Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #153321 Skrevet 7. juni Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1
SVK Skrevet 7. juni #153322 Skrevet 7. juni (endret) Cid skrev (22 minutter siden): Har dårlige nyheter, Anton har funnet ut at jeg ville lage kaninsuppe av Milo så nå får jeg juling så det holder! Er ikke det gode nyheter? Endret 7. juni av SVK
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153323 Skrevet 7. juni (endret) Snakkes om en stund og ha en bra lørdag så lenge, C&C. Ingen kaninsuppe lages i denne tråden! Endret 7. juni av Hoppetaujenta 1
Ciaran og Ciara Skrevet 7. juni #153324 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Snakkes om en stund og ha en bra lørdag så lenge. 1
Cid Skrevet 7. juni #153325 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Snakkes om en stund og ha en bra lørdag så lenge. Er du sint på meg og avdøde Milo?
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153328 Skrevet 7. juni Cid skrev (1 time siden): Er du sint på meg og avdøde Milo? Nei? Skulle jeg være det? Har du gjort noe slemt som jeg ikke vet om, eller? SVK skrev (41 minutter siden): Nå smugspiser Hoppe Fjordlands hash-brownies. Nei, det er ikke lov og Hoppe følger norges lover. 1
Cid Skrevet 7. juni #153329 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Nei? Skulle jeg være det? Har du gjort noe slemt som jeg ikke vet om, eller? Nei, det er ikke lov og Hoppe følger norges lover. Nei men Anton slakta Milo og lagde kaninsuppe 😕
Cid Skrevet 7. juni #153330 Skrevet 7. juni SVK skrev (46 minutter siden): Nå smugspiser Hoppe Fjordlands hash-brownies. Hun blir så høy at hun tror hun kan fly. 1
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153331 Skrevet 7. juni Cid skrev (2 minutter siden): Nei men JEG slakta Milo og lagde kaninsuppe 😕 Vaktene mine så deg og Anton er skuffet over at du kan si sånt om snille han. Cid skrev (1 minutt siden): Hun blir så høy at hun tror hun kan fly. Det er direkte løgn og kan ikke brukes som nyheter i denne tråden.
Cid Skrevet 7. juni #153332 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Vaktene mine så deg og Anton er skuffet over at du kan si sånt om snille han. Det er direkte løgn og kan ikke brukes som nyheter i denne tråden. Er dyrene i svært dyp sorg nå? 1
Cid Skrevet 7. juni #153333 Skrevet 7. juni Cid skrev (4 minutter siden): Hun blir så høy at hun tror hun kan fly. Hun landa i armene til frierne, hun takker de med å kle av seg foran dem. 🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼
SVK Skrevet 7. juni #153334 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (20 minutter siden): Jeg bryter loven slik at jeg kan komme i fengsel og få smasket fengselsfugler.
Hoppetaujenta Skrevet 7. juni #153337 Skrevet 7. juni (endret) Cid skrev (39 minutter siden): Er dyrene i svært dyp sorg nå? Ja, de hikster og er kjempetriste og tre av dem UUUUUUULER. Cid skrev (38 minutter siden): Jeg landa i armene til frierne, jeg takker de enormt med å kle av meg foran dem og vifte med svansen. 🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 <<< Cid løper dem glad i møte 🚶♂️.... Godt med litt sannhet for en gangs skyld her. SVK skrev (26 minutter siden): Nei, nå får du reise deg opp og ikke oppføre deg som aperitiffen til frierne som du tror kommer. Endret 7. juni av Hoppetaujenta 1
SVK Skrevet 7. juni #153339 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Nei, nå får du reise deg opp og ikke oppføre deg som aperitiffen til frierne som du tror kommer. ALDRI!
Cid Skrevet 7. juni #153340 Skrevet 7. juni Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Ja, de hikster og er kjempetriste og tre av dem UUUUUUULER. Godt med litt sannhet for en gangs skyld her. Nei, nå får du reise deg opp og ikke oppføre deg som aperitiffen til frierne som du tror kommer. 🔑🛖🚪🔑 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå