Cid Skrevet 12. oktober #159481 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Hmm, var det ikke du som likte han så godt da? (hva? har ikke jeg lagt meg ennå da? ) Ja og det mener jeg alltid. ALLTID! Men man kan jo kun velge å se på yngre moden mann-bilder? I fantasien er alt perfekt. Det liker jeg veldig godt. Det heter jo at "litt tull hver dag holder doktoren borte"! Nei, det virker noe rart må jeg si. Alle de eldre bør tenke på det neste gang det skal spilles inn. Kan brukes til så mangt den oppførselen der. Langtifra. Hadde jeg vært gift, så hadde det aldri vært et tradisjonelt pent, hvitt blondekjolebryllup. ALDRI! Wow...der kan du gå glipp av en moden ung fyr som sendes rett til slaktebenken. Liker han i MasterChef.
Cid Skrevet 12. oktober #159482 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vil ikke se på slam Cid-video. Er fra Greys Anatomy.
Cid Skrevet 12. oktober #159483 Skrevet 12. oktober Nå er hun en tur innom frierhuset før hun skal legge seg. 🙋🏼♀️🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🏠
Cid Skrevet 12. oktober #159484 Skrevet 12. oktober Hoppe får sansen for ene frieren og inviterer han opp på rommet hennes 🙋🏼♀️🕺🛌
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159485 Skrevet 12. oktober Cid skrev (2 minutter siden): Nå er hun en tur innom frierhuset før hun skal legge seg. 🙋🏼♀️🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🕺🏠 Måtte bare gå rundt og gi dem hver og en sitt fylte eggeglass med "vitaminer" så de sover godt hele natta.
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159486 Skrevet 12. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Hoppe får sansen for ene frieren og inviterer han opp på rommet hennes 🙋🏼♀️🕺🛌 Jeg legger ut et hint.... Sier ikke noe mere.
Cid Skrevet 12. oktober #159487 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Jeg legger ut et hint.... Sier ikke noe mere. Hint til hva?
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159489 Skrevet 12. oktober Noen får finne det ut selv. Sier ikke mer, men det blir en overraskelse kanskje?
Cid Skrevet 12. oktober #159490 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Noen får finne det ut selv. Sier ikke mer, men det blir en overraskelse kanskje? For frierne?
Cid Skrevet 12. oktober #159491 Skrevet 12. oktober Jeg, den voksne sønnen din ordet og typen din Anton er glade for at du er tilbake Hoppe
Cid Skrevet 12. oktober #159493 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Ai will now say no more. Om hva?
Cid Skrevet 12. oktober #159495 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Du ser det når du ser det. Masekråke. Maseherborgkråkevik? Så du hva jeg og kjæresten din Anton skrev nettopp?
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159496 Skrevet 12. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Maseherborgkråkevik? Så du hva jeg og kjæresten din Anton skrev nettopp? Jeg så det men jeg så det ikke.
Cid Skrevet 12. oktober #159497 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg så det men jeg så det ikke. Du likte ikke velkomsten? 😕
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159498 Skrevet 12. oktober Mitt lille Ord er et barn og den som sier noe annet blir ikke lest. Hvor er SVK i kveld da? Forfatter mer tull på sin såkalte jobb? *fnyyys*
Cid Skrevet 12. oktober #159500 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Mitt lille Ord er et barn og den som sier noe annet blir ikke lest. Hvor er SVK i kveld da? Forfatter mer tull på sin såkalte jobb? *fnyyys* Å være sjefredaktør i Le og Rør er en veldig krevende men taknemlig jobb
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå