Cid Skrevet 12. oktober #159501 Skrevet 12. oktober SVK skrev (1 minutt siden): Woffes bestefar: Hoppe lagde hot dog av han 🦮🌭 1
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159502 Skrevet 12. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Å være sjefredaktør i Le og Rør er en veldig krevende men taknemlig jobb Tre forskjellige gale svar der over. Natta. 1
Cid Skrevet 12. oktober #159503 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (10 timer siden): Ja...kunne noen la ham gjennomgå det samme i en stor vaskemaskin... 👿 Håper inderlig at han ble straffet for dette, kjente jeg ble uvel av hele saken 1 1
Cid Skrevet 12. oktober #159504 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Tre forskjellige gale svar der over. Natta. Natta til deg og Anton 1
Cid Skrevet 12. oktober #159505 Skrevet 12. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe lagde hot dog av han 🦮🌭 Dette er sant da, du liker å spise hund.
SVK Skrevet 12. oktober #159506 Skrevet 12. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Å være sjefredaktør i Le og Rør er en veldig krevende men taknemlig jobb Takk og jeg hadde ikke klart jobben uten din hjelp. 2
Cid Skrevet 12. oktober #159507 Skrevet 12. oktober SVK skrev (1 minutt siden): Takk og jeg hadde ikke klart jobben uten din hjelp. Og den ukentlige 6 sifrede pengestøtten fra Hoppe 🙋🏼♀️💰
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159508 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Tusen takk. Kanskje noe nytt du kan fortsette med fremover og inn i det nye året? Ferdig med det for lengst. Brunostskiver og kaffekopp. En dl melk, for det var det hun hadde i kveld, men i morgen kommer atter en handlingsmulighetsdag og da blir det sus i serken. NEI, DET KOMMER INGEN FRIERE DA HELLER! (Cid!) Nei, det hadde jeg helt klart merket! Han er nok god med baller tror jeg... Ja, der kan dere ha rett. Derfor er han ikke gift med noen, for så utstudert kul er han ikke. Bare naturlig. En skogens mann som lever fornuftig. Altså kjenner du ikke Hoppe i det hele tatt. Tenk å påstå noe sånt ennå¨, etter all denne tiden. Jeg har da som vanlig en helt nøytral kommentar hele året. Nå er straks kveldsmaten nedover i magen og Hoppen skal legge seg etter Jeg hører stereolatter og vet godt hvem det er. ...for de ler på vestlandsk. Lett å høRRRRRRRe da. En klissete sukkerpappa? Høres ikke morsomt ut. Har ikke han smasket på hun strandkikkingsberta da? Hun som før var MED og nå er hun helt uten sminke og skal fortelle verden at det er kult nå som hun sier det? Liam med nesen har sikkert hendene fulle han. Hihi...smaken av absolutt ingenting til mange kroner? Spøkelser på forumet!
Ciaran og Ciara Skrevet 12. oktober #159509 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (36 minutter siden): Tre forskjellige gale svar der over. Natta. Vi ønsker deg en Godnatt Hoppe. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #159511 Skrevet 13. oktober Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Cid Skrevet 13. oktober #159512 Skrevet 13. oktober Ciaran og Ciara skrev (Akkurat nå): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. First price kneip med gammelost og et glass geitemelk. 1
Cid Skrevet 13. oktober #159514 Skrevet 13. oktober Wow bildene ser ut som ett stort bilde pga den eksakt like svarte fargen 😄 1
Ciaran og Ciara Skrevet 13. oktober #159515 Skrevet 13. oktober Cid skrev (7 minutter siden): First price kneip med gammelost og et glass geitemelk. Vi vet ikke om Hoppe vil ha det, men vi sier ja takk, for vi liker både gammelost og geitemelk. 1
Hoppetaujenta Skrevet 13. oktober #159517 Skrevet 13. oktober Cid skrev (3 timer siden): Nå ser hun på hvordan blyanter blir laget. Takk, nå er den sett og dette her visste jeg heller ikke. Mye artig der ute på nettet. Har noen billige liggende, men tegner lite. Rettelse; ingenting for tiden. Mangler inspirasjon. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. Yess! Cid skrev (3 timer siden): First price kneip med gammelost og et glass geitemelk. Cid skrev (3 timer siden): HUFF! Presanger til C&C i farta! Det står at den er langtidsholdbar, men denne har visst gått litt ut på dato. Cid skrev (3 timer siden): Wow bildene ser ut som ett stort bilde pga den eksakt like svarte fargen 😄 Det gjør de faktisk og det er første gang jeg har lagt merke til. Ciaran og Ciara skrev (3 timer siden): Vi vet ikke om Hoppe vil ha det, men vi sier ja takk, for vi liker både gammelost og geitemelk. Er det virkelig sant??? Da skal dere få det i all evighet heretter. Husk det, Herr Cid. ...for jeg vil ikke ha det. Ellers takk. 1
Cid Skrevet 13. oktober #159518 Skrevet 13. oktober Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Takk, nå er den sett og dette her visste jeg heller ikke. Mye artig der ute på nettet. Har noen billige liggende, men tegner lite. Rettelse; ingenting for tiden. Mangler inspirasjon. Yess! Presanger til C&C i farta! Det står at den er langtidsholdbar, men denne har visst gått litt ut på dato. Det gjør de faktisk og det er første gang jeg har lagt merke til. Er det virkelig sant??? Da skal dere få det i all evighet heretter. Husk det, Herr Cid. ...for jeg vil ikke ha det. Ellers takk. Hva vil du ha da? 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå