Cid Skrevet 11. juni #153561 Skrevet 11. juni (endret) Hoppetaujenta skrev (55 minutter siden): Ja til gode brødskiver med pålegg nok til en storfamilie på hver blings. Hår og skjegg er heller ikke ekkelt, men friere og kjærester må jeg si neitakk til. Dette vet alle sammen her nå! Har spist fjordlandkvelds. Godt. Luftet og ordnet på mitt soverom, egentlig for å finne en bortkommen pakke med noen klær i og nå er de funnet. Er det ikke stjelt, så kommer alt til rette igjen. Lurer fortsatt på hvem som sa det. Endret 11. juni av Cid
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #153564 Skrevet 11. juni Cid skrev (4 minutter siden): Dette er Anton som ung. 😉😉 Cid skrev (1 minutt siden): Hoppe og Anton når de var små. Vi synes at de var søte.🥰🥰
SVK Skrevet 11. juni #153565 Skrevet 11. juni Dyrene håper at Cid snart sovner slik de kan spise han. 1
Cid Skrevet 11. juni #153566 Skrevet 11. juni SVK skrev (1 minutt siden): Dyrene håper at Cid snart sovner slik de kan spise han. Jeg sover aldri.
SVK Skrevet 11. juni #153567 Skrevet 11. juni (endret) Cid skrev (3 minutter siden): Jeg sover aldri. Er dette deg: ? Endret 11. juni av SVK 1 1
SVK Skrevet 11. juni #153569 Skrevet 11. juni Cid skrev (6 minutter siden): 🏃🏻 Du løp rett inn i fellen til Woffe! 1
Cid Skrevet 11. juni #153570 Skrevet 11. juni SVK skrev (7 minutter siden): Du løp rett inn i fellen til Woffe! 🦴
Cid Skrevet 11. juni #153572 Skrevet 11. juni SVK skrev (31 minutter siden): Dette er Anton: Er ikke han Prins Ali da?
Ciaran og Ciara Skrevet 11. juni #153573 Skrevet 11. juni SVK skrev (1 time siden): Dette er Anton: SVK skrev (1 time siden): Du løp rett inn i fellen til Woffe!
Ciaran og Ciara Skrevet 12. juni #153575 Skrevet 12. juni Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. 1
SVK Skrevet 12. juni #153576 Skrevet 12. juni Cid skrev (7 timer siden): Er ikke han Prins Ali da? Det er faren til Aladdin fra filmen: Aladdin og røvernes konge.
Cid Skrevet 12. juni #153577 Skrevet 12. juni SVK skrev (1 time siden): Det er faren til Aladdin fra filmen: Aladdin og røvernes konge. Vet.
Hoppetaujenta Skrevet 12. juni #153578 Skrevet 12. juni Cid skrev (11 timer siden): Dette er Anton som ung. Morsom type dette, men nei, ikke Anton dette heller. Helt alvorlig så liker jeg rødt hår og klær med personlig vri!!! Cid skrev (11 timer siden): Hoppe og Anton når de var små. Nei, vi kjente ikke hverandre som barn. Er det Cid og SVK kanskje...eller C&C? SVK skrev (10 timer siden): Du løp rett inn i fellen til Woffe! Søte lille tøyseWoffen min! SVK skrev (9 timer siden): Dette er ikke Anton: STILIG!!! Hvorfor selger de ikke sånne gøye antrekk på Dressmann? Da skulle jeg handlet til meg selv. Og Ordet. Ciaran og Ciara skrev (4 timer siden): Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner. JA! Gulrotbrød med dansk leverpostei på! SVK skrev (1 time siden): Det er faren til Aladdin fra filmen: Aladdin og røvernes konge. Kjempestilige klær, men jeg vet ikke sånne ting. Hvem som er hvem. 1
SVK Skrevet 12. juni #153579 Skrevet 12. juni Cid skrev (17 minutter siden): Vet. Skjønner. Var ikke sikker siden jeg tenkte at ikke alle har sett den filmen. Det var en av disse "rett til VHS"-filmene til Disney.
Cid Skrevet 12. juni #153580 Skrevet 12. juni SVK skrev (5 minutter siden): Skjønner. Var ikke sikker siden jeg tenkte at ikke alle har sett den filmen. Det var en av disse "rett til VHS"-filmene til Disney. Bra film.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå