Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153341 Skrevet 7. juni SVK skrev (52 minutter siden): ALDRI! Du sinnataggen kan bli med inn i de låste stedene med Cid. Så kan dere skamme dere og spikke figurer i kor. Cid skrev (20 minutter siden): 🔑🛖🚪🔑 Vakter skal patruljerer rundt og plage dere.
Cid Skrevet 7. juni #153342 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (6 minutter siden): Du sinnataggen kan bli med inn i de låste stedene med Cid. Så kan dere skamme dere og spikke figurer i kor. Vakter skal patruljerer rundt og plage dere. 🥺
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153343 Skrevet 7. juni Hjelper ikke med sånn blikk nå. Dette er alvor!
Cid Skrevet 7. juni #153344 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hjelper ikke med sånn blikk nå. Dette er alvor! Jeg er uskyldig 🥺
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153346 Skrevet 7. juni Cid skrev (7 minutter siden): Jeg er ALDRI uskyldig 🥺 SANT! Cid skrev (7 minutter siden): Nå er Anton og hans frue Hoppe med på Hotel Cæsar. Nå Hopper hun ut av denne tråden og er sulten på ordentlig. Nytter ikke med et eple da.
Cid Skrevet 7. juni #153347 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): SANT! Nå Hopper hun ut av denne tråden og er sulten på ordentlig. Nytter ikke med et eple da. Er jeg trygg da?:)
SVK Skrevet 7. juni #153348 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (32 minutter siden): Du sinnataggen kan bli med inn i de låste stedene med Cid. Så kan dere skamme dere og spikke figurer i kor. Du glemmer som vanlig at jeg har journalistisk immunitet.
Cid Skrevet 7. juni #153349 Skrevet 7. juni SVK skrev (Akkurat nå): Du glemmer som vanlig at jeg har journalistisk immunitet. Jeg med.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #153351 Skrevet 7. juni SVK skrev (3 timer siden): SVK skrev (3 timer siden): This is Lønneberget: 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153352 Skrevet 7. juni Cid skrev (1 time siden): Er jeg trygg da?:) Så absolutt ikke. SVK skrev (1 time siden): Du glemmer som vanlig at jeg har innbilt journalistisk immunitet. Nei, nettopp det husker jeg. Altså ikke i det hele tatt immunitet. Cid skrev (1 time siden): Jeg med. Ja, du er akkurat som SVK!
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153354 Skrevet 7. juni SVK skrev (9 minutter siden): Nå koser nok Hoppe seg med Fjordlands penne alla vodka Nei, det ble to skiver til i dag. Gulrotbrød med nøkkelost. Kaffe og melk. Jeg er ikke helt meg selv i dag og har bare tatt oppvasken...ellers har intet husarbeid blitt rørt av meg og jeg tror jeg må tidlig i seng. Det er ganske vanlig ønske nå tror jeg. Har forsøkt å se "Bridgerton", men sovnet stadig i stolen og hoppet over hendelser i historien. Hoppe er gjennomtrøtt for tiden.
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #153355 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (26 minutter siden): Så absolutt ikke. Nei, nettopp det husker jeg. Altså ikke i det hele tatt immunitet. Ja, du er akkurat som SVK! 1
SVK Skrevet 7. juni #153356 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (40 minutter siden): Nei, det ble to skiver til i dag. Gulrotbrød med nøkkelost. Kaffe og melk. Jeg er ikke helt meg selv i dag og har bare tatt oppvasken...ellers har intet husarbeid blitt rørt av meg og jeg tror jeg må tidlig i seng. Det er ganske vanlig ønske nå tror jeg. Har forsøkt å se "Bridgerton", men sovnet stadig i stolen og hoppet over hendelser i historien. Hoppe er gjennomtrøtt for tiden. Ordet: Hvem er du i dag?
SVK Skrevet 7. juni #153357 Skrevet 7. juni (endret) Nå slapper nok Hoppe av med å glane på rumpa til Anton mens han tar oppvasken til Hoppe. Endret 7. juni av SVK
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #153358 Skrevet 7. juni SVK skrev (5 minutter siden): Ordet: Hvem er du i dag? SVK skrev (3 minutter siden): Nå slapper nok Hope av med å glane på rumpa til Anton mens han tar oppvasken til Hoppe. Vi gjetter at du får storfint besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 1
SVK Skrevet 7. juni #153359 Skrevet 7. juni Ciaran og Ciara skrev (8 minutter siden): Vi gjetter at du får storfint besøk av Fru Kjevle og Herr Steikepanne når hun leser dette.😉😉 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå