 #160459 Skrevet fredag kl. 12:49 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Det stemmer nok ikke. Jeg er i Lønneberget mere som besøk på en av flere fine hytter og der samles gode venner av og til. Jeg har nå invitert denne mammaen og to barn til å bo hos meg. "Flodsvin" heter de, men jeg syns de er søtere enn navnet svin tilsier. Nusselige er de. Mine kjæredyr som skal få ligge på mitt fang så mye de vil.
Ciaran og Ciara Skrevet fredag kl. 12:50 #160460 Skrevet fredag kl. 12:50 Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Ja? Det var meg som skrev det? Er det noe galt der eller? HAN er IKKE velkommen noen gang! 😠 GO AWAY YOU!!! Yupp; to med leverpostei, majo og agurk. Kaffe og litt melk. Nei, han er ikke sånn fisefin type.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå