Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #153141 Skrevet 3. juni Cid skrev (1 time siden): Nå leker hun med doen sitt lol. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): De slapper av hos meg. Får mat, vann og sover litt. De liker meg. De verner meg. Nei. Var i seng halv tolv omtrent. 💤 Verre og verre. Slik ser de alltid ut når de hører Cids navn. SVK skrev (5 timer siden): Stemmer:
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #153142 Skrevet 3. juni Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #153143 Skrevet 3. juni Cid skrev (2 timer siden): Ble du og Anton skuffet over meg når dere leste det innlegget? Alle tre og Kjell. Veldig skuffet. og Ordet... Ciaran og Ciara skrev (1 time siden): Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 På gjensyn. 1
Cid Skrevet 3. juni #153144 Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Alle tre og Kjell. Veldig skuffet. og Ordet... På gjensyn. Er jo bare spøk, alt er bra 1
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #153149 Skrevet 3. juni Hvis til og med Dave sier at om Hoppe ikke liker sånne kommentarer og bilder om elendighet, så er det slik for henne. Yuuuup! 1
Cid Skrevet 3. juni #153150 Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Hvis til og med Dave sier at om Hoppe ikke liker sånne kommentarer og bilder om elendighet, så er det slik for henne. Yuuuup! Har han sagt det?
Cid Skrevet 3. juni #153151 Skrevet 3. juni Cid skrev (9 minutter siden): Dette er Hoppe og Anton. Dette er sant.
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #153153 Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Alle tre og Kjell. Veldig skuffet. og Ordet... På gjensyn.
Hoppetaujenta Skrevet 3. juni #153154 Skrevet 3. juni Cid skrev (1 time siden): Har han sagt det? Til meg og mine venner ja. Cid skrev (1 time siden): Dette er ikke sant. Ikke noe av det du skriver innimellom. Cid skrev (1 time siden): Hoppe skal på date med han her nå. Fremmed mann = neitakk 100% 1
Ciaran og Ciara Skrevet 3. juni #153155 Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (15 minutter siden): Til meg og mine venner ja. Ikke noe av det du skriver innimellom. Fremmed mann = neitakk 100%
Cid Skrevet 3. juni #153156 Skrevet 3. juni Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Til meg og mine venner ja. Ikke noe av det du skriver innimellom. Fremmed mann = neitakk 100% Han var med i Himmelblå.
Cid Skrevet 4. juni #153160 Skrevet 4. juni Cid skrev (3 timer siden): Nå har Anton og Hoppe havnet i en bilulykke. 🏥🚑🚍🚙👨🏼👱🏻♀️ Cid skrev (3 timer siden): Anton havner i koma 🏥👨🏼🤕🛌 Oppdatering: Hoppe kom helskinnet ut av det, hun er nå hjemme med meg og Ordet og sover 🛌 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå