Cid Skrevet 27. mai #152941 Skrevet 27. mai Hoppetaujenta skrev (33 minutter siden): Hvis noen kan vise meg og fortelle litt om hva dette er, så smaker jeg gjerne. JO! Glemte den i farten, liten og søt som den var...akkurat som deg. Takk, du vet at jeg er snille uskyldige Cid 24/7
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai #152942 Skrevet 27. mai Phoenix Heart skrev (1 time siden): Hoppe smaker på eksotisk frukt SVK skrev (2 timer siden): Tydelig at du ikke bruker stekepanna til matlaging. 😉😉 Hoppetaujenta skrev (4 timer siden): Huff, så mange vemmelige og helt ubrukelige manneforslag til meg...som IKKE VIL HA SÅNNE!!! Blir deppa. Må ha frokost!
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai #152943 Skrevet 27. mai Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍
Cid Skrevet 27. mai #152945 Skrevet 27. mai Nå har både Hoppe og Anton kledd av seg foran store ordet 👱🏼♂️
Hoppetaujenta Skrevet 27. mai #152947 Skrevet 27. mai Hoppe logger av og "går tur" til nærbutikken. 1
Ciaran og Ciara Skrevet 27. mai #152948 Skrevet 27. mai Hoppetaujenta skrev (3 minutter siden): Hoppe logger av og "går tur" til nærbutikken. Vi ønsker deg god tur på nærbutikken. 1
Cid Skrevet 28. mai #152949 Skrevet 28. mai Cid skrev (13 timer siden): Nå har både Hoppe og Anton kledd av seg foran store ordet 👱🏼♂️ Dette skjedde.
Ciaran og Ciara Skrevet 28. mai #152951 Skrevet 28. mai Vi gjetter at Hoppe skal spise en godfrokost når hun våkner.
Hoppetaujenta Skrevet 28. mai #152956 Skrevet 28. mai Cid skrev (2 timer siden): Nå lager hun hyperrealistiske fruktkaker. Dette er kakekunst! "Fem om dagen?" Cid skrev (2 timer siden): Fenomenalt godt laget. Cid skrev (1 time siden): Tim kommer tilbake til Lønneberget i dag. Han liker jeg. Må være en fin far eller bestefartype det der. Cid skrev (15 minutter siden): Hoppe og Anton lager sukkerspinn kjeks. Kan gjerne smake.
Cid Skrevet 28. mai #152957 Skrevet 28. mai Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Dette er kakekunst! "Fem om dagen?" Fenomenalt godt laget. Han liker jeg. Må være en fin far eller bestefartype det der. Kan gjerne smake. Kjekkere med sånne innlegg fra meg? 1
SVK Skrevet 28. mai #152959 Skrevet 28. mai (endret) Hoppetaujenta skrev (22 minutter siden): Anton, hvorfor investerte du ikke pengene dine i Bitcoin for 15 år siden slik i hadde vært milliardærer i dag? Endret 28. mai av SVK
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå