Cid Skrevet 23. oktober #160021 Skrevet 23. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Anton er heldigvis frisk og har ikke blitt påkjørt og min frokost skal bli noe helt annet. Jo han ble påkjørt av en buss i går. 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #160022 Skrevet 23. oktober Nei. Ingen av dine slemme historier er sanne. 1
Cid Skrevet 23. oktober #160023 Skrevet 23. oktober Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Nei. Ingen av dine slemme historier er sanne. Hva er sant da?
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #160024 Skrevet 23. oktober Cid skrev (12 minutter siden): Hva er sant da? Alt jeg sier. ...og jeg sier dessuten at "Gifted" er en fin film. 1
SVK Skrevet 23. oktober #160025 Skrevet 23. oktober (endret) Nå skal Menneskerettighetsdomstolen vurdere om Hoppe bryter friernes menenskerettigheter ved å ha dem sperret inne i frierhuset og hvor de kun får se dagslys når Cid viser dem frem til Hoppe. 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ Endret 23. oktober av SVK 2
Cid Skrevet 23. oktober #160026 Skrevet 23. oktober SVK skrev (27 minutter siden): Nå skal Menneskerettighetsdomstolen vurdere om Hoppe bryter friernes menenskerettigheter ved å ha dem sperret inn i frierhuset og hvor de kun får se dagslys når Cid viser dem frem til Hoppe. 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ 👨⚖️👩⚖️ Det ser mørkt ut for Hoppe, hun risikerer livstid. 1
Cid Skrevet 23. oktober #160027 Skrevet 23. oktober Hoppetaujenta skrev (6 timer siden): Alt jeg sier. ...og jeg sier dessuten at "Gifted" er en fin film. Er deg og Anton det. 1
SVK Skrevet 23. oktober #160028 Skrevet 23. oktober (endret) Anton har gransket slektstreet sitt og sett at han stammer fra Buddha. Endret 23. oktober av SVK 1
Cid Skrevet 23. oktober #160029 Skrevet 23. oktober SVK skrev (6 minutter siden): Anton har gransket slektstreet sitt og sett at han stammer fra Buddah. Og Saddam Hussein. 1
Cid Skrevet 23. oktober #160030 Skrevet 23. oktober God nyhet for Hoppe https://www.tv2.no/underholdning/durek-verrett-med-ny-lat-den-treffer-sjelen-din/18219203/ 1
Cid Skrevet 23. oktober #160031 Skrevet 23. oktober Nå har jeg vist Anton det klippet hvor han ble påkjørt av en buss, Anton brøt umiddelbart ut i latter han sier at det er noe av det morsomste han noensinne har sett, han sier at han er veldig stolt av meg 1
Ciaran og Ciara Skrevet 23. oktober #160032 Skrevet 23. oktober Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 1
Phoenix Heart Skrevet 23. oktober #160033 Skrevet 23. oktober Anton er stolt av sin nye T-skjorte Hoppe er ikke like stolt 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. oktober #160034 Skrevet 23. oktober Phoenix Heart skrev (1 time siden): Anton er stolt av sin nye T-skjorte Hoppe er ikke like stolt Han er litt tøyserampete en gang i mellom. En får godta det. Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰 Snakkes senere. Alt annet som enkelte har skrevet er 100% tull og tøys. Tror jeg. 1
Cid Skrevet 23. oktober #160035 Skrevet 23. oktober Cid skrev (3 timer siden): Nå har jeg vist Anton det klippet hvor han ble påkjørt av en buss, Anton brøt umiddelbart ut i latter han sier at det er noe av det morsomste han noensinne har sett, han sier at han er veldig stolt av meg Dette er 100% fakta! 1
Cid Skrevet 23. oktober #160038 Skrevet 23. oktober Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei, alt er usant. Vil ikke du møte Stitch? 😕 1
Cid Skrevet 23. oktober #160040 Skrevet 23. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, ingen får audiens hos meg nå. Han er jo så søt og liten. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå