Ciaran og Ciara Skrevet i går, 11:49 #152701 Del Skrevet i går, 11:49 Vi logger av nå, vi kommer tilbake her i kveld.👨🦰👩🦰👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 12:52 #152702 Del Skrevet i går, 12:52 Det er ikke sant. Det siste der. Cid skrev (27 minutter siden): Bedre å bli gammel enn å dø ung. Joo, det er klart. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 14:29 #152703 Del Skrevet i går, 14:29 Hoppetaujenta skrev (1 time siden): Det er ikke sant. Det siste der. Joo, det er klart. Hva er ikke sant? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 15:03 #152704 Del Skrevet i går, 15:03 Hoppetaujenta skrev (11 minutter siden): Det er gøy når man er barn. Jeg er tje og et haltt! Du har frierne dine i hvert fall 🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼👱🏻♀️🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼🕺🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 15:48 #152705 Del Skrevet i går, 15:48 Nå har Anton flørtet med @Boetica Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 16:58 #152706 Del Skrevet i går, 16:58 Vi gjetter at Hoppe spiser kveldsmat nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet i går, 17:15 #152707 Del Skrevet i går, 17:15 Hun spiste potetmos og en pølse. Godt, men nå blir det en pause på akkurst det en tid fremover. Jeg har tittet på "boligen i Lommedalen" og joda, jeg kunne ha bodd der. Vaktbu og fine, lange gjerder. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:22 #152708 Del Skrevet i går, 17:22 Hoppetaujenta skrev (5 minutter siden): Hun spiste potetmos og en pølse. Godt, men nå blir det en pause på akkurst det en tid fremover. Jeg har tittet på "boligen i Lommedalen" og joda, jeg kunne ha bodd der. Vaktbu og fine, lange gjerder. Vi sier nam nam til pølse og potetmos. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet i går, 17:23 #152709 Del Skrevet i går, 17:23 Cid skrev (2 timer siden): Hva er ikke sant? Hoppetaujenta skrev (8 minutter siden): Hun spiste potetmos og en pølse. Godt, men nå blir det en pause på akkurst det en tid fremover. Jeg har tittet på "boligen i Lommedalen" og joda, jeg kunne ha bodd der. Vaktbu og fine, lange gjerder. ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 17:26 #152710 Del Skrevet i går, 17:26 Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 19:35 #152711 Del Skrevet i går, 19:35 Nå har Hoppe blitt gravid med fangevokteren fordi hun har hørt at mødre ikke kan sitte i fengsel. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 19:50 #152712 Del Skrevet i går, 19:50 (endret) SVK skrev (17 minutter siden): Nå har Hoppe blitt gravid med fangevokteren fordi hun har hørt at mødre ikke kan sitte i fengsel. Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Det er ikke første gangen jeg har brukt det trikset. Endret i går, 19:53 av SVK Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 19:51 #152713 Del Skrevet i går, 19:51 Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 19:58 #152714 Del Skrevet i går, 19:58 Hoppetaujenta skrev (2 timer siden): Har jeg fortalt om da jeg satt på Stortinget samtidig som jeg fikk betalt millioner av store bedrifter for å stemme på det de ønsket? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:02 #152715 Del Skrevet i går, 20:02 Vi gjetter at Hoppe sover nå. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 20:14 #152716 Del Skrevet i går, 20:14 Dette er Ordet: 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:32 #152717 Del Skrevet i går, 20:32 SVK skrev (17 minutter siden): Dette er Ordet: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SVK Skrevet i går, 20:34 #152718 Del Skrevet i går, 20:34 Ciaran og Ciara skrev (1 minutt siden): 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ciaran og Ciara Skrevet i går, 20:55 #152719 Del Skrevet i går, 20:55 SVK skrev (20 minutter siden): Vi har sett den der på YouTube den er skikkelig kul. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 16 timer siden #152720 Del Skrevet 16 timer siden Cid skrev (12 timer siden): ? Lurer du på Lommedalen? Märtha Louises hus skal selges. Det lå for seg selv i skog. Likte det. https://www.finn.no/realestate/homes/ad.html?finnkode=406311812 Ciaran og Ciara skrev (12 timer siden): Vi gjetter at Hoppe hører på radio.📻📻 Ser på tv.📺📺 Og ser på YouTube videoer på pc-en nå.💻💻 Litt ja. I seng tidlig i går. Varmen krever sitt, dessverre. SVK skrev (10 timer siden): Nå har Hoppe blitt gravid med fangevokteren fordi hun har hørt at mødre ikke kan sitte i fengsel. ...men det kan de jo tror jeg...uansett, Hoppen ville aldri ha inngått en slik avtale med noen. SVK skrev (9 timer siden): Ikke hør på sladder. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Hoppe pusser tennene nå. Mhm. SVK skrev (9 timer siden): Du har grunner til å se sånn ut ja. Ciaran og Ciara skrev (9 timer siden): Vi gjetter at Hoppe sover nå. Stemte det. SVK skrev (9 timer siden): Dette er Ordet: Uskyldsren og søt i utgangspunktet. Så kom onkel Cid og skulle lære det noen triks. SVK skrev (9 timer siden): For en fryktelig lite fengende jingel. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå