SVK Skrevet 12 timer siden #160261 Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta har funnet en søndags og kveldsåpen tannlege. Jeg tipper hun er storfornøyd nå. 1
Hoppetaujenta Skrevet 12 timer siden #160262 Skrevet 12 timer siden Cid skrev (22 minutter siden): Er jeg fortsatt på svartelista til Reddington? Er nok det ja. Får se i morgen kveld sier han. "Skal tenke på det"...sier han. Cid skrev (22 minutter siden): Tenker dyrene på Cid? Ja, det gjør de og de venter på nyheter om hvor du er. Om du har vært rampete så de kan begynne å sniffe spor. Ciaran og Ciara skrev (19 minutter siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise kveldsmat nå. Hun har spist etter at hun har stilt klokkene; det ble ei stor skive med mye steik, sur agurk og majo på. Herlig! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #160263 Skrevet 12 timer siden Hoppetaujenta skrev (7 minutter siden): Er nok det ja. Får se i morgen kveld sier han. "Skal tenke på det"...sier han. Ja, det gjør de og de venter på nyheter om hvor du er. Om du har vært rampete så de kan begynne å sniffe spor. Hun har spist etter at hun har stilt klokkene; det ble ei stor skive med mye steik, sur agurk og majo på. Herlig! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 12 timer siden #160264 Skrevet 12 timer siden SVK skrev (8 minutter siden): Hoppetaujenta har funnet en søndags og kveldsåpen tannlege. Jeg tipper hun er storfornøyd nå. Vi trodde at hun gikk til han tannlegen i Bakvendtland han som plomberer tennene med knekk og sukkertøy.😉😉
SVK Skrevet 12 timer siden #160266 Skrevet 12 timer siden Ciaran og Ciara skrev (5 minutter siden): Vi trodde at hun gikk til han tannlegen i Bakvendtland han som plomberer tennene med knekk og sukkertøy.😉😉 Det stemmer! Heldigvis går alt an i Bakvendland. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #160267 Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ikke si det yrket der! Vi har også tannlegeskrekk, så vi vet hvordan det er. Her får du klemmer av oss. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #160268 Skrevet 11 timer siden SVK skrev (6 minutter siden): Det stemmer! Heldigvis går alt an i Bakvendland. Ja for vi tenker at i Bakvendtland der er de like tøysete og rare alle mann.
SVK Skrevet 11 timer siden #160269 Skrevet 11 timer siden Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Ja for vi tenker at i Bakvendtland der er de like tøysete og rare alle mann. 1
SVK Skrevet 11 timer siden #160270 Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Ikke si det yrket der! Si ifra om du mener det seriøst og ikke liker å tulle med tannlegen. Vet det er folk med tannlegeskrekk, så jeg skal ikke tulle med det om det gjør deg ukomfortabel. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 11 timer siden #160271 Skrevet 11 timer siden SVK skrev (Akkurat nå): Si ifra om du mener det seriøst og ikke liker å tulle med tannlegen. Vet det er folk med tannlegeskrekk, så jeg skal ikke tulle med det om det gjør deg ukomfortabel. Vi er helt enige. Tannlegeskrekk er ikke noe å spøke med.
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #160273 Skrevet 11 timer siden (endret) SVK skrev (23 minutter siden): Det stemmer! Heldigvis går alt an i Bakvendland. Å? Kan du gå for meg da og gjøre all verdens vonde ting for meg og betale også? TUSEN TAKK! Ciaran og Ciara skrev (17 minutter siden): Vi har også tannlegeskrekk, så vi vet hvordan det er. Her får du klemmer av oss. Takk. Ciaran og Ciara skrev (16 minutter siden): Ja for vi tenker at i Bakvendtland der er de like tøysete og rare alle mann. Jo, de sier at det er slik men vet ikke helt om tannleger egentlig er noe morsomme der heller. SVK skrev (13 minutter siden): Si ifra om du mener det seriøst og ikke liker å tulle med tannlegen. Vet det er folk med tannlegeskrekk, så jeg skal ikke tulle med det om det gjør deg ukomfortabel. Neida, tull i vei du, så praktiserer jeg "huffetilstanden" min her. Verste jeg vet. Ciaran og Ciara skrev (12 minutter siden): Vi er helt enige. Tannlegeskrekk er ikke noe å spøke med. En skummel stol å legge seg i er det. Endret 11 timer siden av Hoppetaujenta 1
SVK Skrevet 11 timer siden #160274 Skrevet 11 timer siden Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Neida, tull i vei du, så praktiserer jeg "huffetilstanden" min her. Verste jeg vet. Så bra! Mener også å huske at du planla å kjøpe ny elektrisk tannbørste. Endte du med å kjøpe? 1 1
Hoppetaujenta Skrevet 11 timer siden #160275 Skrevet 11 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Så bra! Mener også å huske at du planla å kjøpe ny elektrisk tannbørste. Endte du med å kjøpe? Åhh...DER sa du noe! Julepresang til meg selv når det blir januarsalg. Takk. 1
SVK Skrevet 11 timer siden #160276 Skrevet 11 timer siden (endret) Hoppetaujenta skrev (19 minutter siden): Åhh...DER sa du noe! Julepresang til meg selv når det blir januarsalg. Takk. Ja, det er også Black Friday 28. november. Slik jeg har forstått det så er mange av de tilbudene juks og de har kun økt prisen rett før Black Friday slik at de kan sette den ned igjen og ha "tilbud". Så mulig det ikke kommer noen gode tilbud på elektrisk tannbørste. Jeg vet ikke om du husker det andre jeg sa. Det at de billige tannbørstene pusser like bra som de dårlige. De andre funksjonene er ikke ting man må ha, men ting man kan ha om man vil betale ekstra. I tillegg har som regel selv de billigste elektriske tannbørstene trykksensor og timer. Man må ikke ha trykksensor eller timer heller. Alle har vel en klokke hjemme og man kan også telle i hodet for å få riktg pusselengde. Man må ikke ha trykksensor heller, bruker man tannbørsten riktig så er man ikke i nærheten av å pusse for hardt. Man kan se videoer om hvordan man pusser riktig og man merker også om man pusser for hardt for da blir børsten slitt med en gang og holder ikke i 3 måneder som lovet på pakningen. Endret 11 timer siden av SVK 2
Ciaran og Ciara Skrevet 8 timer siden #160277 Skrevet 8 timer siden Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): Å? Kan du gå for meg da og gjøre all verdens vonde ting for meg og betale også? TUSEN TAKK! Takk. Jo, de sier at det er slik men vet ikke helt om tannleger egentlig er noe morsomme der heller. Neida, tull i vei du, så praktiserer jeg "huffetilstanden" min her. Verste jeg vet. En skummel stol å legge seg i er det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 4 timer siden #160279 Skrevet 4 timer siden Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Cid Skrevet 3 timer siden #160280 Skrevet 3 timer siden Nå har hun blitt bortført av romvesener 🏡🛌🛸👽😱 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå