SVK Skrevet 18 timer siden #160141 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (2 minutter siden): Når melketennene dine er erstattet med voksentennene så ligger det ikke noe i kjeven din. For noen ligger det visdomstenner der, eller deler av de da. Men nå har du sterkere kjevebein og bihuler vil jeg tro. Jeg har ikke kommet så langt i utdanningen enda 😅 Utdanner du deg til tannlege?
Cid Skrevet 18 timer siden #160142 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (1 minutt siden): Hæ? De samme kom opp to ganger eller at du har fått trekt to enkelt tenner? Trakk 1 ene gangen og 2 andre ganger. Irriterer meg fortsatt at ikke begge ble fjernet den ene gangen, hatet tida etter med smerte osv.
Cid Skrevet 18 timer siden #160143 Skrevet 18 timer siden SVK skrev (2 minutter siden): Utdanner du deg til tannlege? Husker at hun drømte om det
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160144 Skrevet 18 timer siden SVK skrev (1 minutt siden): Utdanner du deg til tannlege? Tannpleier 🦷 Men ikke ta noe jeg sier som fakta. Jeg surrer bare på her fordi jeg synes sånt er gøy og så bød sjansen seg 😅 1
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160145 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Husker at hun drømte om det Har ikke karakterene til det gitt Så jeg får aldri trukket noen visdomstenner 😄
Cid Skrevet 18 timer siden #160146 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (1 minutt siden): Har ikke karakterene til det gitt Så jeg får aldri trukket noen visdomstenner 😄 Hva er plan b?
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160147 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Trakk 1 ene gangen og 2 andre ganger. Irriterer meg fortsatt at ikke begge ble fjernet den ene gangen, hatet tida etter med smerte osv. Huff, ja det er brutalt Jeg har alle fire.
Cid Skrevet 18 timer siden #160148 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (Akkurat nå): Huff, ja det er brutalt Jeg har alle fire. Eller du jeg overreagerte, det var egentlig ikke noe vondt så ikke noe å grue seg til Spoiler 😖 1
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160149 Skrevet 18 timer siden (endret) Cid skrev (2 minutter siden): Hva er plan b? Plan B er tanntekniker 😊 Endret 18 timer siden av Hydrium
Cid Skrevet 18 timer siden #160150 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (1 minutt siden): Plan B er tanntekniker 😊 Er C vaktmester?
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160151 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): Eller du jeg overreagerte, det var egentlig ikke noe vondt så ikke noe å grue seg til Vis skjult innhold 😖 Jeg fikk mine da geg var 16-18. De får bli 😊
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160152 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Er C vaktmester? Jeg er ikke handy, plan C blir å hoppe i elva, da
SVK Skrevet 18 timer siden #160153 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (Akkurat nå): Tannpleier 🦷 Men ikke ta noe jeg sier som fakta. Jeg surrer bare på her fordi jeg synes sånt er gøy og så bød sjansen seg 😅 Så kult du skal bli tannpleier! Så du skrev kommentar på et tidligere innlegg om at du ikke er helsepersonell. Vet ikke om du skrev det fordi du tidligere har fått advarsel. Nå kan ikke jeg reglene. Men jeg tror ikke du trenger å advare om at det du sier ikke er fakta og at du ikke er helsepersonell når du ikke gir helseråd. Jeg tror det du skriver er fakta. Men om du skulle ta feil så gjør jo ikke det noe. For du gir ikke helseråd. Du viste et bilde av en hodeskalle med mange tenner i. Du fortalte ikke at jeg måtte trekke tennene mine. 1
Cid Skrevet 18 timer siden #160154 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (Akkurat nå): Jeg fikk mine da geg var 16-18. De får bli 😊 La aldri merke til når jeg fikk, kanskje jeg ikke var vis nok til å legge merke til 🤪 1
Cid Skrevet 18 timer siden #160155 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (Akkurat nå): Jeg er ikke handy, plan C blir å hoppe i elva, da I Elverum? 1
SVK Skrevet 18 timer siden #160156 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (8 minutter siden): Har ikke karakterene til det gitt Skjønner, tannlegestudiet har jo et av de høyeste inntakskravene i landet. Så veldig få som har gode nok karakterer til å komme i der. Jeg var ikke i nærheten. 1
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160157 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (2 minutter siden): I Elverum? Føler at jeg bør velge Glomma, fordi en stor feil fortjener den største elva 😭
Cid Skrevet 18 timer siden #160158 Skrevet 18 timer siden Hydrium skrev (Akkurat nå): Føler at jeg bør velge Glomma, fordi en stor feil fortjener den største elva 😭 Håper du kødder nå da
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160159 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (Akkurat nå): Håper du kødder nå da Ja 😁
Hydrium Skrevet 18 timer siden #160160 Skrevet 18 timer siden Cid skrev (1 minutt siden): Håper du kødder nå da Ja 😁
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå