SVK Skrevet 5. juni #153201 Skrevet 5. juni Cid skrev (7 minutter siden): Dette er sant. Hoppe faller alltid for bad boys.
Cid Skrevet 5. juni #153202 Skrevet 5. juni SVK skrev (8 minutter siden): Hoppe faller alltid for bad boys. Også for fengselsgfugler som Erik Jensen.
SVK Skrevet 5. juni #153203 Skrevet 5. juni Cid skrev (Akkurat nå): Også for fengselsgfugler som Erik Jensen. Dessverre sant.
SVK Skrevet 5. juni #153205 Skrevet 5. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Bad boys og fengeslfugler. Det var akkurat sånn jeg visste du ville reagere!
Cid Skrevet 5. juni #153206 Skrevet 5. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Heldigvis ikke sant. Så du kledde ikke av seg foran Marius?
Cid Skrevet 5. juni #153207 Skrevet 5. juni SVK skrev (1 minutt siden): Det var akkurat sånn jeg visste du ville reagere! Hun elsker Erik Jensen.
SVK Skrevet 5. juni #153209 Skrevet 5. juni Hadde det vært opp til Hoppe så hadde fengslene blitt omgjort til hennes frierhus.
Cid Skrevet 5. juni #153210 Skrevet 5. juni SVK skrev (1 minutt siden): Hadde det vært opp til Hoppe så hadde fengslene blitt omgjort til hennes frierhus. Hun elsker kriminelle.
SVK Skrevet 5. juni #153211 Skrevet 5. juni Cid skrev (1 minutt siden): Hun elsker kriminelle. Hoppetaujenta skrev (10 minutter siden): Kriminelle! Hoppe klarer ikke styre seg.
Cid Skrevet 5. juni #153213 Skrevet 5. juni SVK skrev (3 minutter siden): Hoppe klarer ikke styre seg. Men folk som breivik og fritzel blir for mye for henne.
Cid Skrevet 5. juni #153214 Skrevet 5. juni (endret) Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): NÅ SNIKER JEG MEG SNART INN I FENGSELET I FORKLEDNING! Lykke til Endret 5. juni av Cid
Cid Skrevet 5. juni #153215 Skrevet 5. juni Cid skrev (12 minutter siden): Så du kledde ikke av seg foran Marius? Jo hun gjorde det og nå anmelder hun han.
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni #153216 Skrevet 5. juni Nei, slikt gjør hun knapt for seg selv en gang, når nattkjolen skal skiftes og leggetid er her. Hun er sjenert.
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni #153217 Skrevet 5. juni Hun kom akkurat på at det er pinseaften til lørdag. Så rar denne våren har vært.
SVK Skrevet 5. juni #153218 Skrevet 5. juni Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Hun kom akkurat på at det er pinseaften til lørdag. Så rar denne våren har vært. Enig. Når påsken var så sen så kom sommeren så raskt. 1
Cid Skrevet 5. juni #153219 Skrevet 5. juni Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Nei, slikt gjør hun knapt for seg selv en gang, når nattkjolen skal skiftes og leggetid er her. Hun er sjenert. Hva?
Hoppetaujenta Skrevet 5. juni #153220 Skrevet 5. juni Cid skrev (16 minutter siden): Hva? Du snakker stadig om at jeg skal kle av meg foran gutter og menn, men nei...det er ikke min hobby.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå