Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159461 Skrevet 12. oktober Han spiller for godt til at det kun er spill. Jeg vil ALDRI møte ham! 1
Cid Skrevet 12. oktober #159462 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): "Helvetes kylling"...sier Ordet fornøyd, for han har lært englesk av onklene som lot ham ri på elefant. Litt vanskelig når hun henger rundt på ham stort sett hele tiden og du er her. Sorry. Og fuck this og dat? Hydrium skrev (2 minutter siden): Hæ? Har du sett at han ikke har bannet? Jeg håper de spiller på hells kitchen, fordi det blir veldig mye han er slem der 😅 Jeg ser aldri på det lenger siden det er så overdrevent skuespill 😛 1
Cid Skrevet 12. oktober #159463 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Han spiller for godt til at det kun er spill. Jeg vil ALDRI møte ham! Det sier du om alle skuespillere 🥸
Hydrium Skrevet 12. oktober #159464 Skrevet 12. oktober Hoppetaujenta skrev (2 minutter siden): Litt vanskelig når hun henger rundt på ham stort sett hele tiden og du er her. Sorry. Det går bra. Han er litt eldere i virkeligheten enn jeg trodde når jeg googler 😅
Cid Skrevet 12. oktober #159465 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (Akkurat nå): Det går bra. Han er litt eldere i virkeligheten enn jeg trodde når jeg googler 😅 Han oppfører seg ikke som alderen 😛
Hydrium Skrevet 12. oktober #159466 Skrevet 12. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Han oppfører seg ikke som alderen 😛 Tror ingen av oss på sosial prat gjør det heller 😄 Det er deilig å bare tulle litt. 1
Cid Skrevet 12. oktober #159467 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (4 minutter siden): Tror ingen av oss på sosial prat gjør det heller 😄 Det er deilig å bare tulle litt. Mener at folk i 70 årene bruker ikke å løpe rundt, banke, skyte og jakte på skurker
Hydrium Skrevet 12. oktober #159468 Skrevet 12. oktober Cid skrev (5 minutter siden): Mener at folk i 70 årene bruker ikke å løpe rundt, banke, skyte og jakte på skurker 1
Cid Skrevet 12. oktober #159469 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (8 minutter siden): Liker du 50 år eldre menn?
Hydrium Skrevet 12. oktober #159471 Skrevet 12. oktober Cid skrev (9 minutter siden): Liker du 50 år eldre menn? Nei 😊
Cid Skrevet 12. oktober #159472 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (1 minutt siden): Nei 😊 50 år yngre da?
Hydrium Skrevet 12. oktober #159473 Skrevet 12. oktober Cid skrev (Akkurat nå): 50 år yngre da? Jeg er 22. Liker ingen yngre, ikke ett år engang 😋
Cid Skrevet 12. oktober #159474 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (7 minutter siden): Jeg er 22. Liker ingen yngre, ikke ett år engang 😋 Må de være født samme år, måned og ikke mer enn 1 dag før eller etter deg?
Hydrium Skrevet 12. oktober #159475 Skrevet 12. oktober Cid skrev (1 minutt siden): Må de være født samme år, måned og ikke mer enn 1 dag før eller etter deg? Neida, bare ikke yngre enn meg.
Cid Skrevet 12. oktober #159476 Skrevet 12. oktober Hydrium skrev (4 minutter siden): Neida, bare ikke yngre enn meg. Så ikke en 18 åring? 😅
Hydrium Skrevet 12. oktober #159477 Skrevet 12. oktober Cid skrev (Akkurat nå): Så ikke en 18 åring? 😅 Tenårin? Æsj 😋
Cid Skrevet 12. oktober #159478 Skrevet 12. oktober Nå har vi alle tatt en flytur sammen for å feire at Hoppe er tilbake men det ender ikke bra o:
Hoppetaujenta Skrevet 12. oktober #159479 Skrevet 12. oktober Cid skrev (1 time siden): Og fuck this og dat? Jeg ser aldri på det lenger siden det er så overdrevent skuespill 😛 Hmm, var det ikke du som likte han så godt da? (hva? har ikke jeg lagt meg ennå da? ) Cid skrev (1 time siden): Det sier du om alle skuespillere 🥸 Ja og det mener jeg alltid. ALLTID! Hydrium skrev (1 time siden): Det går bra. Han er litt eldere i virkeligheten enn jeg trodde når jeg googler 😅 Men man kan jo kun velge å se på yngre moden mann-bilder? I fantasien er alt perfekt. Hydrium skrev (1 time siden): Tror ingen av oss på sosial prat gjør det heller 😄 Det er deilig å bare tulle litt. Det liker jeg veldig godt. Det heter jo at "litt tull hver dag holder doktoren borte"! Cid skrev (55 minutter siden): Mener at folk i 70 årene bruker ikke å løpe rundt, banke, skyte og jakte på skurker Nei, det virker noe rart må jeg si. Alle de eldre bør tenke på det neste gang det skal spilles inn. Hydrium skrev (49 minutter siden): Kan brukes til så mangt den oppførselen der. Cid skrev (32 minutter siden): Anton og Hoppe når de var unge og nygifte. Langtifra. Hadde jeg vært gift, så hadde det aldri vært et tradisjonelt pent, hvitt blondekjolebryllup. ALDRI! Hydrium skrev (26 minutter siden): Jeg er 22. Liker ingen yngre, ikke ett år engang 😋 Wow...der kan du gå glipp av en moden ung fyr som sendes rett til slaktebenken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå