Cid Skrevet 18. oktober #159761 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (23 minutter siden): For er herlig bilde! Flere ting jeg kunne ha tenkt meg der, men jeg skal være en sånn standhaftig...tinnsoldat, som står og hopper på ett ben. / P.s. nå er den sett ferdig, Cid. Veldig søt snutt og godt med en bra løsning. Oftebro og Ottersen også. 💕 Gode skuespillere som har gitt og gitt et helt liv og Henriette og Oftebro spilte jo sammen i "Pørni" også. Jeg blir litt rørt her. Tiden går. 😢 Vi snakkes, snuppeluppene mine. Dumt de ikke gjorde Pørni til en oppfølger til den filmen, hadde vært artig 😄 Så koselig ut den lille butikken, og han koselige gamle butikkmannen 2
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #159762 Skrevet 18. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Dumt de ikke gjorde Pørni til en oppfølger til den filmen, hadde vært artig 😄 Så koselig ut den lille butikken, og han koselige gamle butikkmannen Ja, det hadde det jammen vært. / ...men butikken og liten jente minner meg på hun som forsvant fra en slik butikk en sommer i risør for mange år siden nå. Akkurat sånn var det med penger i hånda for å kjøpe seg is...og borte var hun. 1
Cid Skrevet 18. oktober #159763 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (9 minutter siden): Ja, det hadde det jammen vært. / ...men butikken og liten jente minner meg på hun som forsvant fra en slik butikk en sommer i risør for mange år siden nå. Akkurat sånn var det med penger i hånda for å kjøpe seg is...og borte var hun. Var det på 80 tallet for min tid? 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #159764 Skrevet 18. oktober https://no.wikipedia.org/wiki/Marianne-saken I 81...da Cid var liten nusselig baby? 1
Cid Skrevet 18. oktober #159765 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): https://no.wikipedia.org/wiki/Marianne-saken I 81...da Cid var liten nusselig baby? Det var i 91, i 81 så var mamma bare 9 år gammel 😅 Fæl sak Merker jeg blir rasende når jeg leser om hvordan folk ikke kan bli straffa om saken er foreldet 2
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #159766 Skrevet 18. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Det var i 91, i 81 så var mamma bare 9 år gammel 😅 Fæl sak Merker jeg blir rasende når jeg leser om hvordan folk ikke kan bli straffa om saken er foreldet Ja, helt enig i det siste der, men Cid var på planleggingsstadiet, kanskje vi kan si det slik? Det sto skrevet i stjernene? 1
Cid Skrevet 18. oktober #159767 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Ja, helt enig i det siste der, men Cid var på planleggingsstadiet, kanskje vi kan si det slik? Det sto skrevet i stjernene? Nah mamma tenkte ikke på slik når hun var lita 👧🏼 1
Cid Skrevet 18. oktober #159769 Skrevet 18. oktober Tenk at Anton og Hoppe har vært gift i 33 år! 3️⃣3️⃣ 1
Hoppetaujenta Skrevet 18. oktober #159771 Skrevet 18. oktober Cid skrev (1 time siden): Nah mamma tenkte ikke på slik når hun var lita 👧🏼 ...men Cid tenkte på det allerede, for han ville bli født, bli stor nok fort og rett inn på KG for å krangle med ei Hoppe! 🤣 Cid skrev (59 minutter siden): Hoppe vil alltid like sin venn Anton. Ja, slik er det. Cid skrev (39 minutter siden): Tenk at Anton og Hoppe har vært venner i 33 år! Hyggelig det vettu. Cid skrev (34 minutter siden): Snille, men akk så skyldige Cid 😇🧔🏻😌 Alltid! 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159772 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (3 timer siden): For er herlig bilde! Flere ting jeg kunne ha tenkt meg der, men jeg skal være en sånn standhaftig...tinnsoldat, som står og hopper på ett ben. / P.s. nå er den sett ferdig, Cid. Veldig søt snutt og godt med en bra løsning. Oftebro og Ottersen også. 💕 Gode skuespillere som har gitt og gitt et helt liv og Henriette og Oftebro spilte jo sammen i "Pørni" også. Jeg blir litt rørt her. Tiden går. 😢 Vi snakkes, snuppeluppene mine. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159774 Skrevet 18. oktober Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå.
Cid Skrevet 18. oktober #159775 Skrevet 18. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): ...men Cid tenkte på det allerede, for han ville bli født, bli stor nok fort og rett inn på KG for å krangle med ei Hoppe! 🤣 Ja, slik er det. Hyggelig det vettu. Alltid! Er de to englene ved siden av meg egentlig demoner i fåreklær? 1
SVK Skrevet 18. oktober #159776 Skrevet 18. oktober Phoenix Heart skrev (1 time siden): Sitat fra Hoppe Men Hoppe bruker Antons kredittkort for å finansiere denne selvdatingen. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159777 Skrevet 18. oktober Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå.
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159778 Skrevet 18. oktober SVK skrev (Akkurat nå): Men Hoppe bruker Antons kredittkort for å finansiere denne selvdatingen.
Cid Skrevet 18. oktober #159779 Skrevet 18. oktober SVK skrev (8 minutter siden): Men Hoppe bruker Antons kredittkort for å finansiere denne selvdatingen. Fjordland kaller vi det. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 18. oktober #159780 Skrevet 18. oktober Cid skrev (6 minutter siden): Fjordland kaller vi det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå